1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MBU is echt vet :D Niet te snel opgeven, alles is te doen :). Laatste level is wel tricky maar als je die hebt gehaald ben je toch wel de.....knikker?
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb alleen een paar levels gespeeld dus zo ver ben ik nog niet :).
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nou, die gratis game is wel leuk voor even, maar het is in no time voorbij. Na 20 minuten spelen alle achievements en zowel met de vrachtwagen als met de dino uitgespeeld.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind dat met die vrachtwagen nog wel leuk om te doen, beetje scheuren. Maar het heeft echt een replay waarde van 3x 0
     
  5. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het zelf idd wel een leuk spelletje voor zolang het duurde maar hoefde van mij echt niet langer, heb het ook alleen gespeeld voor de erg makkelijke 200G :9
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Mark doe het gewoon op deze manier:+

     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe ja maar niet iedereen zo goed in knikkeren als/dan (weet nooit welke het is :+) jou. Je moet weer is nieuwe vids maken, is altijd wel leuk om naar te kijken. Banjo uitspelen in 2.30 uur niet wat voor jou? Gasten echt ziek hoe snel ze dat doen
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een Mad Tracks video voor zo'n achievement, maar ik kan alleen recorden met mn Dazzle op niet HD :mad:.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die laatste had ik ook vrij snel. dacht 34 seconden ofzo. Om in Mad Tracks hoog te eindigen is sowieso een eitje. Ik sta ergens 16e (jij 2e Helios) op een simpel trackje. Dan heb ik er ook niet eens moeite voor gedaan.

    Dat nieuwe spel is wel niet zoo slecht. Serieus verreweg het slechtste arcade spel die ik heb. Replay value is 30 minuten want ik heb het nu al weer gezien. Er is gewoon niets te doen flutspelletje. Ze konden misschien beter iedereen 200 gamerscore kado doen dan hadden ze geen moeite hoeven doen om dat spelletje te maken.

    Ik zou ook zoiets willen als Aegis Wing. Dat was wel een echt goed spel.

    @ Grave hieronder, Die had ik gedownload alleen nooit gespeeld. Neem daar de moeite niet voor. Ik had hem trouwens even op mijn andere acount getest. Na 2 minuten was hij hier ook weg.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Als je dit al slecht vond, moet je dat Toyota Yaris spel even gratis downloaden als die er nog is. Dat is pas echt slecht! 8) Binnen 1 minuut van de hdd afgeflikkert zo erg.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. Dat vind ik ook de schande van mijn achievement lijst. Dat spel is echt slecht. Opzich is het princiepe wel grappig, maar het is echt onbestuurbaar en een grote chaos.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verbeter mezelf even, wou net weer ff spelen zat ik al op lvl 18 :+. Zit nu al tegen level 40 aan, verslavend spelletje.
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Marble blast ultra laatst ook gehaald en is zeker een leuk spel (en ook nog voor weinig punten). De eerste 2 moeilijkheidsstanden al gehaald en onder par-time. De uitdaging komt pas bij de advanced(?) levels.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    10 Minuten, 200 achievement points. Next. :D
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik weer, MBU is gewoon té verslavend :+.
     
  16. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    122
    Zo, net ook even die Doritos game gedownload. 200 punten binnen een minuut of 10. Wat een vaag spel zeg, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit na die 200 punten nog eens wil spelen.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het over die Ultra fast food achievement. Die is toch vrij moeilijk en er is geen video van op Youtube.
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    gratis kan je niet veel van verwachten.
     
  19. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Undertow vond ik niet echt verkeerd, die was opzich best vermakelijk.
    Uno is ook best leuk bij zo'n pakket of waar je het ook bij kreeg :9
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Maar die Doritos game is toch door een iemand gemaakt, of ben ik nou gek. Lijkt me duidelijk dat hij dan niet zo'n grote replay waarde heeft.
     

Deel Deze Pagina