1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een grappig spelletje
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond het ook 3 keer niks. Ik had zo'n beetje alles goed, en ook redelijk snel. Toen benutte ik ook maar 2 procent van mijn hersenen. De groeten ermee dacht ik toen. De spelletjes vond ik ook niet leuk. Maar over het algemeen heb ik best een hekel aan Brain training spellen. Het zijn in ieder geval geen spellen waar ik mijn console voor aanzet
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar dat iedereen verschillende smaken heeft met spellen:)
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow 2 procent...blup ik ben een goudvis? 8) Ach op de DS blijven met dat soort rotzooi aankomen en allemaal tamagotchi ripoffs. =( En maar volhouden dat Nintendo origineel is. ;)

    Maar vind dat arcade de laatste tijd maar weinig boeiends voortbrengt. Heb bij gebrek aan beter laatste maar Castlevania gekocht, maar dat vind ik echt helemaal niks, snap niet hoe iedereen daar zo lovend over is. :confused:
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat moet iedereen hebben lijkt me als je de trial voor de eerste keer speelt. Maar inderdaad, je voelt je best wel dom met zo'n score ;) Ik hecht er maar weinig waarde aan. Bij Brain Training voor de DS had ik na 2 potjes al een hersencapaciteit van een 20-jarige. Dat schijnt het hoogste te zijn in het spel. Dat zijn ook gelijk de enige keren geweest dat ik van die Brain Training spellen heb gespeeld. Qua arcadespellen is het best hopeloos de laatste weken. Ook al heb ik wel de laatste maand Rez HD, Chessmaster Live en N+ gekocht. Ik wacht echt op de nieuwe Street Fighter. Het speelt natuurlijk gewoon hetzelfde, maar die grafische opfrisbeurt raakt bij mij de juiste snaar. Die andere Street Fighter had ik niet gekocht, maar de nieuwe is een zogenaamde must buy. Ik ben alleen benieuwd naar een releasedatum. Jammer dat de releasedata van de arcadespellen nooit bekend gemaakt worden. Het is altijd maar wachten welke spellen je op woensdag krijgt

    Edit: Hoor net een gast zeggen op Gametrailers dat Street Fighter pas in de zomer komt, dus dat duurt nog wel even.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Street Fighter is heel nostalgisch.
    Zit zelf te wachten op Duke Nukem 3D, hopelijk gaat dat korter duren dan Duke Nukem Fornever. :eek:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    M'n moeder en zusje spelen alleen maar Feeding Frenzy op mijn 360, vinden het echt leuk.
     
  8. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er geen fout in het spel zit hoor.Want ik ben al eens op 9% gekomen.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zat net even op YouTube te kijken naar een filmpje met 100 NES spellen in 10 minuten. Toen kwam ik een titel tegen die ik vroeger gespeeld heb waar ik best goede herinneringen aan heb. Ik heb het over Snake Rattle n Roll. Dit spel kwam uit in 1990, dus toen was ik zelf ook maar 6 jaar. Maar volgens mij heb ik dit spel pas gespeeld toen ik een jaar of 9 was. Maar toen ik het een paar seconden zag op YouTube herkende ik het gelijk. Dus het lijkt me wel aardig als deze titel ooit komt naar Xbox Live Arcade. De titel was gemaakt door Rare. Dus misschien dat die ooit komt, Rare heeft immers ook Jetpac naar Xbox Live arcade gebracht. Het lijkt me leuk om te weten of jullie nog een titel in je hoofd hebt zitten die je graag ziet komen op Xbox Live Arcade.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Er komen zo weinig goede titels uit de laatste tijd, we moeten het toch ergens over hebben ;)
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol @ laatste zin. _O_
    Mij lijkt Donkey Kong Country, Jurrasic Park of Asterix (alles SNES) super om weer eens te kunnen doen, maar acht de kans nogal klein (zal Nintendo niet leuk vinden gok ik).
    Desert Strike lijkt me ook leuk, daar zag ik nog een kort filmpje van in een video op Live van een pressconference (oa met Ninja Gaiden 2). :thumbs:
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Super Street Fighter II Turbo HD

    ziet er erg vet uit,
    weet iemand waneer die uitkomt?
    [gt]31831[/gt]
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die heb ik echt veel gespeeld vroeger. Volgens mij heb ik em zelfs van de Videoland overgekocht toen die de NES games weg deden. Laatste levels waren echt pittig.
    heb zeker titels in mijn hoofd die naar Arcade mogen komen.

    Wat dacht je van Turtles in Time of Final Fight 3.

    Of anders een game als Soul Blade (Soul Edge in US d8 ik)

    Wat wellicht ook leuk is is een game als Streetfighter 3rd Strike of Alpha 3.

    Naast fighting games kan ik even niet zo veel opnoemen.


    Ik
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    (Sorry, alweer double post. Kan een mod deze verwijderen?)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jij? ;)

    Van mij mogen ze de pre 2000 King of Fighters uitbrengen op Live. Lijkt me echt geweldig.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    @ powerslave666: Die komt in de zomer. Dat zei een gozer in een interview op gametrailers

    @ BigSyke: Ja, ik ben ook een voorstander van meer Turtles spellen op de Arcade. Ik ben al heel blij met de ene die we hebben op de arcade. Op de NES en de SNES had je echt een paar gave Turtles spellen. Soul Blade is ook zeker leuk, maar daarvoor hebben we straks Soul Calibur 4. Ik ben voorstander van meer side scrolling beat um ups zoals Street of Rage, Double Dragon en dus Turtles, want die worden tegenwoordig niet meer gemaakt.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    helemaal mee eens,
    dat soort games vroeger helemaal grijs gespeeld..

    zou wel cool zijn
     
  17. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij leuk als die spellen als Arcade zou komen(maar dat komt denk ik nooit)Zelf speel ik die spellen nog heel vaak.Ik vind de SNES nog steeds de leukste en fijnste console.Speel nog af en toe erop.Zijn nu heel makkelijk die spellen.
    BTW:Weet iemand welke arcade spellen er woensdag komen?:eek:
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Asterix vond ik een hel destijds, omdat je niet kon saven, moest je elke keer vanaf level 1 beginnen en er waren er tientallen...:eek:
    Staat er niet al een Double Dragon online (volgens mij een kutversie helaas) en een Mortal Combat?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, Double Dragon en Mortal Kombat staan beiden al op de marketplace. Asterix heb ik destijds ook veel gespeeld en inderdaad dat was een pain in the ass!
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier die mij kan vertellen of het kopen van punten voor BankShot Biljards 2 het geld waard is? Zoek voor op de PC eigenlijk een biljart spel maar toen keek ik laatst op Xbox Live arcade, de demo vind ik leuk maar is echt veels te kort..

    Iemand? En trouwens, is het alleen mogelijk om 2100 punten te kopen? Eigenlijk heb ik er niet zoveel nodig..
     

Deel Deze Pagina