1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 3 december
     
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    die supermoves willen bij mij ook niet echt lukken toch nak ik veel mensen online met chun li nou al ongeveer 70 wins ranked online...
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ben nu alle achievements gehaald van street fighter:b:
    wat is de game verslavend online:b:
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een Hori stick maar het is wel HEEL erg wennen. Veel meer dan ik had verwacht!
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey,

    Toen ik vandaag mijn mailbox opende, zag ik dat ik een mail van ms had gekregen met de code voor 5 arcade games. Ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die deze mail hebben gehad??
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de gene die Marble Blast Ultra erg leuk vinden. De tweede DLC is nou te downloaden voor 200microsoft punten. Nu kan je 230 gamerscore krijgen. Later komen de andere 20 punten er nog bij.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wtf serieus? Maar toch niet bij hun dat ze gewonnen hebben hoop ik?

    @ Speurneus: dat is het zeker. Het is gewoon heel anders spelen, maar na een paar uurtjes wil je niet anders meer.

    mbt de verschillende moves: hoe combineren jullie zacht/mid/hard schoppen/slaan?
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zacht voor korte maar veel klappen als iemand wil opstaan. Mid voor in de lucht als je verwacht dat hij tegenaanva, in lucht doet en hard als je weet dat je gaat raken
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom mid op die manier? Ik kan zelf niet echt een reden verzinnen om mid te gebruiken....
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    mid heeft vaak prioriteit. Als je allebei aanvalt wint mid meestal
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wat voegt de DLC toe?


    @ Daniel: Nee, niets gehad.
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik doe vaak met Ken: In de lucht inkomen met hard kick, daarna 2 low kicks naar onder, daarna die kick dat je door de lucht draait en dan nog een hard kick naar onder.

    Doe je best veel damage mee als hij lukt :)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik doe meestal maar wat ;) Ik kies Chun Li, want daar kan je lekker mee button bashen. Gewoon op A hakken en dan doet ze van die snelle trappen. Af en toe probeer ik wat moves om wat goodwill te kweken bij de tegenstander. Op die manier gisteren wel de Arcade Mode uitgespeeld op easy. Maar hoe kom je tegen Akuma te staan? Moet je dan een moeilijker niveau kiezen?

    Vandaag toch maar Banjo Kazooie gekocht. Was ik eigenlijk helemaal niet van plan, maar voor Banjo heb ik toch maar een uitzondering gemaakt. Ik vind het gewoon leuk om zulke klassiekers in mijn bezit te te hebben.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    om tegen Akuma te vechten mag je geen 1 match verliezen tot aan Bison.
    dus een ronde mag je wel verliezen..
    asl je de match maar wint..
    als je dat lukt komt Akuma in plaats van Bison..
    veel sterkte ermee want Akuma is geen pretje;)
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wrm hoor ik niemand over Banjo Kazooie? :p
    Gekocht en gelijk verder gegaan met Left 4 Dead (op de pc). :+

    ps. new topic anyone?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben in dat level van Clanker, maar de game is echt nog best pittig.
    Al paar dagen niet meer gespeeld, hij is geweldig maar al dat next gen geweld gaat voor, kom later nog eens terug op Banjo. :)
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb em net gekocht en vind em nog net zo leuk als circa 10 jaar terug toen ik em al grijs heb gespeeld.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is inderdaad wel moeilijk. Heb denk zo'n 10 keer verloren toen ik uiteindelijk easy uitspeelde. Maar goed, die achievements kunnen me gestolen worden ;)

    Banjo heb ik vandaag zo'n 2 uur gedaan. Het is zeker een leuk spel. Het speelt lekker, Banjo en Kazooie hebben best veel moves en het platformen is leuk. Het lijkt best wel wat op Mario 64. Met Mario 64 ging je gewoon lekker platformen in een level en je zag wel welke sterren je haalde onderweg. Dat doe ik ook met Banjo, maar in plaats van sterren moet je puzzelstukjes verzamelen. Maar het is gewoon leuk om eens een ouderwetse platformer te spelen, een genre dat niet vaak voorkomt op deze generatie consoles.

    Was ook verbaast over de grootte van het spel, maar 48 Mb. Zo'n kort spel is het toch niet. Als je nu een spel op je 360 wil installeren ben je 7 Gb kwijt. Gaat hard die ontwikkeling.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb sinds deze week de nieuwe SF2 en ben er zeer content mee :)
    Sound en graphics zijn dik verbeterd en het speelt lekker weg.
    Het manga stijltje bevalt me goed.
    Jammer dat de tricks niet altijd willen door de 360 controller
     
  20. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag al heel de dag Banjo Kazooie lopen spelen, en het is werkelijk fantastisch doet me weer herinerren aan die good ol days. maar als kind 10 jaar geleden maakte het op mij toch meer indruk dan dat het vandaag de dag doet. maar da,s logisch natuurlijk. Banjo Kazooie is imo nog steeds 1 van de beste games ooit gemaakt. en kan imo makkelijk meekomen met hedendaagse games. ik heb zoveel liefde voor Banjo Kazooie dat ik de kleine technische tekortkommingen voor lief nemen.
     

Deel Deze Pagina