1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jij vindt ook niet veel leuk he. :cool:
     
  2. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat Tetris niet naar XBLA zou komen, omdat je hem in de winkel kan kopen als Tetris Evolution voor 30 euro.:eek:
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je het mis want ik vind juist heel veel dingen leuk behalve dat spel die vind ik niet zo
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde hem vroeger niet maar ben gewoon gek op Atletiek spellen*)

    Olympische spellen zijn ook altijd geweldig voor mij, ook al krijgen ze gemiddeld een 6,5 als cijfer.

    Maar gebruik jij wel de stick ipv de buttons?
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis godverdomme snelheid. Ik ben wel goed in button mashen maar de stick is sowieso sneller. Maar die beweging met de stick ben ik helemaal niet goed in. Ik kom nu niet verder dan de 2e keer verspringen. Het helpt ook niet dat ik heel erg rechts ben, dus met mijn linkerduim kan ik een stuk minder dan met mijn rechter.

    En zonder mijn geweldige timing zou ik dat niet eens gehaald hebben :p ;)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jammer, je mist een top puzzler. Ik vind sowieso dat er maar weinig hier over Lumines wordt gesproken. En dat terwijl iedereen ontzettend enthousiast wordt na het spelen van een paar potjes Lumines bij mij thuis. Ik geef de reviews daarvan gedeeltelijk de schuld, die in het begin vooral over de "hoge" prijs gingen en niet over hoe origineel en hip het spel wel is.

    Hmmm... misschien moet ik maar eens een Lumines Challenges thread maken, puur om meer mensen erbij te betrekken en ook om elkaar uit te dagen met challenges. Wie weet leer je er ook nog van. Ik merk sowieso dat ik steeds nieuwe strakker ga spelen en steeds meer strategien herken om die blokken neer te gooien en met de tijdlijn om te gaan (ik ben wat dat betreft maar een middelmatige speler).

    Zijn er eigenlijk hier nog Lumines spelers en zou zo'n thread gewaardeerd worden?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  7. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend wanneer arcadespellen als Hexic 2 uitkomen? In 2007 dacht ik, maar wanneer ergens in 2007? Ik was echt verslaafd aan de eerste hexic.

    Lumines had ik trouwens een keer de trial van geprobeert, maar vond het nou niet echt super.. maarja had het ook maar 5 minuten gespeeld.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je moet het ook minstens spelen totdat het level in het volgende veld "morphed". Als je het ziet begrijp je wat ik bedoel. Pas dan leer je de nuances van het spel kennen; de blokken zien er anders uit, ze vallen sneller (of langzamer) en de tijdlijn gaat langzamer (of sneller). Sommige velden ademen echt een heel andere sfeer uit.
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond Lumines ook erg tegenvallen op de 360. Ik vind de PSP versie leuker...
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik begon in eerste instantie met de knoppen, maar even later merkte ik dat je een stuk harder kan lopen door de stick te gebruiken. Ik ben met dit spel heel onorthodox bezig. Normaal houd je de controller horizontaal in de hand, maar met track en field houd ik hem verticaal. Dan kan ik gewoon met mijn rechterduim de stick bewegen. Met links kan ik niks, nu gebruik ik die om de A knop in te drukken. Doordat ik de controller verticaal vasthoud, kan ik de stick van boven naar onder bewegen. Dat vind ik wat fijner spelen dan van links naar rechts. Ik leg de controller vaak gewoon op de leuning van mijn stoel, want verticaal een controller vasthouden ligt niet zo lekker in de hand ;)

    Wat is met het hamerslingeren de beste hoek om te gooien? Ik kom maar niet over die 90 meter, 86 meter is tot nu toe mijn verste poging. Ik denk dat 45 graden overal wel het beste is, maar misschien zit ik ernaast.

    En nog even over Lumines. Volgens mij als je het hele spel speelt, gaan mensen het vast beter waarderen. Ik lees wel vaker dat mensen Lumines op de 360 niet lekker vinden spelen, maar ik vind het juist erg fijn spelen. Ik heb ook al een paar extra dingen gedownload voor Lumines waardoor het spel nog hipper wordt. Mijn spelplezier ging daardoor nog meer omhoog. Maanden en maanden terug las ik dat ze een music pack uit gingen brengen met muziekclips zoals Madonna en Gwen Stefani. Dat zag je toen op de E3 van 2006. De release zou zijn in maart 2007. Tot op heden is dat er nog steeds niet. Met muziekclips wordt het spel nog leuker. Nu hebben we alleen die clip van de Genki Rockets, die ik persoonlijk ook erg leuk vind. Maar ik zou graag meer clips zien
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    In principe moet de demo ook al voldoende zijn om mensen enthousiast te maken. Ik vond het eerste level al tof. Misschien omdat ik al veel van het spel afwist en daardoor beter wist wat ik moest doen?
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Enigste wat ik dan echt niet snap van Lumines is de "Puzzle mode"
    turlijk ik begrijp dat het volgens mij de bedoeling is om bijv een kruis of een vierkant te creeeren met de blokken.
    Maar hoe doe je dat dan precies?
    Want ik vind het echt onmogelijk!
    En wat spelen jullie eigenlijk het meest (gewoon nieuwschierig)

    Ik meestal gewoon standaard "challenge mode"
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat puzzelen doe ik ook bijna nooit, vind ik ook moeilijk. Alleen de eerste paar zijn nog wel te doen. Ik speel ook meestal challenge mode. Ik wissel altijd tussen die van Challenge Mode Base, Genki Rockets en Tokyo Club Mix. Maar het basisprincipe blijft natuurlijk hetzelfde. Ik vind dat tegen elkaar strijden ook wel leuk, maar online zijn er nooit tegenstanders te vinden. Dat heeft vast te maken door het feit dat er veel lag was in het begin. Geen idee of er nog steeds lag is. Maar de meeste mensen zullen dit spel toch wel in de singleplayer spelen
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hou me controller ondersteboven vast en gebruik idd ook mn rechterhand
    hamerslingeren is me nog niet gelukt..irriteerd me..tips?
    overigens leuk spel online
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    45 graden is natuurkundig de beste hoek om de grooste afstand te bereiken in een parabolisch traject. Of het in de games ok zo is, is natuurlijk maar een vraag maar ik merk wel dat mijn verste afstanden altijd in de buurt of op de 45 graden zitten.

    Luister naar het geluid dan is het niet zo moeilijk. Gooide gister zeker 5 meter boven het wereldrecord maar hij was echt 1mm buiten de lijn. De krachtmeterwas iig helemaal vol en ik zat precies op 45 graden :'-(
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik speel altijd skin edit mode en pak dan mijn favoriete velden uit de advance en booster aanvullingen.
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    thanks GForce..en kom er net pas achter dat je niet hoeft te buttonbashen bij die discipline ...hehe
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe daar kwam ik ook pas later achter toen ik ff aan het drinken was en hij steeds sneller begon te draaien ;)
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    45 is daar het beste ja. 42 bij speerwerpen.

    Ik gebruik nu ongeveer hetzelfde systeem als jij. Met de rechterwijsvinger ga ik van links naar rechts (controller dus omgedraaid). Daarmee ben ik enorm vooruitgegaan.

    Toenet redde ik het tot de 3e keer speerwerpen. Die 90 meter was te hoog gegrepen. Hordelopen is ook mijn zwakke onderdeel en daar ging ik de 2e keer af. Maar ik bleek een leven te hebben gekregen omdat ik meer dan 100.000 had. Mijn record is nu dus 150.000 :)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speerwerpen heb ik al 95 mtr gehaald kan alleen de 1e keer hoogspringen nog steeds niet halen. Heb 1x 2.15 gehaald maar verder niks....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina