1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Sonic the Hedgehog 2 _O_

Ik heb dat spel (zo'n dikke cartridge) hier origineel liggen voor de Sega Mega Drive 16bit :D Zag het net voorbij komen op me Games-tab bij Featured. Gelijk gedownload, en damnit wat een nostalgie :D Echt alles uit dat spel komt weer naar boven! De muziekjes, geluiden, vijanden, Robotnik in zijn helikopterding, ge-wel-dig!

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand dat penny arcade spel al, van 1600 punten? ik heb de trial gespeeld.
    en die vond ik wel leuk.
    alleen vroeg me af, het is toch wel 20 euro, en arcade games mogen toch niet meer zijn dan 500mb?
    is het spel wel groot genoeg?

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    gister heb ik voor het eerst een online potje Track & Field kunnen doen. Best leuk, alleen jammer dat ik altijd afval bij het hoogspringen of soms eerder al bij kogelstoten. Alleen ik zat dus in de game bij een gast die echt geweldig hard kon rennen, hij had bij speerwerpen en hoogspringen de maximale snelheid! Ik vroeg aan hem hoe hij dat deed en hij zei met B en X. Dus ik ook eens proberen en ik kom nog niet op de helft van de snelheid die ik normaal haal. Dus is hier een speciale truck voor ofzo?

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De releasedate van Happy Tree Friends voor xbla is bekend: 25 juni.
    Bron + Filmpje

Morgen op Xbla:
    Major Nelson

Zelf afgelopen zondag Cloning Clyde gedownload. Ik zat te twijfelen tussen Worms en CC en CC was een goede keus. Ik had nog nooit van het spel gehoord tot ik de trial probeerde en dat sprak me wel aan. Het is een platformer waarin je ook verschillende krachten kunt krijgen (je kunt veranderen: in een kip->dan kan je vliegen, in een vat explosieven->dan kan je muren opblazen en zo zijn er nog wat meer krachten). Verhaal is belachelijk, je kunt snel €20 verdienen, maar dan wordt je zonder dat je het weet gekloond en dan is het taak te ontsnappen. Online en offline multiplayer zit er ook in je kan coop en versus spelen, maar online speelt niemand dit meer volgens mij. Ik vind dit toch een van de leukere arcade games.

5. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    ik verveel me en wil om wat tijdverdoening een arcade game dowloade maar weet niet welke...

moet wel online gaan...

bomberman en worms heb ik al

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    komen naar mijn mening weinig leuke arcade games uit momenteel, zeker online.

Ik vond puzzle fighter 2 turbo hd remix wel leuk online.

Maar momenteel geef ik liever geld uit aan een budget titel dan arcade games als ik naar de nieuwe seletie kijk

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het aanbod is zeker mager de laatste tijd. Leuke online titels kan ik amper bedenken naast Worms en Bomberman. Marble Blast Ultra vond ik vet online, maar ik betwijfel of dat nog gespeeld wordt. De arcadespellen worden online nooit vaak gespeeld. Voor singleplayer arcadegames zou ik meer tips hebben. Online speel ik ook weinig qua arcadegames. Ik heb wel eens Catan, 3D Ultra Minigolf online gespeeld. Meestal is de lag bij de arcadespellen veel te groot zoals bij Mr Driller, echt onspeelbaar online. Puzzle Fighter is leuk. Ook Puzzle Quest kan je online spelen, maar dat heb ik pas 1 keer gedaan. Maar het is wel een spel waar je lang zoet mee kan zijn

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Happy Tree Friends is wel geinig. Soort van Little Big Planet voor de 360 eigenaren, alleen dan veel simpeler. :)

Alleen jammer dat je de levels met een bepaalde tijd moet behalen, daarom zal ik hem ook niet kopen.

Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  9. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Every Extend Extra Extreme (E4), gek worden van kleurtjes en maar stampen op die beat :)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mij lijkt WOTB: Commando 3 wel leuk. Tenminste de demo was erg goed.

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heb allebei de spellen van vandaag even gedaan. Happy tree friend moet ik nog even inkomen, maar ziet er zeker niet slecht uit.

Ticket to ride is bijna geheel identiek aan het bordspel. Leuk dus, vooral op live! Ik heb die meteen aangeschaft.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    bah wat sneaky weer.

Als je mee wil doen aan streetfighter HD remix Beta moet je die wotb: commandos 3 kopen

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Content License Transfer Tool (aka the DRM Tool) now available

Video: Xbox 360 Content License Transfer Tool on Xbox.com

The team is happy to announce that the Content License Transfer Tool (also know as the DRM Tool) is now available on Xbox.com. It’s an easy process that has two parts: Transfer your licenses on Xbox.com, then download them manually on your console. I just ran through the process myself, and apparently I was a little promiscuous with regards to where I was purchasing content as you can see from the table below:
    This shows you the console ID I made the original purchase on, as well what game and video licenses are associated with each console. You’ll see a similar table as you go through the steps to migrate your own licenses.

Head on over to www.xbox.com/drm to get started and read the FAQ (or watch the video below) for more information.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is ook een cool spel, alleen hij is heel kort. De demo is 1 level, de game bestaat uit 4 van zulke levels. Volgens mij had ik em binnnen een uur uitgespeeld. Achteraf wel veel te kort.

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Kan nu eindelijk mijn XBLA stuff weer spelen sinds November... Dat hadden ze bij MS wel voor me mogen fixen...

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geometry Wars 2 achievements leaked, ZOMG!

Well, well, well, looky what we have here. Somehow, the achievements for Geometry Wars 2 have been leaked onto the internets. Funny thing is, the game hasn't even been confirmed to exist. Crazy exciting super! But crazy exciting super in a good way.

The achievements (viewable after the jump) detail what sounds to be some sort of collection of various new and old Geometry Wars game modes including Geometry Wars: Waves which was included in PGR4. We say this only because the game's Phobia and Surf achievements mention Waves in their descriptions, but other achievements mention different game modes including "King" and "Deadline". We guess the most obvious proof that Geo Wars 2 will feature a compilation of new modes is the ever straight forward Unlock All Modes achievement.

We're pumped! We're excited! Bring on another round of Geometry Wars and another 200 Gamerscore! W00t!

\o/

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Woow! ik kan niet wachten op deze game! ik heb deel 1 best veel gespeeld, ben er nooit ver in gekomen maar wel veel plezier aan gehad! Hopelijk wordt deel 2 nog leuker!

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Gaat iemand Soul Calibur morgen aanschaffen? (Hij kwam morgen toch?) Ik wil hem zeker wel hebben, maar vraag me af hoeveel puntjes hij gaat kosten...

Edit: Zie het al, maar 800 puntjes. Must-Have dus!

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Hmm, ik betwijfel of hij veel gaat toevoegen aan de DC versie.
    Dus ik denk dat ik maar pas. Ik heb zelfs begrepen dat er heel veel modes uit gesloopt zijn...

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je kan niet eens online knokken in deze Xbox Live Arcade versie, dus ik wacht lekker op SC4

Deel Deze Pagina