hmm, moet zeggen dat mijn eerste indruk niet zo positief is. Ze hebben het grafisch wel beter gemaakt, maar of dat nou wel zo is qua gameplay.... Het nieuwe special attack systeem werkt echt veel minder leuk zeg...
Ben ik met je eens helaas. Vindt em minder dan de originele game Mm favoriete auto is er niet, levels zijn lang niet zo leuk, special wapens zijn verneukt en de auto's besturen ook minder. Heel erg jammer, hij had zo goed kunnen zijn maar ze hebben em verpest...
Vraagje over Castlevania. Ik vind na het coole begin het verhaal wat inkakken, wordt dat, naarmate het spel vorder, nog beter? edit: en als het goed is komt sfII turbo deze maand ook nog toch?
@ Kevf: Nee, Castlevania blijft echt heel lang hetzelfde. Ik vond het op den duur wel saai worden. @ Grave: Ik vind het echt jammer dat V8 zo verpest is. Ik vond deel 1 & 2 echt SUPER. Ik snap die keuzes echt niet die ze gemaakt hebben. Vooral wat betreft de special attacks, het systeem werkt nu veel slechter en er missen een aantal leuke specials zoals de crater maker. Ook de levels lijken nu een stuk minder interactief. Waarom word je niet meer beloond als je goed gaat slalommen bij de skipiste etc? Waar is het verhaal, de filmpjes? Wat ik wel leuk vind is de muziek, dat is direct herkenbaar.
Ik vond de trailer van V8, die er al een tijdje staat, al niet interessant uit zien. Heb dus ook al niet meer de trial gedownload.
De eerste game die gebruik maakt van de Avatars: [gt]42502[/gt] Vind het er eigenlijk nog best leuk uitzien. 800 punten wordt ie.
Ziet er leuk uit inderdaad, alleen wat moet ik me er bij voorstellen. Een soort van Harvest Moon / Simcity / Black & White. Lijkt er op dat je Avatar een soort reus speelt en je mee moet helpen om een dorp te maken en mensen te helpen.
Ik vind het hele "Wii" Avatar gebeuren maar niks op de 360. Van mij mogen ze het bij dit spelletje houden.
Is er al iets bekend over morgen? Of is het die game met die lelijke avatars? Van mij mogen ze die suffe ventjes echt houden. Jammer dat de nieuwe dashboard zo kinderlijk wordt.
op deze game zit ik ook nog steeds te wachten.. is nog steeds niet bekend waneer die komt Super Street Fighter II Turbo HD Remix Xbox 360 - Udon Trailer Super Street Fighter II Turbo HD Remix: Combo Video [yt]6v_V1oyVBUw[/yt]
Feeding Frenzy maar 400, yes. 800 vind ik echt te veel maar voor 400 wil ik hem graag kopen, heb alleen geen zin om een 2100 puntenkaartje te kopen terwijl ik er alleen 400 nodig heb. Dan niet