ik speel altijd met de D-pad. met de analoge stick kan ik het niet met vechtspellen. dan vind ik het heel moeilijk om moves te doen.. de D-pad is ook niet alles maar daar kan ik het het beste mee ik zal straks ff kijken hoe het is online.. ik denk dat mijn ass ook wel gekickt zou worden
Dan stap ik ook maar over naar de D-pad. Spellen zoals Dead Or Alive speel ik altijd wel met mijn D-pad. Maar om 1 of andere reden speel ik nu met mijn stick. Maar ik bak er echt helemaal niets van. Online zie je mensen 3 Hadokens doen in een seconde. Ik sta al van plezier te dansen als een move lukt en dan raak ik de tegenstander niet eens. Tot nu toe doe ik meer damage als ik op mijn knoppen loop te hakken, maar zo vind ik het niet leuk spelen. Net wel een leuk potje gehad toen ik nog een noobje trof. We zaten allebei maar wat aan te klooien. En zelfs die verlies ik. Heb online pas 1 keer gewonnen. Voor de rest kan je weinig zeiken. De netcode is prima, de graphics zijn super. Alleen een beetje weinig moves. Ik heb ook wel Ken geprobeerd, maar moves zoals de Shoryuken lukken me echt niet. Voor de rest wel een geinig spel. Maar spellen zoals Dead Or Alive 4 vind ik toch vele malen leuker.
Hoeveel euro is 8.400 xbox live arcade points? Het maakt me niet uit of je het wel of niet kan kopen, ik wil de waarde weten edit:// 100 euro
Je moet er wel wat voor neerleggen maar zo'n horistick is echt een aanrader. Je hoort een klein tikje bij elk 1/8e rondje en kan daardoor horen wanneer je goed zit met je halve en kwart moons. Vroeger op de snes had ik er echt moeite mee, nu tover ik ze er praktisch altijd wel uit. Welke move is de Shoryken? Is dat die uppercut? Vooralsnog speel ik met Akuma. De sp vond ik zelfs op easy erg pittig! Online gaat aardig, ik heb nu 3 van de 7 gewonnen. Over Banjo: ik hoop niet dat het over modden/downen gaat -_-
Je stuurd gewoon een mailtje naar help@gamestop.com. dan zeggen dat je Banjo Kazooie Nuts and Bolts hebt gekocht maar dat er geen code voor de arcade game erbij zat. en dan als het goed is heb je binnen 24 uur een mailtje van Gamestop met een code voor Banjo Kazooie de aracde game!
Nu weet de hele wereld het al, pfff. Nog steeds geen code gehad op mijn andere mail, ze hebben het door lijkt mij.
Heeft iemand hier de arcade game: Bionic Commando ReArmed? Zoja, wat vind je ervan? Is het het waard? Ik vond de demo heel vet, en wil misschien de full game kopen.
Ieder character in Street Fighter heeft echt maar iets van 4 a 5 moves. Ik moet zeggen, dat verveelt snel. Met Ken en Ryu krijg je steeds dezelfde 2 moves om je oren. Ik heb geen spijt dat ik hem heb gekocht, maar echt veel zal ik het spel niet gaan spelen.