1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat voor spellen hou je dan? Alleen first person shooters (je noemde Doom 2 en Blake Stone al op)?

    EDIT: Ik luister net wat SoR2 muziek op het internet. Wat klinken die tracks nog steeds ontzettend lekker zeg. Niet mijn favoriete track (die is gereserveerd voor Expander (lift scene), maar wel een heel goeie:

    Go Straight. (in het midden van de tracklist)

    Klinkt nog steeds best catchy he? Ik kan alleen deze low-quality remix van Expander vinden. Jammer, maar het blijft een vet Rave / Techno nummer. De goede herinneringen komen weer boven. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen shooters alle genres houdt ik wel van.Zoals

    RPG,Shooters,Adventure enz.Maar die spellen leek me gewoon leuk als dat er weer op zou komen.Echt weer ouderwets zeg maar.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Castlevania: Symphony of the Night misschien? Als je van platformers houdt krijg je met deze game veel waar voor je geld.
     
  4. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar van dat soort spellen hou ik weer niet van andere platformers zoals Rayman enzo
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja de muziek van streets of rage 2 is nog steeds gaaf, die was destijds ook echt bekend. Ik ga dat spel echt al komen voordat hij op live staat (bij wijze van spreken). Ben de megadrive versie ooit kwijt geraakt (uitgeleent, nooit terug), had het mega veel gedaan. Mania difficulty all the way!
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, Sega brengt tenminste een paar goede titels uit voor de arcade. Straks dan maar Track n Field proberen, lijkt me ook wel geinig. Voor die 400 punten ga ik hem ook wel kopen denk
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik had begrepen dat Track'n Field best tegenvalt? Is dit trouwens de enige game die vandaag op XBLA released is?
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja de enige, ik had de trial van T&F even gedaan, viel me tegen. Heb hem dus maar niet gekocht. Terwijl ik op zich wel van button bash games houd...
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is gewoon lag online :emo:
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    damn...echt een prestatie
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Huh, bij mij staat puzzlefighter HD er ook, en dat is voor mij een must have


    Edit: Laat maar, dat waren picture packs, wat een teleurstelling. Beetje triest om die onder de categorie XBLA te zetten. Die horen bij categorie Themes en gamer pictures maarja
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond T&F ook niks aan had hem ook gedownload.Dus die ga ik zeker niet kopen

    Wat zijn eigenlijk frags bij Bomberman live?
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je hoogspringen? Dat lukt me niet.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik begrijp er niets van. Ik zet net mijn 360 aan en sluit hem online aan. Ik krijg een melding dat er een dashboard update klaar staat (jullie iets van bekend?). Oke prima, downloaden maar. Maar dan krijg ik een foutmelding dat er iets mis met de verbinding moet zijn. Dus ik ga de instellingen controleren (ziet er allemaal goed uit volgens mij) en voer die verbindingstest uit. Daar springt tot mijn verbazing alles op status "completed" totdat ik bij Xbox Live kom. Deze geeft weer een melding dat er een update klaar staat... en zodra ik deze weer ga downloaden krijg ik weer een melding dat te verbinding niet goed is. Huh? De test gaf toch net aan dat alles correct was? Iemand anders ook met hetzelfde probleem?

    (Ik ben nu ook op internet, dus met mijn verbinding kan echt niks mis zijn.)
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hebben er meer, zie in het 360 algemeen deel.. MP schijnt ook moeilijk bereikbaar te zijn. Zal wel iets mis zijn met de servers van MS
     
  16. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het?Zou het graag willen weten
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    frags is hoeveel mensen in een ronde dood zijn gegaan door jouw bommen.

    vind het beetje raar, want stel iemand legt een bom, en jij legt een bom achter hem waardoor hij klem zit dan heb jij hem klemgezet, maar omdat zijn eigen bom hem opblaast is het geen frag
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm Track & Field is wel heel erg kort!!
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    En bestwel gaar. Tegenvaller als je het mij vraagt.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind hem wel geinig, ben er alleen niet zo goed in :). Hoef ook niet de hele avond knopjes te rammen. Vind hem leuk :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina