Castle Crashers ziet er echt heel leuk uit maar ik hoop, ik heb het vaker gezegd..., dat het spel wel moeilijk genoeg is en niet een ram wat op de knopjes van A naar B game.
Zag gisteren dat ik inmiddels precies 50 XBLA titels heb. Twijfel of ik bionic commando ook nog ga halen... Ben benieuwd naar ervaringen van jullie.
Inmiddels staan Bionic Commando en Fable II Pub Games op de Marketplace. Iemand deze al gespeeld en/of gekocht? Ik haal ze nu binnen...
Waarom is er geen spring knop in bionic commando dat zou het echt veeeeeel leuker maken. Nu koop ik hem maar niet terwijl ik er zo veel van had verwacht.
Bionic Commando is super. Erg uitdagend, ziet er erg goed uit, humor is top en de muziek vind ik geweldig. Veel unlockable stuff, leaderboard challenges en secrets. Heb veel XBLA games (rond de 40) maar deze staat nu vast mijn top 3. Castle Crashers staat bij voorbaat al op 1 En over dat springen... Het gaat om de arm. Als je kon springen was dit een zoveelste platformer. Nu dus niet. Geweldige game en voor 800 punten een prikkie.
Bionic Commando vond ik op het eerste oog wat tegenvallen, maar deze wil ik zeker nog een kans geven. De Pub games van Fable II vind ik nog helemaal niks... Misschien is het wel tof om al wat dingen voor Fable II te unlocken, maar vooralsnog zijn de games niet goed genoeg voor me om dit spel nu te kopen.
He, als het maar geen remake wordt van South Park Rally, wat een schijtgame was dat. Kreeg een 1 btw in de PU -O_
Vind Bionic Commando maar tegenvallen. Gelukkig keek ik er ook niet naar uit. Demo gechecked en ach ja. Beetje zwaaien en schieten. Me iets te makkelijk. Misschien Assault Heroes 1 & 2 kopen.
Ik heb al die spellen, op frogger na, dus voeg maar toe als je nog mensen zoekt. Zijn allemaal erg leuk online trouwens. Nu even Bionic Commando proberen. :b:
LOL je hebt duidelijk niks gedaan. Het is pas makkelijk om zo 'ff' een game af te kraken. Deze game staat bekend om z'n moeilijkheidsgraad. Onderbouw je reactie, want dit slaat echt nergens op.
Heb de trial van BC: rearmed gespeeld, maar niet de moeite waard om te kopen. Ik heb de originele arcade game nog op een disc staan voor de xbox 1 (capcom classic collection, daarop staat ook 1942 waarvan ook een remake is verschenen op xbla), die versie is een stuk pittiger.
Ik vind dat schuin schieten zo lastig gemaakt. Ik weet niet hoe vaak ik per ongeluk vooruit liep en in het water viel in de demo.... om er later achter te komen dat je het alweer bijna hebt uitgespeeld. D'r zit nog niet eens een boss battle in de trial.
ik heb voor het eerst punten omdat ik de legendary map pack van Halo ging kopen. nu heb ik nog 400 punten over, welke arcade game zal ik daarvan kopen?? ik heb als tips al Spyglass Board Games, Track and Field en TMNT gekregen zijn jullie het er mee eens of hebben jullie een andere aanrader..?
Graag mij niet beledigen. :{ Sorry dat ik dan blijkbaar zo goed ben maar ik vind er niks aan. Ik wil uitdaging.