Lijkt mij oneindig omdat je local met 4 man kan spelen en op live. Trial was wel gaaf. Doet me denken aan alien homined
Castle Crashers was zeker leuk, maar voor mij niet de 1200 punten waard. Het is simpelweg niet leuk genoeg tig keer te blijven replayen. Daarom ben ik inmiddels alweer een tijdje met andere games bezig. Ook spreekt de grafische stijl me minder aan. Dan heb ik toch liever Tower of Doom en Shadows over Mystara. Die waren nog lastiger ook.
Och ja, we zouden hem nog een keer online spelen toch? Niet iedereen heeft online problemen heb ik gehoord. Dus zeg maar een keer als je zin hebt. Dan doen we even het laatste level.
Hoe lang staat CC er al op? Ik dacht echt dat ie nog maar net op XBLA stond, maar als ik jullie zo hoor praten staat de game er al een tijdje op, of niet?
Al bekend wat er woensdag voor game/s uitkomen in de arcade? Zijn er geen sites die dit weer voor week bijhouden? Of is het altijd een dag vantevoren dat ze dat bekend maken? Weet ik wanneer ik punten op moet halen.
Marble Blast Ultra! Als je die nog niet hebt.. Geweldige, uitgebreide game met ook nog eens een mooie Multiplayer mode Marble Blast
www.MajorNelson.com Deze gast is hoofd van Xbox live ofzo. In ieder geval werkt hij voor Xbox en geeft een paar keer per week aan wat er nieuw is op Marketplace. Meestal een dag of drie van te voren welke Arcade game eraan komt, maar soms is dit al langer bekend en dan staat het er ook eerder op.
Assault heroes net uitgespeeld, golden axe ook al uitgespeeld. En Geometry wars lijkt me wel leuk, en Doom vond ik niet zo boeiend. Wel bedankt, ga is kijken voor Geo.