K*t! Klopt, maar ik vertrouw gewoon niemand. 'Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij' En er gaat niks boven het uit de seal halen van een verse game.
Ja, precies. Via XBW heb ik altijd goede deals. Marktplaats vind ik wel een beetje tricky, maar de Bazaar hier vind ik goed te vertrouwen.
RESPECT! Dit is echt 1 van de lastigste games om alle achievements te halen. Ik was al trots toen ik het spel uitspeelde!
een vriend van me vertelde dat je na de update zelf arcade games kan maken. weet iemand of dat klopt?
Nee, je kunt wel XNA games maken die dan op de XNA Creators Club komen, maar hiervoor moet je naast het maken ook een membership betalen voor 99 dollar per jaar.
Moet je de Orange Box kopen Had je allang al kunnen spelen. Nu zitten er een paar extra levels in, maar in de basis is het dezelfde game als bij de Orange Box. Ik ga dus ook geen 15 euro uitgeven aan dit arcadespel. Voor hetzelfde geld kan je tweedehands de Orange Box op de kop tikken. Dan heb je tenminste ook 4 extra spellen.
Zo alle achievments gehaald met Castlevania SOTN. was echt een onwijs vet spel echt waar zoveel dingen vallen er te ontdekken in dat spel. Heb nu Prince Of Persia Classic dus maar gekocht en eerlijk gezegt stelt ie erg teleur vooral de controls zijn totaal niet subtiel maar erg tergend. daar had Ubisoft volgens mij makkelijk iets aan kunnen doen.
age of booty is echt een leuke multiplayer xla game. Doet me denken aan zon custom game van warcraft 3.