Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dus geen Megaman voor de mensen die daar op zaten te wachten.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gister me eerste Live Arcade gekocht, ik had maar 400 punten dus ben voor Geomatry Wars Evolved 1 gegaan.

    toffe game is dat! helemaal mijn genre.

    wat is jullie highscore? ik zag dat Dulle NL 580.000 had:eek:
    ik heb 198.000

    maar hij is de 400 puntjes helemaal waard:D
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ 1,2 miljoen op mn eigen account en 1,6 bij een maat van me. Geometry wars 2 is btw ook cool. Is de prijs van duke nukem nu al bekend? Komt morgen toch uit?
     
  4. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de site van Major Nelson:
    "Duke hits Arcade this Wednesday for 800 points. To quote Duke: ‘Who wants some?"

    Het moet geen gewoonte gaan worden om die oude zooi er voor 800 punten op te blijven gooien.

    Edit: Highscore bij GeoWars1 is 1,8 miljoen *)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ga em wel halen morgen. Duke is cool, maar zou liever de 3 originele dukes zien.
     
  6. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zitten die als unlockable er wel al, alhoewel games verschenen op de NES zullen niet zomaar op xbla komen.

    Eat shit and die!

    Morgen weer flink co-oppen, met vier man duke uitspelen.
     
  7. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die megaman nou op live arcade dan? weet iemand dat?...denk dat ik daar me puntjes ff voor bewaar:thumbs:
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dacht ergens 1 of 2 oktober gelezen te hebben voor megaman
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zie me vorige post,.,
    megaman voor de 360 is een weekje uitgesteld helaas:'-(
    die komt nu woensdag 1 oktober\o/.

    Downloadable content voor Mega Man 9 bekend (WW, PSS, XBLA)
    Nieuws | 23 september 2008 - In het online instructieboekje voor Mega Man 9 op de Wii staat wat de downloadable content voor de game is. Daarnaast staat er ook bij hoeveel Wii Points de onderdelen kosten en vanaf wanneer ze te downloaden zijn. Hier volgt een schematische weergave van de extra content voor Mega Man 9:
    Endless Attack, 6 oktober, 300 Wii Points: In deze modus moet je zo ver mogelijk zien te komen in een level zonder eind. De naam zegt het eigenlijk al en de rankings worden online bijgehouden.
    Proto Man Mode, 6 oktober, 200 Wii points: Nu kun je de game spelen als Proto man, de robotbroer van Mega man. De vaardigheden van dit personage zijn anders dan die van de hoofdpersoon.
    Hero Mode, 20 oktober, 100 Wii Points: Deze modus is een stuk moeilijker dan normaal.
    Superhero Mode, 20 oktober, 100 Wii Points: De moeilijkheidsgraad is hierbij nog hoger.
    Special Stage, 20 oktober, 100 Wii Points: In deze uitbreiding zit een nieuwe Time Attack Stage en een nieuwe eindbaas.
    Capcom heeft al bevestigd dat de Proto Man Mode ook naar de PlayStation Store en Xbox Live Arcade komt. Deze download kost 160 Microsoft Points of 1.99 dollar. Verder heeft Capcom nog niet bevestigd of de rest van de bovenstaande content ook naar de PS3 en Xbox 360 komt.

    Exclusieve press-kit Mega Man 9 binnenkort ook te koop (WW, PSS, XBLA) Capcom gaat de exclusieve press-kit van Mega Man 9 binnenkort verkopen. De press-kit bevat een replica van een NES-cartridge met daarin een schijf vol screenshots en artwork van Mega Man 9. De kit werd goed ontvangen door de pers en wordt daarom nu beschikbaar gesteld voor het 'gewone publiek' via de online store van Capcom. Wees er snel bij, want de oplage is zeer beperkt.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik koop Megaman aankomende donderdag wel op het Playstation Netwerk. Puur uit nostalgische redenen overigens. Al die DLC laat ik langs me heen gaan, vind het spel al duur zat.

    Edit: Maar het spel is wel een beetje buggy, check de bossfight op het eind.

    [gt]40319[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    The Duke staat er op.


    Ga em meteen even proberen :cool: Ben benieuwd of je nu wel analoog y axis kan gebruiken.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijsch, even downloaden. :)
     
  13. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Come and get some!

    Woehoei, ben al flink aan de slag met de duke. Best cool zo die co-op.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Al meer mensen met impressies? Heb het spel nooit gespeeld en denk daarom dat het me niet echt gaat boeien.....
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Moeilijk te zeggen. Ik heb hem vroeger helemaal kapot gespeeld toen ik nog erg jong was. Maar ik denk dat ik hem nu niet meer leuk ga vinden, in tegenstelling tot Doom bijvoorbeeld. Ik wacht nog even op nieuwe arcades en laat Duke toch maar aan mij voorbijgaan.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar ik aan zat te denken he, waarom geen Dart game op Xbox Live Arcade. Gewoon een simpele game, met je linkerstick zorg je waar je het pijltje wilt gooien en met de rechterstick gooi je hem. En dat je dan ook online kan, lijkt me echt geniaal! _O_

    Of een Random Runner game! :+
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou een hele rij met spellen kunnen noemen die ik graag zou zien op de Arcade, maar darten zit daar niet bij. Darten in het echt is al dodelijk saai, de ene 9-darter na de andere vertrekt er uit mijn handen ;) In de vorm van een computerspel heb ik ook nog nooit een leuk dartspel kunnen ontdekken. Ik wil meer oude SNES en Megadrive toppers zien.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wolfenstein 3D, Keen en de oude Duke Nukem zijn spellen die ik nog graag wil zien. Maar zo kunnen we bezig blijven :+ Voorlopig zit ik ook meer te wachten op "arcade" spellen en niet op spellen die voor de arcade gemaakt zijn. Maar we zullen zien wat er in de toekomst nog allemaal aan zal komen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Wow, ik lees net dat Banjo Tooie ook naar de Arcade komt :eek:
    Heeft iemand daar een officiele bevestiging van?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is echt waar hoor, is door Rare bekend gemaakt. 26 november komt de eerste (Banjo Kazooie van de N64) en in 2009 komt dan ook Banjo Tooie.
     

Deel Deze Pagina