1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. zaangamer

zaangamer Guest

In sequence mode alleen die vakjes rood laten kleuren zodat je een smile ziet in het vakje. Als de tijd uitloopt verlies je geen levens dus het is in die vakjes een kwestie van bijna alles doodschieten en dan een paar vijandjes laten die je dan voor de resterende tijd (meestal maar 15 sec.) maar echt moeilijk want ik kom sowiezo niet voorbij de derde rij met vakjes

Ik moet zelf nog Game Over, Smile, Rebound, Slalom en wax off.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2008
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    De hele sequence afgemaakt. Die er ook weer bij, meteen bijna 26 miljoen punten gehaald in die run :cool:

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geduldig en wacht op Castle Crashers... Echt.... als ik maar twee games zou kopen dit jaar zou dat Gears 2 en Castle Crashers zijn. Deze game wordt echt vreselijk goed. Zonde dat ie zonder doosje en boekje komt :)

http://games.fok.nl/news.php?newsid=26504 <---- paar leuke filmkes

27 augustus kan niet snel genoeg komen. Er waren geruchten dat ie 1800 punten zou gaan kosten, maar dat is snel door The Behemoth ontkracht. Niet dat de game het niet waard zou zijn, maar kom, veel mensen moeten van deze game kunnen genieten.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    nice kwam tot 18, en heb maar 1 miljoen minder qua punten dacht ik :eek:. Pacifism vanochtend 56 mil gehaald, ging wel lekker :+

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jou score @ Pacifism :Holy Crap! :eek:
    Ik heb nog niet echt voor de punten gespeeld; ik ben nog steeds bezig met die Wax Off achievement. Weer een paar keer afgegaan op 98/99% 8)

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hoe komen jullie aan zo'n hoge score bij deadline, ik haal telkens de 2+ miljoen maar verder kom ik niet. Ga dan wel iets van 3x dood ofso :+. Hoeveel puntjes hebben jullie opgepakt aan het einde?

7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nog bedankt voor je reactie :thumbs:.
    Maar nu twijfel ik tussen Schizoid en GW2.
    Is Geometry wars 2 makkelijker dan deel 1 of ligt dat aan mij? Ik heb van GW 1alleen de trial gespeeld, maar ik had geen zin om die te kopen (te lastig :+) en van GW 2 heb ik ook de trial gespeeld, maar die speelt makkelijker. En de multiplayer is alleen offline of niet?

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond GW1 al te makkelijk.
    Dacht net ergens gelezen te hebben dat het niet online was.

En ik wou net vragen of mensen nog nog Schizoid gekocht hadden en zin hadden om deze multiplayer online te spelen :).
    Met headset natuurlijk.

Laatst bewerkt: 31 jul 2008
  9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Erg mooie score op pacifism :thumbs:

Was meer een run om gewoon te overleven :D Vooral de onderste rij is echt moeilijk 8) Maar em wel gehaald. Wordt nog veel oefenen om de smilie te halen. Kan de eerste 15 allemaal doen zonder dood te gaan, maar de laatste 5 8)

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vergeet je bommen niet in te zetten. Ik ben al een paar keer af gegaan qua levens, maar had nog bommen over! Erg stom natuurlijk. :+

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah same, alleen die bommen zijn niet zo effectief in de laatste sequences aangezien er meerdere waves zijn in tegenstelling tot de eerste sequences. Dus om dan 1 sequence te halen heb je wel 2 of 3 bommen nodig, dus aan bommen heb je dan niet zoveel.

Zonet mn 11e achievement gehaald met geawars 2, nog maar 1 te gaan... de smilie face 8) Dat wordt leuk }:] Iemand die em al heeft?

12. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, de multiplayer is alleen offline. Je kunt maximaal met 3 vrienden tegen of met elkaar de 6 modes uitspelen enzo.

Kwam net tot de 18 met sequence. Gvd.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Had net ook maar voor de gein Geometry Wars 2 gekocht. Net even een tijdje Deadline zitten spelen. Gister in de trial haalde ik 2,5 miljoen. Maar nu haal ik de 2 miljoen niet eens. Ik ben sowieso niet zo goed in het spel, maar het is best wel leuk. Het is wel een spelletje dat je tussendoor snel even oppakt.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    In pacifism had ik nu 72 miljoen :+. Ben al 2x tot het laatste geraakt in sequence maar kom er net telkens te kort.

15. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, 72 miljoen... respect!
    Ik ben zelf ook redelijk verslingerd aan GM2.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou maar opletten bij Pacifism, ik begin steeds dichterbij te kruipen met mijn score. :+
    (57 miljoen)

17. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    BWOAFH!
    57 miljoen....
    Ik zit verdulleme al te zweten op een schamele 42 miljoen.
    :eek:

Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt :thumbs:. Als er multiplayer in een spel zit, wil ik ook dat die online gespeeld kan worden en dat kan bij shizoid.
    Dus ik heb shizoid gekocht. Verslavend spelletje (had de trial ook al veel gespeeld), ik wil/probeer op alle 119 levels gold medals te halen, maar dat is nog best pittig, heb al even singleplayer gedaan met comp.bestuurde ally. En daarnaast ook al de ubershizoid mode gespeeld, waarbij je in je eentje beide poppetjes bestuurt met de linker en rechter pook. En dat is hard }:].

19. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    TOP 5 beste arcade games

Wat zijn volgens jullie de top 5 leukste arcade-games tot nu toe?
    Is maar om een gedacht te hebben wat er zowat gespeeld word online etc.

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    allemaal opsom posts;)

Deel Deze Pagina