1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke bedankt maar hoe kan je er dan 25 halen?of doen?
     
  2. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de Zombie mode te spelen. Hierin ben je onsterfelijk en kun je dus oneindig veel frags halen.
    Dus die 25 frags online moet je gewoon even met iemand anders halen door hem 25 keer achter elkaar te killen.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies het origineel dus ;)
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel lachen.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb al heel wat uurtjes gestoken in Track n Field gisteren. Ik had eerst ook de trial gedaan, maar na het verspringen was het al voorbij. Dus maar gewoon gekocht, zoveel geld is 400 punten nu ook weer niet. Kijk, het is geen topper maar ik vind het best een geinig spelletje. Alleen dat hamerslingeren vind ik niet echt leuk. Je moet een beetje geluk hebben, maar meestal gooi ik tegen een wand. De meeste online gaan hier ook de boot mee in. Wel dom dat je met zo'n simpel spelletje lag hebt online. Door de lag zette ik gisteren wel een tijd neer van 8,72 bij het 100 meter hardlopen. De tijd leek langzamer te gaan dan het mannetje
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag is gewoon grappig ja. Waarom ze dat niet anders hebben geprogrammeerd gaat mijn pet te boven. Laat gewoon de mensen locaal verspringen enzo en alleen de tijden insturen via de server.
     
  7. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem niet kopen want ik vind hem niet leuk
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niemand zegt dat je hem wel moet kopen
     
  9. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat snap ik maar ik zeg gewoon dat ik hem niet leuk vind.Dat mag toch?
    Komt er eigenlijk nog Tetris uit voor live arcade?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb btw wel pijn in mijn bovenarm van het mashen ;)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zei het omdat je mijn bericht aan het quoten was. Op de vorige pagina meldde je al dat je Track and Field niks aan vindt. Ieder zijn eigen mening, dat is prima. Het spel is uitgekomen in 1983, dus een jaar voordat ik geboren was. Maar toen ik rond de 7 tot 10 jaar was, heb ik het spel wel gespeeld, geen idee meer op welke console. Dus een klein beetje jeugdsentiment voor 400 punten vind ik niet erg. Dat is ook de enige reden waarom veel mensen hem kopen. Qua gameplay is het natuurlijk niks, als je het te vaak speelt kan je een nieuwe controller kopen ;) Ik speel het zelfs met mijn "reserve" controller want ik zit dat ding behoorlijk af te raggen met Track and Field.
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat kan gelukkig ieder z'n eigen mening toch?Ik ken dit spel niet ook niet
    van vroeger.:eek:
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan was je vroeger vast geen gamer ;) Het is best een bekend spel, zeker in die tijd
     
  14. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker was ik vroeger al een gamer.Vanaf een jaar of 8 al.De eerste was m'n super nintendo.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik doelde meer op de tijd van de Amiga's, Atari's en Commodores. Die hadden we thuis
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Die hebben we toch al op XBLA? En als je er de 1200 ptn voor over hebt is Lumines ook erg goed. Ik vind hem in ieder geval geweldig. Heb inmiddels twee boosterpacks gedownload en hij blijft leuk (ook om met vrienden te spelen). Een van de hipste spellen op XBLA als je het mij vraagt.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Track and field was voor de NES, ik had het spel een keer gehuurd maar vond er toen al geen ruk aan. Kom aan button bashen als geheel spel.

    Dan vond ik andere spellen op de NES toch heel wat leuker
     
  18. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders hadden wel hele oude computers.Maar toen was ik nog te jong of ik was er geen eens:emo:
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    X-BoxFan, zoals Zifnap al zei is Lumines een goede keus. Misschien klinkt 1200 punten wat veel, maar het is echt een sterke titel. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan Tetris. Ik vind Tetris tegenwoordig maar oubollig als ik Lumines ernaast leg. Het is 1 van mijn favo Arcade spellen
     
  20. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Lumines ook niet echt leuk.Dan vind ik tetris leuker.Want ik heb Lumines al een keertje gedownload.Vond er niet echt veel aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina