1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kan niet wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    ehh, het is dinsdag, geen woensdag.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hij staat er op, wel leuk voor 1 minuut. Heb ook die 10 gratis Arcade Games gedownload maar blijf ze niet lang spelen. Vind het gewoon niks, ik heb liever dat Microsoft zo'n soort games maakt wat ze doen bij de Playstation 3. Gewoon gehele nieuwe kleine games zoals Pain en Little Big Planet. :cool:
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Welke 10 gratis games dan ??}:]
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Klik.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Net gekeken, maar ik zie geen SWOS staan ..:confused:
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem gedownload vanochtend maar ik lees nu dat er een fout in het spel zit, dus het kan zo maar zijn dat het van de marketplace is weggehaald. Het probleem is namelijk dat wanneer je de game opstart dat je disconnected wordt van xboxlive en dat is niet de bedoeling.

    Ik hoop dat ze er wel wat tegen doen want ik heb dus nu een game gekocht voor 800ms points die niet goed werkt
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Was ook te mooi om waar te zijn dat ze SWOS dan eindelijk zouden uitbrengen, en dat hij dan ook nog is zou werken en het goed zou zijn..
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet iemand wanneer Castle Crashers uit komt?
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hij is ook wel uitgekomen vanochtend, anders zou ik nu al niet een paar achievements hebben gehaald maar doordat je dus van xbox live wordt disconnected wanneer je de game gaat spelen hebben ze hem eraf gehaald. Nu maar hopen dat ze een patch ofzo uitbrengen of dat ze mijn 800ms punten teruggeven want betaal niet voor een game die niet goed werkt
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Oh, ik dacht al waarom m'n Live weg viel. Speelde de Trial en Live viel uit, en nu is hij weer weggehaald ?
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben ook benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik had het spel gelijk om 11:00 uur gedownload. Eigenlijk wilde ik gelijk online gaan ballen, maar werd ook gedisconnect. Dit probleem gaan ze heus wel oplossen, maar ik hoop dat we niet al te lang hoeven wachten. Het lijkt me een klein probleem, want het spel bugt niet. Ik heb vanochtend ook 2 achievements gehaald. Ik vind het maar lastig scoren. Heb pas 2 keer gescoord, waarvan 1 uit een penalty. En ik heb tot nu toe zo'n 7 potjes gespeeld
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    het scoren is idd best lastig idd en soms best frustrerend. Ik wilde ook wel effe gaan ballen online maar goed, het spel bugt idd niet
     
  14. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af na het spelen van SWOS, wat tegenviel en waardoor ik hem dus niet koop.
    Ik bewaar mn points voor castle crushers dan, is dr meer over bekend? Hoeveel gaat ie kosten?


    Heeft iemand robotron? Zou iemand online willen spelen met me, dan kan ik die achivements halen.. :eek: dr is niemand online met dat spel lol ;) pm me
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil best op een avond Robotron met co-oppen, voeg me maar toe.

    Wel erg slecht van Codemasters zeg, vertragen ze een game een half jaar, is het nog buggy ook :confused:
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Qua gameplay ben ik nog niet op bugs gestuit. Het is alleen een probleem met insignen, maar dat heb ik wel meer meegemaakt. Dan was het meestal snel hersteld.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    hopelijk komt hij er snel weer op te staan :)
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Bevalt het spel verder goed? En hoe is de speelsnelheid?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah joh, er zit gewoon een bug in. Is zeker weten snel opgelost hoor. Je hoeft echt niet bang te zijn om 800 MS te verliezen. Ps; Hoe speelde 'ie?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Snel, heel snel..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina