Het wordt zeker moeilijker dan in de demo. Redelijk wat. Nog steeds te doen (met een beetje trainen), en later de Insane Mode (zo ver ben ik nog lang niet).
Gisteravond Aegis Wing 200/200 gespeeld. Echt waar, geweldige game Naarmate je het meer speelt, snap je ook hoe de tegenstanders te werk gaan. Voor de laatste achievement moest je minimaal 185,000 punten scoren. Ik scoorde 185,030. Dus als ik 1 iemand niet gekillt had, had ik het blijkbaar niet gehaald. Aegis Wing
Fantastisch spel dat inderdaad, vooral voor een gratis game. Ik heb het nooit zo ver kunnen schoppen omdat ik altijd noobs had als co-op maatjes.
Is eigenlijk al bekend wanneer je die pre-order code kan krijgen? Ik neem aan dat er een officiële pre-orderactie van Msoft komt.
Nog niks voor Europa bekend naar mijn weten. Weet alleen dat 'bepaalde' winkels in Amerika die actie hebben. Weet niet of dat voor alle winkels geldt waar je preodered en of het ook in Europa/Nederland komt. Zou niet voor het eerst zijn dat we dubbel genaaid worden hier. Eerst met de prijs en dan ook nog es met zo'n actie. Dus het is even afwachten. En anders zet ik mn geld in op Gamehubs.com die heeft dan vaak wel weer de acties die hier niet komen
Ik heb Castle Crashers inmiddels en vind hem echt erg cool! Ik heb hem momenteel enkel in m'n eentje gespeeld, maar ook dat is erg leuk. Zijn er mensen die vanavond misschien de story mode in multiplayer willen doorlopen? (Ik hoop dat ik zo rond half 10 thuis ben)
Aegis Wing is idd leuk om te doen, vooral coop en dan samenvoegen. Ik zat nog geen 1000 punten onder de 100.000 achievement.
Dan moet je het ook niet co-op doen Ik heb het niet uitgespeeld op MP, maar Single Player. Sommigen zeggen dat het MP altijd beter werkt, dus niet! :{ En zeker niet met die hele goeie mensen! Oke, wel als je het op Insane wilt uitspelen, maar op Normal kun je het het beste alleen uitspelen En voor de laatste achievement (185,000 punten halen): Altijd alleen doen! Dat werkt het beste
Ik deed het met zijn tweëen heel de tijd aan elkaar gekoppelt. Dan heb je en sterkere powerups en kan iemand je reviven als je dood bent. Ik liet hem natuurlijk expres niet schieten.
Het grootste probleem is en blijft: Wie wilt er nou de ander laten winnen? Kijk, voor sommige mensen maakt niet alles uit en die laten dat toe en helpen je Maar sommige mensen gaan egoistisch doen en gaan zelf mensen killen en dan heb jij niet genoeg punten uiteindelijk Zo ging dat heel vaak bij mij en toen besloot ik om het alleen te doen
Zijn er mensen hier die Frogger 2 hebben en samen met mij de online Achievements willen halen? stuur een message of post het hier als je intresse hebt.
Ik heb wat vragen over Castle Crashers. Ik ben van plan de game te kopen, maar: Uit hoeveel personages kun je uiteindelijk kiezen? Hebben jullie veel last van die online problemen? Hoelang duurt het uitspelen in single player? En Aegis Wing is inderdaad een tof spel. Dit is alleen al een reden (en misschien wel de enige) om een US account aan te maken.
20+ Ja maar dat is iets dat gefixed kan worden. Geen idee, ben nog bezig. Lang genoeg ieg, en daarna kun je het op Insane Mode proberen.
Bedankt . Vandaag even een puntenkaart ophalen, dit wordt de eerste en waarschijnlijk enige game die mij 1200 punten gaat kosten.
Toen ik gisteren bij de demo de controls voor mij ideaal instelde was ik meteen bezeten om maar m'n score te verbeteren. Daarom ga ik em zo ook maar kopen, heb toevallig nog 800 punten.
Ik vind hem zeker vet, als je de demo leuk vind dan is de volledige versie ook echt leuk. Je hebt namelijk 6 verschillende speelmodus dus voor ieder wat wils. Je hebt ook nog offline MP, wel jammer dat dit niet online is.
ik zoek een leuke arcade game, heb 1000 punten over. weet alleen niet welke ik moet kopen. ik heb de volgende games : Assault heroes 1 Braid Bionic Commando Castle Crashers Every Extend Extra Extreme Geo wars Geo Wars 2 Hexic HD N+ Streets of Rage 2 Sonic 1 Texas holdem poker TMNT Uno Zijn exit en Lumines hetzelfde als op de PSP ? wat zijn leuke games van 400 of 800 punten ?