1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er staat alleen Pac-Man dus ik neem aan dat dit de normale versie is.. Wel raar, dat die verwijderd wordt dan. Net als Texas Hold 'em, snap niet dat die dan verwijderd wordt.

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    word texas hold 'm ook verwijderd ??? gaar man !

3. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een gekke lijst om te verwijderen. Een Contra, Double Dragon, Pac-Man en Astroids zijn toch echt klassiekers.
    Als ze een lijst willen houden met goede spellen zouden ze die er toch in moeten laten staan.
    Daarbij komt sowiezo dat Microsoft deze spellen zelf heeft goedgekeurd om op XBLA te komen. Je kan niet achteraf zeggen dat Pac-Man toch niet goed genoeg is voor XBLA.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    * Ecco the Dolphin
    * Spyglass Board Games
    * Texas Hold 'em
    * Track & Field

Dit zijn de enige 4 spellen die ik heb die verwijderd worden. Dus je kan wel zeggen dat ze de meeste troep verwijderen aangezien ik 37 titels in totaal heb gekocht. Ze kijken gewoon naar de verkoopcijfers, dat heeft niets te maken met het feit of een spel een klassieker is of niet

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Aegis Wing gedownload (van US) en waar ik dacht dat de game slecht zou zijn (gratis weggevertje), is me dat heel erg meegevallen. Singleplayer is ie niet super, maar multiplayer is top op insane. Ik dacht even snel een potje mulitplayer doen, maar dat werd al snel een uurtje langer. Die laatste boss is pittig. Enige nadeel is dat alleen Amerikanen die game spelen, dus vind je alleen maar andere spelers 's avonds.

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog meer bekend over Audio Surf? Speel het spel bijna dagelijks op PC dus lijkt me erg leuk op xbox!

Verder wil ik nog een aantal goede games van 400 punten... want heb nog wat punten liggen.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik kreeg gratis 500 MP bij m'n xbox en gamerpics/theme's interesseren me niet dus wil ik een Arcade game downloaden. Iemand tips? Ik heb gister al wat trials geprobeerd die op'm'n xbox stonden (Weet ff niet meer welke). Iemand een paar aanraders die max 500 MP kosten?

8. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Jetpac Refueled vond ik erg leuk. Waar hou je zo ongeveer van?
    De arcade Hits zijn trouwens ook wel aanraders.

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vooral games die je vroeger vaak speelde.
    Feeding Frenzy (dat je die vissen moet opeten) vond ik wel geinig maar niet echt waard om te kopen denk ik.
    Galaga vond ik wel leuk, zo'n ouderwetse ruimteshooter die je vroeger altijd speelde lijkt me wel wat.

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    morgen Frogger 2 en Commando 3

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is dat Roogoo nog leuk?

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vond de demo wel grappig. Leuk spelletje op zich. Maar heb genoeg te spelen nu dus koop hem niet, maar zeker proberen waard.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    aces of war/ worms/ castlevania/ etc zijn leuke arcade games

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zegt me echt helemaal niks. Wat moet ik me bij dat spel voorstellen?

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ken je die puzzle ballen voor kinderen? dat ze een ster vormpje en een vierkant vormpje in zo'n bal door de gaten met dezelfde vorm moeten drukken?

In dit spel heb je allemaal schijven met die figuurtjes erop. Je moet dan die schijven draaien zodat de figuurtjes die naar beneden vallen door de gaten vallen en dan weer in de volgende schijf.

Het begint makkelijk maar je hebt ook mostertjes die je tegenhouden en je moet het zo snel mogelijk doen.

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze games gekocht:

Boom Boom Rocket
    UNO
    Geometry Wars: Retro Evolved
    Track & Field

Over alle 4 de games ben ik erg te spelen

Boom Boom Rocket had ik de demo al van gespeeld. Heerlijk spel vooral omdat ik ook vuurwerk erg leuk vind. Vind alleen wel moeilijk naarmate je op de medium en hard gaat spelen.

Uno, had ik niet veel van verwacht maar is een leuk spelletje. Als ik even geen zin heb in iets anders dan ga ik dat spelletje even spelen.

Geometry Wars: Retro Evolved, erg vet spel, vind het helemaal fantastisch om te doen. Alleen wat is het ongeloofelijk moelijk. Ik kom nu tot de 70.000 in 1 ronde en ik zie dat je voor de achievements allemaal 1 miljoen moet halen enzo! Echt ziek, maar wel een leuk spel.

Track & Field, grappige spelletje. Wel ook ongelofelijk moeilijk. Ik kan nu het speerwerpen wel aardig en de 100 meter hardlopen ook. De andere vind ik nog allemaal moeilijk, wel leuk om te doen.

Ik ben dus hardstikke tevreden met mijn arcade spelletjes van mijn 2100 punten kaart!

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is mooi ;)
    Ik had nog 400 punten op mijn account, dus heb net daarvoor Geometry Wars gekocht. Veel betere spellen voor 400 punten kan je haast niet vinden. In ieder geval geen spellen voor 400 punten die ik nog niet had. Want spellen zoals Sonic 1, Sonic 2, Streets of Rage 2, Turtles zijn dik de 400 punten waard. Geometry Wars vond ik altijd leuk in de trial, nu maar een keer gekocht. Ik kan er geen zak van, maar dat is niet zo erg

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wanneer komt deeltje 2 van Feeding Frenzy ?
    Die is namelijk 2 jaar geleden al aangekondigd :'-(

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Word Worms nog een beetje online gespeeld? Anders ga ik hem ook maar eens halen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet veel, maar er zijn altijd wel wat mensen online. :)

Deel Deze Pagina