1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hij is ook in breedbeeld btw , niet alleen hd:p

2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2100 punten gekocht bij de Media Markt voor Rez alvast voor morgen, maar m'n code werkt niet van het kaartje, en weet 10000% zeker dat ik de code goed in typ.
    Weet iemand waar ik terecht kan bij Microsoft?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    RezHD reviews Eurogamer 10/10 1UP 10/10 :p ben m nu aan t downloaden, kan niet wachten om t zien hoe rez in hd widesceen eruit ziet

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net chess master gespeeld! Eindelijk een goed schaak spel voor de 360

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    net area 1-3 van Rez gespeeld :p absoluut nog steeds zn centjes waard wat mij betreft

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon even contact opnemen met de klantenservice.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Panzer Dragoon Orta vind ik echt een fantastisch spel, daarom heb ik Rez ook gekocht. Panzer Dragoon Orta speelt lekkerder, maar dat spel is ook een stuk nieuwer. Met Rez kan je toch alleen vijanden verslaan door ze te locken? Ik heb nog niet gezien dat je kan schieten. In Panzer Dragoon Orta heeft Orta een pistool waarmee ze schiet als je constant op de A knop drukt. Dat vind ik altijd wel lekker om raketjes mee kapot te maken, want locken gaat toch langzamer. Met Rez ben ik alleen aan het locken en dat gaat niet altijd even goed. 1 keer geraakt worden is ook meteen Game Over. En dan moet je de Area helemaal opnieuw beginnen. Dus dat kan op een gegeven moment frustrerend worden. Dus ik ben nog niet verder gekomen dan de baas van Area 2. Het had wel fijn geweest als het spel iets vergeeflijker is. Maar goed, dat heeft met mijn skills te maken en niet met de kwaliteit van het spel. Want het spel is meer dan prima. Ik ben blij met mijn aankoop.

Ik heb ook Chessmaster Live gekocht, want ik houd gewoon van schaken. Alleen tot nu toe ben ik alleen aan het verliezen. Ik wilde een personality verslaan van 1000 ELO of hoger, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Ook online wat potjes gedaan, ook alleen maar verloren. Ik weet ook helemaal geen tactieken. Schaken vind ik een leuk spel, maar blijkbaar ben ik geen Kasparov. Maar jah, oefening baart kunst. Je ziet toch de tactieken van je tegenstander, die kan je later ook gebruiken. Chessmaster Live ziet er wat beter uit dan Spyglass Board Games. En qua singleplayer is er meer te beleven in Chessmaster. En in Chessmaster heb je een klokje zodat je niet oneindig lang na kan denken. Maar dat klokje heeft tot nu toe alleen in mijn nadeel gewerkt. Ik was rustig aan het nadenken, was mijn tijd op. Dan heb je meteen verloren.

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Rez is toch juist bestwel eenvoudig, dus die frustratie valt wel mee. Je kunt ook best los schieten, maar je krijgt dan een stuk minder punten. Hoe groter de lock on's, hoe hoger de score. Met een hogere score krijg je ook een sterkere baas aan het eind van een level.

Ik heb hem toch maar weer gekocht ondanks dat ik hem al voor de Dreamcast heb.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kan in Rez travelling mode kiezen , dan kun je vrijblijvend door de eerste 4 areas heen spelen als ik me niet vergis

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Niet alle area's. Ik ben bij Area 3 gekomen, dus ik kan tot Area 3 travelling doen. Pas als je Area 3 gehaald hebt, kan je in travelling Area 4 doen. Ik vind het helemaal niet eenvoudig. Ik word altijd wel een keer geraakt en dat is gelijk fataal zodat je opnieuw kunt beginnen. Voor mij had het ideaal geweest als je 2 of 3 keer geraakt zou kunnen worden. Af en toe zal ik proberen om een Area verder te komen, maar ik zal het meeste denk Travelling spelen. Dan kan je meer ontspannen het spel spelen zonder de stress van geraakt worden

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik ben niet helemaal bekend met REZ.
    Dus zou iemand me mischien wat meer over de game kunnen uitleggen?

Heb wel al wat gameplay filmpjes gezien,maar is het dus de bedoeling om gewoon op een soort van beat vijanden af te schieten of wat?

En ik las dat er maar 4 area,s zijn. Is dit niet een beetje weinig?
    En wat is nou het leuke echt van dit spel of wat houdt het leuk?

Bvd,

12. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik heb dat spel ook gekocht.Maar toch ook wel moeilijk al dat het wel vanzelf gaat eigenlijk

13. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de trial. ;)

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap echt geen reet van Castlevania, als ik dood ga moet ik weer helemaal overnieuw. En ik ben al 3 keer dood gegaan nadat die gast al je wapens heeft afgepakt, moet ik weer heeeuuwlemaal overnieuw. :9

En trouwens, ik probeer die Sonic 2 Time Trail achievement te krijgen. Met wie kan ik die het best halen? Sonic of Tails?

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Je kunt meerdere keren worden geraakt. Je moet zorgen dat je veel blauwe polygonen schiet, die tellen dan links onder in beeld op. Elke keer als je een balk vol hebt evolve je naar een volgende form, je kan dan ook weer een keer meer geraakt worden. Ik zit zelf na een paar levels op de maximale form, dan kan ik dus een keer of 5 geraakt worden voordat ik game over ben.

Enne Smokey:

Het spel is een on-rails shooter, je hoeft niet op de beat te schieten ofzo. Het aparte zit hem wel in de muziek die wordt beinvloed door je schietgedrag en na elke subleveltje. Tevens zijn de graphics zeer apart en trilt de controller mee op de beat. Het spel is vrij kort, maar leent zich uitstekend om te herspelen om bepaalde extra doelen te halen (waarmee je bijv. dingen unlocked).

De sfeer maakt het spel leuk in combinatie met het hectische van een goede on-rails shooter ala panzer dragoon. Het is een soort trance waar je in zit te spelen, dat heeft echt wel iets gaafs. Maar ik moet er bij zeggen dat het spel zeker niet voor iedereen aansprekend zal zijn.

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Even in een nieuwe post ten behoeve van de overzichtelijkheid:

Castlevania moet je saven, er zijn een helemaal save rooms in het spel (de rode meen ik), sla het spel daar op en je bent van het probleem af. Dan hoef je ook niet opnieuw te spelen, dan kun je gewoon de save herladen. (overnieuw bestaat niet.)

De Sonic 2 speed achievements kun je het beste doen met Sonic, die kan sneller rennen. Tails kan wat hoger springen, maar dat is minder belangrijk.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sen bedankt voor je uitleg ;)
    Ik zal zeker overwegen om de game te kopen.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ah thanks! :thumbs:

En hoe bedoel je overnieuw bestaat niet?

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezeee, vandaag Small Arms geprobeert.. Gelijk alle achievements behalve die van challenges en die van Six degrees.
    Iemand die miss die van Six Degrees heeft?
    Dan even met mij online wil spelen, krijg ik m ook..
    Is alleen mar kwestie van de game opstarten en me game joinen ;) Zou t tof vinde

20. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m, stuur maar een berichtje of een chat invite.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina