1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Klassieke muziek verkrachten om er mee te spelen was al een beetje gnaardig, die nieuwe BBR tracks zijn in dat opzicht meer van hetzelfde.

    Maar ik geef toe, het blijft toch wel leuk (vooral met een GH 2 controller)... en extra tracks betekent makkelijker te halen achievements voor niet zo erg goede spelers (ik, ja <bloos>).
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep vond ik ook. Heb ze gisteren ook gedownload maar vond ze niet echt super. De originele zijn vele malen beter! :)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb vanochtend Fahrenheit gekocht. Het is wel geen Arcade titel, maar een Xbox Originals thread bestaat volgens mij nog niet. Ik heb hem al een keer uitgespeeld op de Xbox, maar had hem een paar maanden terug verkocht. Ik zat er juist pas aan te denken om hem terug te kopen, dus was verbaasd dat ik hem zag staan als download. Het is echt een vet spel, zeker als je hem nog nooit hebt gespeeld
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is er wel! Maar nu mijn vraag... zit te twijfelen tussen, Mad Tracks(lijkt me wel leuk, beetje Mario Kart achtig), Boom Boom Rocket of Feeding Frenzy...?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan zou ik voor Boom Boom Rocket gaan, persoonlijk vond ik de trials van die andere twee niets
     
  6. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor Mad Tracks gaan echt geweldig spel :)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een klassiek voorbeeld waarom vragen als "welke titel moet ik kopen" niet werken. Check de reviews en je eigen interesses
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wanneer komt Ikaruga Live nou uit?
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Waar gaat dat fahrenheit ook alweer over?
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    tja daar zat ik dus over te twijfeln.. heb al Fuzion Frenzy gekocht(heel anders maar toch ) ook erg leuk!
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In het begin van het spel wordt er een moord gepleegd. Vervolgens speel je met die moordenaar en met de rechercheurs die de moord onderzoeken. Het spel is ingedeeld in hoofdstukken. Het ene hoofdstuk speel je met de moordenaar en een ander hoofdstuk speel je met 1 van de 2 rechercheurs. Voor de rest ga ik hier niets verklappen over het verhaal, want dat zou je spelplezier bederven.
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    hmmz klinkt wel vet! :)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net Marble Blast Ultra gekocht.

    Wel leuk vind ik. De singleplayer vind ik echt super tof. Aleen vraag ik me af hoe sommige ooit in 5 seconden een level kunnen uitspelen. Volgesnmij had ik wel een top 200 plaats. of het was in de 2000 ofzo dat kan ook ;)

    De multiplayer vind ik nog niets aan de maps zijn echt saai vind ik. Ik kan het ook totaal niet. Je ziet sommige binnen 5 seconden bij alle gems zijn ik snap echt niet dat dat zo snel kan.

    Verder wil ik weten wat die powerboost of iets doet dat je zo'n kringetje om je heen krijgt. Ik heb hem alleen wel eens gebruikt om net ietsjes hoger te springen.

    En kan je die 'helicopter'ook uit zetten echt een scheitding vind ik dat.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gelukkig komt Sensible soccer volgende week. Ik heb alvast wat punten gekocht voor het spel. Dit lijkt me gewoon erg leuk online. Ik zag in een trailer dat het spel 1 op 1 is overgezet volgens mij. Want bij Ajax zag je namen als Lutmanin en Kluvers. Dus niet de echte namen, maar je weet wie ze bedoelen. Boeit me voor de rest ook niet, dit spel koop ik puur voor de gameplay. Het wachten duurt zo lang dat ik op een gegeven moment dacht "bekijk het maar met het spel". Maar nu het spel over een week komt wil ik hem toch wel erg graag hebben. De Pro Evo's en Fifa's vind ik de laatste jaren tegenvallen, dus Sensible Soccer mag mijn honger naar footie actie stillen ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb nog nooit een Sensible World game aangeraakt. Ben ook vooral benieuwd naar hoe deze game speelt op de 360. Als hij me bevalt, koop ik hem!
     
  16. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0

    Same here!

    Maar heb ik het volgende nu goed begrepen:

    - De game kun je spelen zoals hij er vroeger uit zag, dus met de graphics
    van toen, maar kun je hem ook spelen in een vernieuwd (HD)jasje...?

    Ben erg benieuwd naar deze game. Zelf nooit gespeeld, maar van horen
    zeggen is dit wel een enorme klassieker.
     
  17. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter doen ze doom binnenkort in de aanbieding, vind 800 msp net iets teveel. En zijn er trouwens nog nieuwe arcadespellen gekomen gister?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, GripShift en Arkadion Warriors.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Arkadian Warriors gekocht, vind het echt een best geinig spelletje :D
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vond de demo ook wel geinig :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina