1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Aaah ok nu je het zegt ik heb een maand geleden een elite gekocht.
    Zal zo meteen erna gaan kijken bedankt!
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand die Bomb Up Pack 1/2/3 van Bomberman gekocht?

    Lijkt me wel vet eigenlijk :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Bedankt voor de tip! Dit zou het probleem ook bij mij kunnen oplossen. Volgens mij waren hier nog meer mensen die datzelfde probleem hadden.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Let wel op, dit werkt bij veel mensen wel, maar niet bij iedereen. Ik had bij mij vorige xbox dit probleem en dat duurde meer dan een half jaar voordat het opgelost was. Echt heel veel moeten bellen en doen. Super veel gezeur.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit al geprobeerd?:

    Contentlicenties overdragen naar een nieuwe console

    Heb je een nieuwe Xbox 360®? Geweldig. Maar misschien heb je games of andere content van Xbox LIVE® Marketplace op een oudere Xbox 360 gedownload, en nu wil je al die content op je nieuwe systeem hebben. Dat is nu mogelijk.
    Met de licentieoverdrachttool kun je alle licenties van eerder gedownloade content heel gemakkelijk van je oude console naar je nieuwe overbrengen.

    Proces in twee stappen

    Het is een eenvoudig proces in twee stappen.
    Ten eerste moet je al je geautoriseerde licenties hier op de site overzetten.
    [​IMG]

    Ten tweede moet je de overgezette licenties naar je nieuwe Xbox 360 downloaden.
    [​IMG]

    Start nu het licentieoverdrachtproces.


    Als je je nieuwe Xbox 360 hebt doordat je oude is gerepareerd of ingeruild, zijn de licenties al tijdens de reparatie overgezet. Je hoeft de tool niet te gebruiken, maar soms moet je wel de content opnieuw downloaden. Volg de instructies voor reparatie en inruil op de pagina voor meer informatie.

    Zie Xbox 360 Content License Transfer FAQ voor meer informatie over herstel van je licenties.


    Ze zeggen wel dat ze het in het geval van een reparatie voor je doen, maar ik zou er niet al te veel op rekenen. :p
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het was inmiddels al een half jaar gefixed. Dat was voordat dit nieuwe systeem er was. Maar toch hoop ik van harte dat het werkt. Mijn heb namelijk een week geleden mijn 3e RROD gehad. Zal vast wel weer een andere xbox terug krijgen...
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, normaliter zou het moeten werken. Zo niet dan moet er een ander probleem zijn.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog komende arcade titels die ik in de gaten moet houden? Heb hier nu nog zo'n 3k punten liggen waarvan ik iig banjo tooie ga kopen maar verder zou ik niets meer weten. huidige titels spreken me niet zo aan.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Arcade Game Dash of Destruction Gratis!!

    Iemand uit mn FR tipte me hierover; Makkelijk 200 puntjes binnen 10 minuten spelen ;) Gesponsort spelletje door Doritos.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat spel kwam 3 weken geleden uit, inderdaad makkelijk achievements scoren.
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    welke game komt er morgen :eek:
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wat extra content voor Castle Crashers geloof ik.....
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bron: http://www.xbox360fanboy.com/2009/01/13/castle-crashers-king-pack-dlc-releasing-this-wed/
     
  14. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Double Dragon en Golden Axe <3
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wat is er met Double Dragon en Golden Axe?
     
  16. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geweldige klassiekers, en ik was zeer blij verrast dat ze beschikbaar zijn via XBLA :)
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Even naar kijken, Golden Axe komt wel in die mega Sega pack.
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat sommige arcade classics echt verpest zijn. rush 'n attack, double dragon en turtles zijn echt niks in vergelijking met de echte versies. Bij turtles kun je gewoon de vijand blijven rammen, terwijl je vroeger na 1 klap altijd moest ontwijken....het is een stuk makkelijker gemaakt.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dat vind ik dus echt niet waar. Bij de bazen moet je nog steeds raken, weglopen, raken, weglopen etc. Anders vlieg je door je levens heen.
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk dat je bij de bazen wel moet uitkijken, anders zou het helemaal easy mode zijn. Maar bij de originele kan ik me herinneren dat de normale ventjes je ook aardig raakte als je niet een stap achteruit liep nadat je sloeg. Terwijl ze in deze versie nooit door je button bash combo heen lijken te komen.
     

Deel Deze Pagina