1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens naar je System blade, dan Memory, dan System Items, en delete de Marketplace Data. Als het goed is meot je marketplace het weer doen ;)

Verder was puzzle fighter weer ff wennen, helemaal met de al dan niet minimale grafische vernieuwingen. Verloor eerste pot op hard gelijk, maar dat bleek inkomen te zijn, vroeger echt vaak gespeeld :)

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ze leken inderdaad wel wat op de grim reaper. :) Is ook zo lastig te zien met die kleine mannetjes allemaal.
    Ik zal je toevoegen, wie weet halen we het. :lol:
    Enig idee waar ik dan dieven kan vinden trouwens?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nee, ik heb ze ook helaas nog niet dood kunnen maken. Ik dacht wel een keer in level 10 een mannetje snel door het beeld naar me toe te zien rennen en daarna ook heel snel weer weg. Ik nam aan dat dat een dief zou zijn.

4. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de dief, ik heb ondertussen alle achievements behalve de master Warrior enz. achievements :mad: :) Anyway, heeft niemand anders last van die glitch?

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Welke glitch?

Net hele tijd Hexic gedaan, maar die achievements zijn wel lastig, kom met marathon niet boven 80.000.
    Link ook steeds die zilveren sterren, maar dat is blijkbaar niet de bedoeling. :p

6. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    De glitch dat de ingame leaderbords niet werken, nouja alles staat standaard op 9999999999999999999999999999999, conclusie je kan de Master Warrior en andere rassen niet halen.

7. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om zo snel mogelijk alle "costumes" van bomberman vast te krijgen? Ik doe zombie mode, maar daar dropt er maar af en toe eentje. Pakweg 1 keer per 4 matchen. Wil ik te veel ofzo? :confused::D

8. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb master warrior wel, maar de rest niet, want nu staat de leaderboard ook helemaal fout. Het wordt pas fout nadat je een live game gespeeld hebt kennelijk.

Misschien kun je het verhelpen door de xbox offline te zetten?

9. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 1 minuut hoort er een te komen. Bij mij kwam die elke wedstrijd. Ik speelde 2 min. Normal mode. Dus even 1 minuut wachten en toen kreeg ik er een.

10. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat helpt niet.

Misschien helpt dit bij jou: De cache geheugen verwijderen? Bij mij werkt dat niet omdat ik moet updaten, en anders alleen de trial kan spelen.

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Kan dat voor alleen Gauntlet, want ik ga niet weer de hele cache leeg maken? Al die patches and stuff ga ik niet weer opnieuw downloaden.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Oe gelukkig had ik destijds geen live, waren heel makkelijk te halen, was 10.000 ofzo. :)

Wel vreemd dat er toch af en toe achievement glitches zijn (heb er vaker van gehoord) en dat niet met een patch wordt opgelost. Je betaalt er immers wel voor.

Kan zelf bijv. de coop achievements met GRAW niet halen, heb die missies al heel vaak gedaan en niks achievement. :mad:

13. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mail gestuurd naar Digital Eclips en Microsoft, ik hoop er snel antwoord op te hebben, en of het opgelost kan worden. Ik vermeld het hier later wel. :)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is er eigenlijk een verhaal bij Geomatry Wars ? Game is best wel moeilijk, kom nooit hoger dan 100.000

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dudes jullie hebben het over Gauntlet? Mooi. Daar moet ik ook nog wat achievements van. Ik zal jullie toevoegen. :)

16. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respawn uitgezet?

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik zo niet zeker, gewoon standaard instelling laten staan dus (dat is respawns off als ik me niet vergis)?
    Zou mooi zijn, wil van die rare score af. |:-

Gisteren was Gauntlet trouwens vaag; joinen was lastig, het was laggy en ik had de hele tijd ruis. :confused:
    Maar wel level 10 gehaald (gewoon wachten tot alle muren een exit worden :+). \o/

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Wat een bugs zeg in Gauntlet. Eerst wordt 1 van mn vrienden steeds automatisch uit de game gekicked. Dan opent hij zelf een game en dan kan Marijn er met geen mogelijkheid in komen. Het ging overgens toen we eenmaal aan het spelen waren goed, we waren ergens in level 14 toen we door een bug op moesten geven.

Wat bedoel je met wachten tot alle muren een exit worden?

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Komt er vandaag nog een nieuwe game uit?

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op Major Nelson zie ik niets staan. Iemand zei hier wel Fatal Fury, maar daar heb ik voor de rest niets over gelezen. Maar goed, Streets of Rage 2 kwam vorige week ook als een verrassing

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina