Dat moet iedereen hebben lijkt me als je de trial voor de eerste keer speelt. Maar inderdaad, je voelt je best wel dom met zo'n score Ik hecht er maar weinig waarde aan. Bij Brain Training voor de DS had ik na 2 potjes al een hersencapaciteit van een 20-jarige. Dat schijnt het hoogste te zijn in het spel. Dat zijn ook gelijk de enige keren geweest dat ik van die Brain Training spellen heb gespeeld. Qua arcadespellen is het best hopeloos de laatste weken. Ook al heb ik wel de laatste maand Rez HD, Chessmaster Live en N+ gekocht. Ik wacht echt op de nieuwe Street Fighter. Het speelt natuurlijk gewoon hetzelfde, maar die grafische opfrisbeurt raakt bij mij de juiste snaar. Die andere Street Fighter had ik niet gekocht, maar de nieuwe is een zogenaamde must buy. Ik ben alleen benieuwd naar een releasedatum. Jammer dat de releasedata van de arcadespellen nooit bekend gemaakt worden. Het is altijd maar wachten welke spellen je op woensdag krijgt
Edit: Hoor net een gast zeggen op Gametrailers dat Street Fighter pas in de zomer komt, dus dat duurt nog wel even.
Laatst bewerkt: 14 mrt 2008