Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat dus niet om 1 uitbreiding maar 3 uitbreidingen. Je moet betalen voor de challenge-pack, de mission-pack en de mission-pack als je het volledige spel wil hebben. Beetje een naai-actie van Qentertainment. Ik dacht zelf dat het spel zo goed als volledig was voor 1200 punten en dat de challenge-pack de enige addon was met enkel extraatjes. Blijkt dus dat je voor die 1200 punten maar een kwart van het spel krijgt...

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Werkelijk overal wordt over dit spel geklaagd, kijk bijv. maar eens op MajorNelson of Xbox. Voor de "full" version wordt iedereen echt misleid (door de beschrijving) en zit het spel op sommige plekken gelocked. Geen achtergronden met bekende video's, 1 level vs CPU en online is vaak nu al enorm laggy!

Het feit dat er meerdere pakketten zouden zijn, komt doordat een Arcade spel een maximum grootte mag hebben lees ik hier en daar. Verder komt de uitgever waarschijnlijk met een "handreiking" voor de mensen zoals ik die dachten een volwaarden "full" version te kopen door de volgende pack (advanced) gratis te geven, maar blijf toch nog steeds met een nasmaakje zitten...

Kortom, voel me echt misleid deze keer met deze aanschaf...

=(

Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    top score staat momenteel op 93000

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat is dat voor een gare game 8).

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Moet zeggen dat de content in Lumines mij voor het bedrag ook wel tegenvalt. Beetje duur wordt het zo...

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt Sensilbe Soccer uit??

Heb trouwens net Pacman, best lachen:)

8. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Bejeweld 2 en Doom gedownload en eerlijk gezegt vind ik Doom een beetje tegenvallen.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Weet iemand nog wat goede maniertjes om veel punten te scoren in lumines.

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Die 2e reeks achievements bij de time attack voor Lumines zijn echt heel heavy. Ik kom nu in de 60 seconden uit op 45 stuks, dat zijn er in ieder geval nog lang geen 70. Heb de replay gedownload van degene die nu bovenaan staat bij die 60 seconden, dat is echt te ziek voor woorden (145 blokken in 60 seconden)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    243.980 puntjes, wil nu naar bed. Meeste achievemenst zijn goed te doen met lumines, alleen de 600 sec 600 blocks enzo dan niet:D

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    In 60 seconden haal ik 60 blocks.
    Meestal zit ik rond de 50/60

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, gisteren wilde ik ff de andere modes proberen (puzzle mode en mission mode) en dan lijkt het wel of je een demootje zit te spelen. Hele stukken locked. Ik dacht ook gewoon de FULL version aangeschaft te hebben. Je zag op de E3 ook stukken Lumines waar je Madonna, Gwen Stefani op de achtergrond zag. Dat hebben we nu ook niet. Voor de rest vind ik het een toptitel hoor, maar wel jammer dat je allemaal extra packs moet kopen. En eerlijk gezegt vind ik 1200 punten voor dit spel al meer dan genoeg. Ik heb wel het idee dat ik voor 800 punten Marble Blast Ultra meer content kreeg dan 1200 punten Lumines

Ik was al dolblij met 30 ;)

14. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand al het extra pack gekocht?

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee man, heb nog genoeg te halen met het huidige spel. Bijvoorbeeld al die tweede time attack achievements. Moeten wel hele gruwelijke skins bijzitten wil ik daar weer 600 punten aan besteden...

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    van Majornelson:

What's up with Lumines Live?

More specifically, what is the deal with the 'Advance Pack'? Excellent question and since I am on the road I have not had a chance to chase down answers, John over at the Gamerscoreblog has posted details that should clear things up for some of you.

en die 'details' staan dus in bovenstaande quote ;)

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Net 3 uur achtereen Zuma zitten spelen, zie nog steeds balletjes voor mijn ogen ;)

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, ik heb hem. Zelfde idee als de Base Challenge, maar dan met nieuwe skins. Het is lang niet moeilijker, iets dat ik wel had verwacht van een Advance challenge, maar misschien heb ik de betekenis verkeerd begrepen :p

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    wat is bij lumines nou het verschil tussen die base en advanced ? vind het niet moeilijker ofzo...

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Doom is zeker vet, ben trouwens de enige van de wereld met alle secrets in E4M3 Sever the Wicked, lol

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina