1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Super Street Fighter II Turbo HD Remix IGN Video Review:thumbs:

     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wel weinig modes, maar het gaat mij eigenlijk alleen om de online multiplayer

    En de Round 3 trailer van Street Fighter, vervolg van de Round 2 trailer.

    [gt]43109[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Street Fighter staat erop voor 1200 punten.
    In de trial kan je alleen local multiplayer doen, dus je moet 2 controllers hebben en iemand om tegen te spelen. Dus ik heb de trial meteen weer verwijderd. Ik ga morgen toch voor de PS3 versie. Ik heb nog geld staan op mijn PS3 account en niet meer op mijn 360 account. En de PS3 controller schijnt toch beter te zijn voor dit spel. Alleen jammer dat je voor de PS3 versie nog een dagje moet wachten.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee hoor zelfs meer dan een week. Want het spel is in de EU uitgesteld voor de ps3. Het zal ook eens een keer niet. :+

    Ik twijfel nog steeds. Wil hem sowieso niet voor de ps3 aangezien ik een stick heb op de 360... maar sf4 is al zo dichtbij en ik ga nog een maand op vakantie.

    edit: kan je trouwens online co-oppen/taggen?
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ga hem zo ff downen:b:
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik herrinerde me pas geleden dat er ooit (2 jaar terug ofzo) een arcade game was aangekondigd over een kart spel. Het zag er echt ontzettend mooi uit voor een arcade game. Ik heb er alleen niets meer over gehoord. Weet iemand hier meer van?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, lees ik net ook. Maar ik ga niet wachten, ik download de 360 versie wel. Die Playstation Store zuigt echt. Althans, de Europese, want de Amerikaanse store krijgt hem wel. Maar goed, gelukkig heb ik ook een 360.
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zulen we dan binnekort ff tegen mekaar?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zullen we dat soort 'discussies' via pm doen? ;)
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kart Attack toch? dat scheen helemaal de shit te worden maar volgens mij is het niet door gegaan ofzo..
     
  11. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga die street fighter dadelijk denk ik halen alleen weet iemand waar ik een goede combo list kan vinden met alle trucs van iedereen en de supertrucken??
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in het spel onder de training mode vinden.

    Ik voeg je even toe als je het niet erg vind want ben zelf ook een beginner in street fighter 2.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben ook echt beginner, kom niet eens door het 5e gevecht van Arcade Mode op easy. Maar ik kan dan ook nog niets, tot nu toe een beetje zitten button bashen. Maar in de training mode zie ik de knoppen P en K. Maar wat zijn de knoppen op je controller. P zal wel voor punch staan en K voor kick, maar op je controller heb je volgens mij 3 knoppen voor slaan en 3 knoppen voor schoppen. Dus welke moet je drukken om de combo's uit Training Mode te kunnen maken? Er zitten vette moves in het spel, maar ik kan ze alleen nog niet.
     
  14. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Is SF wel te doen met de 360controller? Lijkt me echt helemaal niks, doe mij maar een ouderwetse snes gamepad voor dit spel.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik benw ele en echte die hard fan ;)

    de moves staan gewoon in de optie menu he;)
    p= puch
    k- kick

    daar van heb je

    light kick
    medium kick
    hard (fierce) kick

    light puch
    medium punch
    hard(fierce) punch

    hoe harder de punch of kick.hoe meer damage je doet..

    daarmee ken je dus de speciale moves maken zoals:
    van onder naar voren op de richting toets en dan op P.
    dan schiet je een fireball met ken en ryu.;)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Kan niet wachten op deeltje 4, dus toch maar Street Fighter van het net trekken zometeen. :+
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Alleen, je moet die moves wel allemaal chargen. In ieder geval met Chun Li. Dus dan moet ik de hele tijd naar achteren lopen en dan naar voren drukken en slaan. Dan schiet je een vuurbal af. Maar als je dat te snel doet gebeurt er niets. Bij andere moves moet je een tijdje naar beneden drukken. Maar dan zit je de hele tijd op je hurken, dan ben je onwijs kwetsbaar voor tegenaanvallen. Maar dat zal wel met oefenen te maken hebben. Ik kan nu in ieder geval een paar moves.
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag u vast wel toevoegen?

    Denk dat ik toch een arcade stick ga aanschaffen. Voor deze game is dat eigenlijk wel vereist want met de d-pad doe je soms iets heel anders dan je wilt. Verder komt ook SFIV uit dus dan kan ik hem meteen met die game ook gebruiken.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je mag me toevoegen, als je maar geen u meer zegt ;)
    Al ben ik met mijn 24 jaar vast 1 van de "oudjes" op dit forum.

    Een stick kopen doe ik niet. Ik vind het erg leuk om af en toe een fighter uit de kast te trekken. Maar ik ben niet zo die-hard om zoiets te kopen. Plus, die sticks zijn altijd vrij prijzig. Maar het is denk wel een must als je een hoog niveau wilt halen. Maar daar streef ik niet naar ;)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vast een Belg. :)
    Die zeggen wel vaker u.

    Man 2 player mode only (trial)... wat een failure...
     

Deel Deze Pagina