1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb Small arms wel gekocht (had dit bericht nog niet gezien), maar ik moet zeggen dat het wel een geinig spel is. De besturing was in het begin wel even wennen, vooral het richten met de rechterpook, maar tot nu toe vind ik het spel niet slecht.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind small arms 1 van de slechtste titels die ik op XBLA heb gekocht. Heb er al ruim 35, dus dat zegt wel wat.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Als mijn 360 weer gefixed is laat ik je wel wat weten. Hij ligt nu bij de reparateur in DLD.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft iemand misschien tips voor Sensible World of Soccer?
    Ik ben érg slecht. 8)
     
  5. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand de release van deze week al geprobeerd?
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Het ziet er best aardig uit en er zijn best veel wapens. Het overzicht is goed, het doet een beetje denken aan X-Men Legends, alleen dan met wapens. Maar het geheel komt een beetje saai en duf op me over. Na het eerste veldje hield ik het voor gezien. Zo ver ik heb kunnen zien moet je alleen hordes vijanden verslaan. Het heeft denk weinig replay waarde. Pluspunt is wel dat je co-op kan doen met zn 4-en. 800 punten vind ik wat aan de prijzige kant voor dit spel, maar ik heb slechtere spellen gezien die voor 800 punten aan de man worden gebracht. Qua cijfer zou ik uitkomen op een zesje. Maar voor zo'n oordeel heb ik natuurlijk te weinig gespeeld. Maar op basis van de trial zou ik de full game niet kopen
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Is het de moeite waard om de extra content van Small Arms te kopen?
    Ik heb de game nu 200G/200G, maar dit is eigenlijk 235G, om de resterende 35G te halen, moet je echter dat pack kopen met die 2 extra poppetjes, maar ikzelfvind 250 punten iets teveel van het goed.
     
  8. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jijzelf 250ms teveel vind dan beantwoord je eigenlijk je eigen vraag al :)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    laatste tijd zijn de arcade games beetje bagger.

    Waar is de tijd gebleven dat toppers uitkwamen zoals Castlevania SOTN, TMNT 1989, Streets of Rage etc
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben nu eindelijk REZ aan het spelen en in wereld/level 4. Daar wordt gewoon keiharde TeKno gespeeld (= wat anders als Techno). Damn! Dat is echt mijn ding. Helemaal los met het volume vol open. Heerlijk :)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb vandaag N+ gekocht, dat is eigenlijk best leuk. Met de trial twijfelde ik of het 800 punten waard was, maar nu denk ik eigenlijk van wel. Er zitten heel veel velden in en qua gameplay speelt het lekker. Er zitten ook nog wat online mogelijkheden in, maar daar zal ik weinig gebruik van maken. Dit speel ik toch voornamelijk voor de singleplayer.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    N+ is wel grappig... alleen ga ik geen spel kopen dat ik gratis kan downen op de PC. =(

    EDIT: Wanneer komen eigenlijk Ikaruga en Castle Crashers uit?
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil alleen maar weten wanneer Super Street Fighter 2 Turbo Remix HD (zoiets) uitkomt. Net een paar filmpjes van gezien op gametrailers. Het ziet er erg mooi uit, zeker voor een arcadespel. Ik weet niet wat de prijs gaat worden van het spel, maar ik ga hem sowieso kopen. Persoonlijk vind ik deze Street Fighter een stuk gaver dan de nieuwe voor de consoles (deel 4).
     
  14. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net brain challenge gekocht.Wel een grappig spel
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zit volgens mij vol fouten.

    Heb net trial gedownload. Eerste test:

    Moet je raden wat zwaarder weegt.

    Volgens die test wegen 2 vogeltjes zwaarder dan 2 katten.

    En 2 boten (stoomboten) wegen minder dan 2 auto's.

    Enz
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  16. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nou daar heb ik nog niet op gelet.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

    Die twee condors wegen idd. zwaarder dan twee katten. ;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad! Ik zat ook al van huh wtf? Een vliegtuig is lichter dan twee auto's. Twee bananen zijn lichter dan 1 appel. Is dat zo? xD
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht al dat er iets mis was met mijn opvoeding. 8)
    Maar ik had dus toch gelijk dat een olifant zwaarder is dan een vogel. :+
     
  20. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dat de eerste keer ook, keek alleen naar wat volgens mij zwaarder zou zijn 2 auto's of 2 boten etc. met als gevolg dat bijna alles fout was. Tot ik zag dat het ging om hoe de weegschaal in verhouding stond tot hetgeen erop was gezet.
    Maar dacht dat ik het wel een leuk spel zou vinden wat na 10 minuten spelen al niet meer was. Dat spel met van de minste tot meeste blokjes selecteren is gewoon irritant. Verder is het ook een beetje vaag hoe ze het hebben met gedaan met die %jes. Ik had een keer bijna alles goed in fast en gebruikte maar 2% van mijn hersenen waarna het volgende potje bijna alles fout ging (ik had ook een veel mindere score) maar toch naar 4% ging, vaagggg.

    Jammer had er eigenlijk best veel van verwacht.
     

Deel Deze Pagina