1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Content: METAL SLUG 3

Price: 800 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) Animated Blood, Violence] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 2-6, Local Multiplayer 2-4, HD (High Definition). This is the 4th title of [METAL SLUG] series. It is the Action Shooting game which is popular among game fans all over the world. This game requires the Xbox 360 hard drive for storage. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Zojuist verschenen op Xboxlive\o/\o/

Jammer dat tie 800ms punten is:mad:

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool! Misschien een arcade game in een lange tijd die ik ga kopen! Ik weet nog heel goed de tijden van de arcade kasten. Op campings in frankrijk metal slug spelen.. _O_

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Na de trial gespeeld te hebben vind ik dat het spel zeker geen 800 punten waard is. Gewoon een simpele poort van een oud spel, 400 punten had veel meer op zijn plaats geweest. Ik vind sowieso al dat Microsoft de laatste tijd hun Arcadespellen te stevig prijst.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Vind ik ook te duur. Metal slug is best een leuke serie, maar voor 800 mag je wel meer geven dan een simpele poort, met smoothing die je niet eens uit kan zetten...

5. Apprentice

Apprentice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sowieso dat die Arcade games allemaal met 50% omlaag mogen. 12 euro voor een spel als Prince of Persia 1 (wel tof die nieuwe versie) vind ik niet normaal. Maar goed... ~60 euro voor de nieuwe retail games vind ik nog absurder.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom is die 60 euro absurd?

Sinds 1989 ofzo is de prijs van games al zo duur.

Dus geen prijsverhoging in 18 jaar!

In die tijd kocht ik games als Zelda, Megaman 2 en dergelijke voor de NES voor de prijs van 129 gulden.

op 3 gulden na is dat de zelfde prijs is euros.

Weet je wel hoeveel het ontwikkelen van een game kost?

Games als een Halo of Call of Duty maken vette winst geef ik toe omdat ze zulke grote aantallen verkopen. Maar de minder bekende titels hebben deze vraagprijs echt nodig om winst te maken i.p.v. verlies.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Beide prijzen vind ik acceptabel. Ik moet eerlijk toegeven dat ik van de originele PoP vroeger een warez versie had. Ik vind het nu niet erg om 12 euro te betalen. Zeker niet als je veel speel plezier met de game beleefd of hebt beleefd

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hoe kom je trouwens op 12 euro?

Volgens mij is 25/21*8= €9,50 voor een spel van 800 punten

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er gaan geruchten dat GTA 1 en 2 verschijnen op de Xbox Live Arcade. Hier het bericht:

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zeker leuk nieuws. Heb de meeste games al zelf, maar als je nog een deel mist zeker de moeite waard.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Must haves! _O_

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is dat Spongebob gewoon Cloning Clyde, maar dan met andere poppetjes?

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Is Spongebob wel te krijgen hier dan?
    Hoop trouwens dat GTA uitkomt, de meeste spelletjes vind ik geen 10tje waard, zijn te kort of vervelen te snel. ;) Bovendien kun je hier op de Bazaar voor een tientje soms een gebruikt spel op de kop tikken. :)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Spongebob is alleen verkrijgbaar in Canada en de VS.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    T*ring wat is metal slug een pittige game!
    Wel erg leuk overigens.

Vind het alleen wel erg gaar dat je niet kan saven in de game :mad:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb gister de trial gespeeld en vond het helemaal geweldig, Alleen die eindbaas is ó zo moeilijk! Maar ik zit er echt over te denken om de volledige versie aan te schaffen. Dit deed me echt terugdenken aan metal slug op de arcade kasten..

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    GTA 1 en 2?? Met achievements??????

Damn, dat wordt veel microsoft punten kopen de komende tijd. Sommige arcade games zijn best fun. Ik heb nu Sonic, m'n eerste XBL Arcade game, en ik vind het best leuk! Doet me denken aan vroegah.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is maar een gerucht he. Het is nog niet bevestigt door Rockstar zelf.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag ff metal slug halen. Damn wat is die game pittig/vet echt heerlijk om met z'n 2é te spelen.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is dit die metal slug waarbij je tegen een boss vecht die je dwingt steeds hoger en hoger via plateaus te springen? Was volgens mij een grote robo-bek in een veld vol met zombies. Echt een klassieker. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina