1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apprentice

Apprentice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt wel, desalniettemin vind ik het nog steeds veel te duur. Overigens kan ik mij nog herinneren dat ik 60 tot 80 gulden voor PC games neertelde. Uiteindelijk is die prijs steeds verder omhoog gegaan tot over de 100 gulden.

Ja, maar ze hebben het dus zo gedaan dat je maar per 600 kunt inkopen. En dan betaal je dus uiteindelijk gewoon 12 euro als je helemaal niet geinteresseerd bent in de andere spellen. Voor die prijs althans.

2. Apprentice

Apprentice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt wel, desalniettemin vind ik het nog steeds veel te duur. Ik heb mij nooit beziggehouden met consoles in die tijd, alleen PC. En ik kan mij nog herinneren dat ik 60 tot 80 gulden voor PC games neertelde. Uiteindelijk is die prijs steeds verder omhoog gegaan tot over de 100 gulden. En nu mag je blij zijn als je al een game voor 60 euro hebt, wat gewoon ~135 gulden is.

Ook krijg je dezer dagen meestal een dvd case met het spel erin. Hoe anders wat dat vroeger toen je een mooie doos kreeg met soms vele extras. Daar hebben ze dus op bezuinigd, maar de prijzen zijn niet omlaag gegaan.

Ja, maar ze hebben het dus zo gedaan dat je maar per 600 kunt inkopen. En dan betaal je dus uiteindelijk gewoon 12 euro als je helemaal niet geinteresseerd bent in de andere spellen. Voor die prijs althans.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  3. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet deze. Dacht eerst ook dat het deze was. Overigens vind ik die achievements wat absurd moeilijk :'-( . Had uiteindelijk (weliswaar in m'n eentje) 53 continues nodig om het spel uit te spelen lol :+. Moet er wel bij zeggen dat ik het op rambo style speel :)

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Je heb toch niet zoveel contineus in SP?

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt het instellen op oneindig als je wilt.

En wat je bedoelt met per 600 kopen snap ik niet apprentice.
    Ik koop kaarten per 2100.

Maar goed omdat sommige dingen 80, 100 of 400 punten zijn, houdt je altijd punten over. Maarja ik blijf toch bijkopen omdat er leuke nieuwe dingen komen.

En spellen hoef je niet voor 60 euro te kopen.

Vaak bij de release is er wel een winkel waar ze een actie hebben voor 50 euro en een week later koop je ze voor ronde de 42,50 op de xbazar alweer 2e hands.

En als je een maandje wacht voor 35.

Sowieso zijn games ook eerder afgeprijsd tegenwoordig in de winkel dan vroeger.

Daar komt ook inflatie bij. Waarschijnlijk verdien je nu meer dan je 10 jaar gelden voor hetzelfde werk zou krijgen (als je even oud was en zelfde werk deed)

Daarnaast is alles duurder. Als je kijkt naar de prijsverhoging van eten, drinken, uitgaan, parkeren, verzekeringen, kleding etc. Valt de prijsverhoging op games wel mee.

Ik heb ze ook liever goedkoper maar vind de prijzen niet onredelijk.

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gratis... :D

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me herinneren dat ik voor GBA games fl.120 - fl.135 (vlak voor de eurowisseling was dat), die zouden dan nu dus ook 60 euro moeten zijn. Voor een DS spelletje betaal je echter 45 euro -> dat is omlaag gegaan.
    Voor Xbox games vind ik het juist goed dat ze die 60 euro blijven houden, en niet steeds hoger gaan. Voor een nieuw, goed spel, waar je lang op zit te wachten is het wel 60 euro waard. Als je hem niet meteen hoeft te hebben kan je hem binnen een paar maanden voor minder krijgen. Lijkt me prima, toch?

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben erg benieuwd welk spel we gratis gaan krijgen. Ik ben er sowieso blij mee, ik heb maar 1 keer last gehad van slecht werkend xbox live.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nou, heb zelf wel last van live hoor.

speel zelf co 4 en de lobby blijft vaak hangen op moment dat spel start. En het is meer laggy als normaal.

ook andere live dingen zoals profielen bekijken en mensen inviten is trager.

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort games horen ook echt thuis in Arcade. Ik hoop dat ook Age of Empires games en Rollercoaster Tycoon games op Arcade verschijnen. Liever 3 top spellen in 1 jaar, dan 100 van die waardeloze spelletjes.

Maar dan niet als Worms. Die is me vorig jaar zwaar tegengevallen met de 3 themes en 6 wapens die je kan kiezen.

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind juist dat vooral echte arcade titels op XBLA zouden moeten komen, dan maakt het zijn naam echt waar.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    streetfighter, mortal kombat, metal slug, turtls arcade, golden axe en dergelijke zijn toch echte arcade titels?

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze maken vast een spel gratis die ik al heb. Ze moeten een nieuwe release gratis aanbieden zodat iedereen er profijt van heeft

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon 800 points gratis te spenderen.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    das nog beter.

Nu ik nadenk over de xbla titels vind ik wel dat er een hoog Sega gehalte in zit.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gratis is altijd goed, ik denk Hexic 2 mischien ofzo.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind zelf Hexic niet leuk. Van mij mag het metal slug zijn. Vind ik een leuk spel maar net geen 800 punten waard :)

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb eigenlijk wel zin in Pacman CE :9
    Of Puzzle Quest
    Of Lumines...

iig een game die 800 punten of meer waard is :+

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  20. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar denk je dat de laatste paar posts over gaan. :9

Na Carcasonne misschien nu Catan als gratis spel. Dat zou er wel bij passen en die heb ik niet. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina