1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Undertow is echt makkelijk. Had hem net even gespeeld en binnen een half uurtje 3 Achievements xD

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat kan gewoon. Dan krijg je dus allebei de achievements. Zo moeilijk is ultra toch niet.

Ik hoef alleen de 10.000 kills nog. Maar dat is echt dodelijk veel. Heb nu 7000 ofzo maar vind er vrij weinig meer aan :)

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Undertow best moeilijk. Op het makkelijkste niveau kom ik niet door dat 1 naar laatste gevecht van de campaign... Zal wel een keertje met iemand co-op dat gaan doen ;)

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Overnieuw is een ingeburgerde contaminatie, die volgens zowel het groene als het witte boekje fout is :)

*studeert nederlands

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor de antwoorden :thumbs:
    Ga TNMT downloaden (wel eerst punten halen) en daarnaast ook Castlevania downloaden (deze zeker \o/).

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk dat ik maar een 2100 Puntenkaart ga kopen morgen. Ga dan Sonic 2 en TMNT downloaden. Voor mij de beste Arcade Titels die er tot nu toe zijn. Ben nu bezig met Sonic 1 :)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sonic 2 is errug kloten. :9 Vond deeltje 1 wel leuker.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze zijn allebei erg goed. Sonic 2 vind ik net een tikkie beter dan Sonic 1. Sonic heeft een extra aanval in deel 2, en deel 2 heeft Tails. Ook heb je in deel 2 multiplayer die je in deel 1 niet hebt

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond de levels wat leuker en logischer. Bij Sonic 2 moest je af en toe echt in de toekomst kunnen kijken om te overleven. :9 En de laatste 3 levels vond ik nogal naadje.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sexy! Dan zal ik binnenkort eens weer een online abonnement gaan halen. Waarschijnlijk komend weekend. Laat het je nog weten. :cool:

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iemand die ervaringen heeft met Poker Smash? Ik heb de trial nog niet gedownload, maar het lijkt me ook niet echt leuk

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee, zijn hier mensen die chessmaster hebben gedownload en die een potje tegen mij willen schaken? ik wil namelijk nog die achievement van ELO 1200 halen in classic. ik ben nu net over de 900 heen, dus het zal nog wel ff gaan duren. mijn gamertag is duco3101, dus als jullie een schaakpartner zoeken, kun je me toevoegen op live.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Mij lijkt het ook niet leuk. Vond die eerdere poker titel ook al een beetje suf. Poker zonder geld is eigenlijk nogal pointless...

Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is een puzzel game, waar je poker combinaties moet maken. Het heeft dus niets met kaarten te maken eigenlijk.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond Poker Smash stiekem best leuk (niet dat ik hem ga kopen) en dat kwam vooral omdat het maar weinig met pokeren te maken heeft.

Je moet allerlei poker combinaties vinden en die kaarten aan elkaar linken, horizontaal of verticaal. Heb je zo'n combinatie gelinkt, dan verdwijnen die kaarten en zakt de rest naar onder. De kaarten begeven zich op een soort smalle "rolband" en schuiven langzaam continue naar boven, in een rij van vijf kolommen breed. Als je dus niet op tijd combinaties vindt en een kolom (of rij) komt tegen de bovenkant van het scherm aan, dan ben je game over. Je kunt ook bommen inzetten om individuele kaarten op te blazen (om zo combinaties te creeeren) en de tijd zelfs vertragen / versnellen. Het spel is verder easy on the eyes and ears. Nogmaals ik zou hem niet kopen, maar ik vond het eigenlijk best een grappig puzzle / arcade spelletje. Het is dus zeker geen kaart spel.

Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Duke Nukem 3D bevestigd voor Xbox Live Arcade

Nieuws | 07 februari 2008 - Na vele maanden van speculatie is vandaag het hoge woord er dan toch eindelijk uit. De klassieke 3D-shooter van ontwikkelaar 3D Realm gaat zijn opwachting maken op Xbox Live Arcade. Zoals we gewend zijn van Arcade Live games zal de game opgewaardeerde graphics kennen maar ook een interessante Multiplayer optie, Achievements en een coöperatieve modus.

Wanneer de game ook daadwerkelijk op het netwerk staat is echter nog niet bekend, maar we verwachten dat hier snel verandering in komt.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil castle crashers graag eens aangekondigd zien met release datum.

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Dukem Nukem 3D. Het lijkt me een leuk spel, maar ik ben een keer zo misselijk van het spel geworden (motion sickness denk ik) dat ik het nooit meer heb durven spelen.

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Aegis Wing vind ik echt een geweldig spel! Zo simpel maar toch zo leuk! Zit nu op 175/200 G en heb er zo'n 4 uurtjes mee gespeeld. Vooral online is het erruuug vet!

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Deze week:

Commanders: Attack of the Genos
    Disc of Tron

Dat Commanders lijkt volgens mij qua gameplay een beetje op Advance Wars, alleen dan stop ik toch liever Advanced Wars 2 in mijn GBA. Dus geen Commanders voor mij. Over dat andere spel maak ik geen woorden vuil. Dat zal beslist brandhout zijn, net als de vorige Tron

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina