1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Ikaruga net uitgespeeld. Heerlijk spel.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bedankt voor de aanmoediging ;) Nu weet ik zeker dat ik het spel nooit ga kopen. Er zit geen adempauze in. Het vereist wel wat skill om dit spel op de moeilijkste moeilijkheidsgraad uit te spelen. Op zich houd ik best van dit soort spellen. Pas geleden heb ik Parodius weer gespeeld op de Super Nintendo. Alleen dan scroll je van links naar rechts in plaats van onder naar boven. Maar Parodius is duidelijk minder hardcore dan Ikaruga. Ik vind het wel mooi om naar die filmpjes te kijken. Dan zie je tenminste hoe het moet. Maar goed, die gozer zal daar wel ontzettend veel uurtjes in gestoken hebben. Ik vind het jammer dat je met Ikaruga al na 3 minuten bij de baas bent. Ik ben liever een kwartier bezig voordat ik bij een baas ben. Met alle spellen heb ik een hekel aan bazen. Ik heb tot nu toe maar 1 spel gespeeld in mijn leven waar ik de bazen leuk vind: Panzer Dragoon Orta.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

strakke uitleg. Ik kwam op easy al niet door de trial heen en laat hem, ondanks het vette design, dus links liggen.

4. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer is een leuke game op XBLA.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Respect! :thumbs:

Smups is niet mijn sterkste genre, maar ik ga hem desondanks zeker proberen uit te spelen als mijn Xbox eindelijk gefixt en terug is. Deze keer gaat het mij lukken... :b:

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Weet iemand of het spel is uitgebreid ten opzichte van Dreamcast versie?

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is dezelfde game, in hogere resolutie weergegeven en met online co-op en leaderboards. Je kunt ook je replays opslaan en die van anderen bekijken vanuit de leaderboards.

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die ooit zin heeft in een co-op potje, voeg me maar toe: Lukky NL

Heer-lij-ke game. Ok, co-op is moeilijk om goede chains te maken, maar het is er niet minder leuk om =D

Tis dus gewoon de Cube-versie met online mogelijkheden. Nu word ik echt getriggerd om m'n hi-scores te verbeteren. In m'n uppie minder =)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de conquest mode uit de cube versie ontbreekt wel , maar dat maken de 720p gfx , leaderboards, online play en replays ruimschoots goed :d

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zojuist kreeg ik een mail van de 10 gratis Arcade Games actie. Met codes om mijn games te downloaden. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb die mail 3 maanden geleden al gehad. 8) Ik zal vast niet de enige zijn?

12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Ik heb ze ook gekregen.

Nou is de vraag, zijn die andere codes?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    *this code is not valid*

Kreeg ik net van iemand te horen. Ze zijn niet geldig en waarschijnlijk dus dezelfde codes. Mensen kunnen dus stoppen met pm'en voor die codes. ;)

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Morgen komt Battlezone op live. Ik download zeker de trial. Multiplayer op de pc was top en ik ben wel benieuwd hoe die nu is op de x360.

Daarnaast heb ik de trial van Heavy Weapon gespeeld. Ik vind dit wel een leuke game, maar wel makkelijk. Wordt de game ook moeilijker verder in het spel?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat Small Arms is echt tof. Doet me een beetje denken aan kung fu chaos. Ook genoeg keuze uit characters en levels. Dit spel is me altijd een beetje ontgaan, wist niet precies wat het inhield. Toch leuk dan voor een gratis arcade spel :)

Edit:// Heavy Weapon wordt wel moeilijker en hektischer. Hij is goed te doen en niet onmogelijk zoals sommige andere arcade spellen. Ik heb hem iig graag gespeeld.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond small arms juist echt waardeloos, 1 van de minst leuke live arcade games die ik heb. Het werkt gewoon niet lekker, verveelt extreem snel en is ook wel frustrerend.

17. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week weer twee nieuwe Xbox Originals

Major Nelson weet zojuist op zijn blog te melden dat we volgende week weer een tweetal nieuwe Xbox Originals titels kunnen verwachten. Xbox Originals zijn originele Xbox games die je via Xbox Live kunt downloaden en op de Xbox 360 kunt spelen. Vanaf maandag 21 april zullen Splinter Cell: Chaos Theory en Metal Arms: Glitch in the System te downloaden zijn op Xbox Live. Beide titels zullen 1200 Microsoft Points kosten, omgerekend zo'n € 15 euro

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    verkeerde topic :+

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 500punten staan. Iemand een aanrader voor dit (of minder) aantal punten?
    Full games die ik heb:

Geometry Wars
    TMNT
    Worms

20. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marble Blast, als je leuk met een balletje wilt rollen. Kan ook nog online.
    Assault Heroes, als je leuk wilt knallen en een mooi spel wilt.
    Sonic 2, als je een leuk platformer wilt.
    Streets of Rage 2, als je wilt beuken.

:thumbs:

Deel Deze Pagina