Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat is er nu zo geweldig aan Braid?
    Ik heb de demo gespeeld en het spel een kans gegeven. ik vind het niet slecht maar zo lovig als sommige mensen erover zijn snap ik niet.

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht hetzelfde over de demo, maar oh men de game zelf O+

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb de trial niet gedaan omdat ik al wist dat dit gewoon mijn soort game is. Maar je krijgt bij elke wereld een nieuwe "ability". Met behulp hiervan moet je steeds de puzzels oplossen. Deze worden steeds uitdagender waardoor de game, hoe verder je vordert, steeds toffer wordt :)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Braid is het 8ste beste spel op de 360 op dit moment.

7 10'en
    11 9's
    4 8'en

En nog een 10 maar die wordt niet meegenomen voor het gemiddelde die de bovenstaande positie in de ranglijst berekend.

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn die 7 andere dan; Bioshock,..?

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dat de cijfers zijn die Braid heeft ontvangen.
    Maar leuk dat arcade spellen ook regelmatig erg goed scoren, geeft wel aan dat sommige spelletjes gewoon erg goed zijn. :)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Beter, tenminste een uitgebreide brawler. Was al bijna bang dat dit de diepgang van Turtles / Golden Axe had, maar dan met een hoger prijsje.

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    omfg....

ik heb al moeite met alles op een miljoen te krijgen

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Heb maar wat punten gekocht, in ieder geval voor Braid en de ander waarschijnlijk BC: Rearmed.

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    pva10x is een vriend van mij. Hij krijgt een jaar lang gratis xbox live omdat hij bovenaan staat.

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo krijgt Braid zulke hoge punten vraag ik mij af. De demo vond ik persoonlijk behoorlijk saai. Een grote rip-off van Mario. Ik heb elke wereld in de demo gespeeld maar ik zou niet weten waarom iedereen hier zo enthousiast over is. Oke er zijn wat dingen toegevoegd om het minder op Mario te laten lijken zoals het terugspoelen van de tijd. Tevens ben ik geen een puzzle tegen gekomen. Tenzij jullie dat laatste wereldje waar je twee puzzlestukjes moest zoeken bedoelen waar alle vlammen met jou bewegingen meegingen. Of bedoelen jullie de puzzelstukjes goed krijgen in het huis? Nja ik vond het in iedergeval weinig aan.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zal het netjes proberen te zeggen maar hoe is godesnaam komen jullie erbij dat Braid ook maar enigszins op mario lijkt? Je kan op een beest zijn hoofd springen waardoor hij doodgaat én het is 2D. De setting, het verhaal en de hele bedoeling is compleet anders.

Zelfs het einde is anders. Bij mario eindigt het ermee dat die weer eens achter die perzik aan moet. Dit einde is tenminste origineel en ook totaal onverwachts vond ik. Dus stoppen met oordelen over Braid als je alleen maar de demo hebt gespeeld.

Ik word het beu dat spellen die iets nieuws proberen alsnog worden beoordeeld aan de hand van bekendere spellen in hetzelfde genre.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel enigzins op mario, maar het is er absoluut niet van nagemaakt. In mijn ogen is het ook bedoeld om een beetje op mario te laten lijken. Je hebt bijvoorbeeld de bloemen die omhoog uit zo'n pijp komen. en je kan op vijanden springen en die gaan op dezelfde manier dood.
    Ook heb je een princes en aan het eind van het level een kasteel met zo'n vlaggetje, het enigste wat het mist is dat muziekje

Maar het leuke aan deze game zijn juist de verschillende puzzles, het is niet simpel tijd terugspoelen, elke wereld is weer anders en moet je weer anders denken.

Moet het alleen nogsteeds uitspelen:p

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk dat de demo wel een goed beeld geeft. Ik vond het zelf wel leuk, maar ik denk als je de demo niet leuk vind, dat je het hele spel ook echt niet leuk zal vinden.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jij slaat duidelijk de plank mis. Die hele Mario vibe in Braid is symbolisch bedoeld en maakt het voor de speler gemakkelijk om de gameplay te begrijpen (zodat je meer over andere elementen kunt nadenken).

Onze held Braid maakt het zichzelf zo moeilijk als hij zelf wilt. Zijn princes zal zich nooit in het volgende kasteel bevinden. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar met de symboliek waar Braid gebruik van maakt zou het me niet verbazen als...

...die dinosaur waar Braid steeds straal aan voorbij loopt (erg duidelijk in wereld 3 ) zijn princes is.

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    De demo laat niet veel zien van de echte puzzels.
    Het is eerder een homage aan bepaalde dingen van Mario op een leuke en speelse manier verstopt in de game al dan niet subtiel.

Zoals het jumpman level.
    Nou het ziet er misschien zo uit maar het speelt compleet anders.
    Als je naar rechts loopt gaat de tijd normaal, loop je naar links gaat de tijd achteruit.
    Sorry maar dat gedeelte heb ik niet gezien in de "Mario" versie van jumpman.

Tis een echte puzzel/platformer en een verdomd goede.
    Die sfeer en muziek terwijl je het verhaal leest van world 2 geeft al de toon aan voor de rest.

Enkele puzzels zijn echt zo geniaal verstopt en bedacht.
    Tja gewoon kopen als je puzzel/platformers games leuk vind, dan vind je deze ook leuk.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laat maar eens zien dan :D:

18. zaangamer

zaangamer Guest

Gister eindelijk Bionic commando kunnen kopen, dat spel maakt voor mij zo'n beetje alle verwachtingen wel waar. Heb wat in die challenge levels lopen kloten en zit in sommige van die levels in de top 500 op de leaderboards.\o/ sommige van die scores zijn echt ziek :>

Daarna heb ik de demo van Braid een tweede kans gegeven en dit keer klikte hij wel, en hoe. heb gelijk de eerste drie levels compleet opgelost. wat een geniaal spel is dit idd en nu pas begrijp ik ook echt de hype van de afgelopen week.

Vette tool, Dulle.

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie in pacifism zo hoog lol ? ik ga al dood bij 400 000 +)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren Metal Slug gekocht en echt een te gek spel! Echter geen saveoptie? Dus het spel moet in 1x uit? Hoe zit dat precies?

Braid 1x geprobeerd en vooralsnog niet mijn ding.......

Bionic is net zoiets als Metal Slug?

Deel Deze Pagina