Je kunt meerdere keren worden geraakt. Je moet zorgen dat je veel blauwe polygonen schiet, die tellen dan links onder in beeld op. Elke keer als je een balk vol hebt evolve je naar een volgende form, je kan dan ook weer een keer meer geraakt worden. Ik zit zelf na een paar levels op de maximale form, dan kan ik dus een keer of 5 geraakt worden voordat ik game over ben.
Enne Smokey:
Het spel is een on-rails shooter, je hoeft niet op de beat te schieten ofzo. Het aparte zit hem wel in de muziek die wordt beinvloed door je schietgedrag en na elke subleveltje. Tevens zijn de graphics zeer apart en trilt de controller mee op de beat. Het spel is vrij kort, maar leent zich uitstekend om te herspelen om bepaalde extra doelen te halen (waarmee je bijv. dingen unlocked).
De sfeer maakt het spel leuk in combinatie met het hectische van een goede on-rails shooter ala panzer dragoon. Het is een soort trance waar je in zit te spelen, dat heeft echt wel iets gaafs. Maar ik moet er bij zeggen dat het spel zeker niet voor iedereen aansprekend zal zijn.
Laatst bewerkt: 31 jan 2008