1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ironie ^^, nog geen 2 uur na deze post ging mijn xbox dood :x

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze écht wat hebben ondernomen tegen die problemen.
    Begin het langzamerhand zat te worden, dat gek*t op Xbox Live.

Serieus, op dit moment zou ik mezelf een Playstation 3 bezitter willen noemen :mad:

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm.. XBL doet het weer gewoon hoor

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat Undertow een slechte game zou zijn is puur een subjectieve mening. Voor zover ik het weet (en heb gehoord) is het een prima spel. Geen game die ik zou kopen, maar wat ik wel met plezier ga spelen als ie straks gratis released wordt.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vroeg me af: Mijn Xbox is dus vanmiddag stuk gegaan. Is er een mogelijkheid om evengoed nog de gratis game te krijgen? Bijvoorbeeld bij iemand anders m'n account recoveren, of bij iemand anders m'n HDD doen, en dan ik 'm dan gewoon kan downloaden. :)

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    :mad: heb hem al gekocht (ja, dat was ik)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hahahahaha lullig. :9

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat je hem bij een vriend wel kan recoveren. (Als het goed is) Staat er dan een vinkje als je hem tegen die tijd zelf wil downloaden. Hierdoor hoef je er dus niet voor te betalen.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat Undertow full game gewoon op 800MP :eek:
    of moet je er wat voor invoeren ofzo?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vanaf woensdag

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    BassieJ:

Ergens anders downloaden met je account helpt deels. Je kunt dan het spel spelen mits je online bent ingelogd met die account. Zodra je offline gaat of met een andere account insigned kun je er niet meer bij.

en Benson:

Bel volgende week (in de actieperiode) microsoft support en ze lossen het voor je op.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zo perfect werkt het niet hoor, ik heb nog steeds vrij regelmatig dat ik die connection failure krijg bij COD4, en dan wordt de hele room eruit gekeild.

Het is nu wat minder druk, maar ik ben benieuwd wat de prestatie van Live is rond een uur of 12 vanavond.

Ik heb liever dat live gewoon vlekkeloos werkt, dan dat ik zo'n aftandse Arcade game als Undertow 'krijg'. Zogenaamd de mooiste en beste Arcade game, maarja, als niemand hem koopt..

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar vanaf volgende week heeft iedereen 'em wel. Zeker Hollanders, die er als de kippen bij zijn als iets gratis is. ;)

Maar je hebt gelijk, ik had liever (zelfs) 400 punten gehad. Dan kan ik tenminste zelf uitzoeken wat ik wil.

14. kaaspeer

kaaspeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha een 800punten spel van microsoft vind ik toch heel aardig.

XBL heeft 2 weken kut gelopen en daarna liep het toch redelijk en had ik er nauwelijks last van.
    Het was mss 3 euri schade ofzow en je krijgt er een spel van 10 euro voor terug.

Best goeie deal imho.

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb er zelfs geeneens last van gehad :D een paar x kon ik iemand niet joinen tijden CoD 4.. Big deal

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met SWOS kon ik 2 a 3 weken geen enkele match spelen. Met andere spellen heb ik er niet echt last van gehad

17. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb zelf ook al meermalig last gehad van slecht werkende live. Als dat echt opgelost is/wordt, dan neem ik wel genoegen met deze compensatie. Maar als het voortaan altijd zo knudde is, dan vind ik het nogal magertjes.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    als je internet of tv niet helemaal goed werkt krijg je toch ook geen compensatie :9
    niet alsof alles in het leven gecompenseerd moet worden

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoef geen compensatie, als Xbox Live het maar fatsoenlijk doet. Ik heb zelfs geen compensatie gehad toen mijn Xbox ruim een maand weg was voor reparatie. Ik klaag daar voor de rest niet over. Je leest wel vaak "Geezz, Undertow heb ik al, k*t Microsoft". Mensen lezen blijkbaar niet, want er staat gewoon dat je Microsoft moet bellen als je Undertow al hebt.

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Wat is dat nou voor iets vaags, natuurlijk krijg je dan wel compensatie! Als je ergens voor betaald en iets werkt niet naar behoren dan heb je altijd recht op compensatie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina