Ik heb gisteren prima online kunnen spelen (co-op) met een paar Engelse. Totale chaos! Als je nog beslist om verder te spelen en je zoekt iemand voor co-op, laat het maar even weten. Ik heb zat wapens die ik je kan geven.
Heb ook de 2100 points gekocht iemand tips welke games je gewoon moet hebben? Op moment liefst voor single! Zat zelf te denken aan Duke Nukem 3D en Banjo Kazooie
Het fijne met XBLA is dat alles zelf eerst kunt uitproberen. Kun je ons iig niet de schuld geven als het toch niet bevalt. Ik zou iig voor Geometry Wars 2 gaan. edit: Boom Boom Rocket heb ik ook veel gespeeld.
Hm.. een aantal vrienden van mij hebben kingdom for keflings gehaalt 2 weken geleden, nu had ik niks te doen en ging ik de demo spelen, en dat was best wel vermakelijk eigenlijk is het gewoon een game die je af en toe een uurtje met vrienden speelt, of zal het de eerste 4 uur leuk zijn en daarna niet meer.? Naja, 800 punten is niet veel, dus ik koop hem sowieso wel.
Ja en? Die 2 wat ik opnoemde kan je héél lang speelplezier aan hebben. Maar jij wilt dus games met een 'verhaallijn'? Dan kan ik je niet helpen.
GW2: Zeker zo'n 10 uurtjes, 6 verschillende modus en de achievement zijn vrij lastig, vooral die van Smile, die heb ik ook nog steeds niet. BBR: Super spelletje, sommige nummers zijn echt kei moeilijk en de achievements helemaal. Alleen RVDV (dacht ik) heeft alles volgens mij op dit forum. Hier gaan ook wel wat uurtjes inzitten.
Oh ja sorry. Dulle poste toen net voor mij..., en had zelf moeten quoten. Naja je weet nu wel wat is.
Hoe kun je een flashgame nou aanraden tegenover een XBLA game? Ik vind die krengen nooit lekker werken. Blech. Geef mij maar XBLA games, en dood aan flash! Met die vreselijke Guitar Hero klonen...
Bij A Kingdom for Kaflings mis ik nog altijd een aantal gebouwen (de groep rechtsboven). Echter heb ik volgens mij inmiddels alles al gebouwd. Iemand die weet hoe je deze ook kunt krijgen, guides op Xbox360achievements zijn incompleet en die heb ik allemaal al
Op een gegeven moment krijg je de opdracht van de major om 5 goederen te bouwen, maar dan heb je keuze om van er 5 van goed A of 5 van goed B te maken (weet zo niet hoe die dingen heten). Afhankelijk van je keuze unlock je de groep blueprints rechtsboven of de groep die daar weer onder staat (hoop dat het duidelijk is).
Dus A Kingdom for Keflings is een aanrader als je van sim/rts spellen houdt? Want het vechtgedeelte vind ik toch bijna altijd zuigen.. En is die co-op, offline of online? Of allebei?
A Kingdom for Keflings vechten? Nee, het is gewoon eigenlijk een soort Black & White en Age of Empires achtige game. Download de demo, en kijk wat je ervan vind, want ik kan niet zo goed uitleggen hoe de game in elkaar zit En Co-Op is gewoon online, en geen offline
Demo vond ik erg verslavend Btw, ik wil 800 gamerpoints bestellen op gameliner.nl, maar dan rekent ie verzendkosten Hoe kan dat nou?
Geen idee. Misschien laten ze een kaartje bezorgen, geen idee Zoek anders gewoon een andere site waar je MS punten kunt bestellen, lijkt me veel makkelijker