Iemand nog een plaats waar je goedkoop microsoft point kan kopen? Volgens mij las ik vorige week bij iemand die ze voor 17,5 euro kocht.
Bij Samenkopen.net, krijg je wel maximaal pas in begin Februari binnen. Maar kan eerder, hangt er van af. Weet het niet precies. Hier is de link, site doet het wel nu niet bij mij
OK jongens ik kan het zelf niet dus kies plz voor me Portal + Guitar hero trackpack + Geometry wars = 1200 + 500 + 400 Of? Portal + V8 = 1200 + 800 ik weet et egt niet...
Ik zou zelf kiezen voor Portal, Guitar Hero trackpack en Geometry Wars. Ik vind dat je daar meer plezier aan beleeft. Ook vind ik V8 niet zo geweldig.. Portal en Geometry Wars daarintegen wel.
Cool, Thx Laat V8 maar zitten! Was ooit mn favoriete ps1 game, maar de arcade game zuigt ass! Je rijd op de maan en je hoeft maar over een steentje te rijden en je auto flipt al, heel erg irritant en niet te vergelijken met het origineel. Bespaar jezelf de punten.
The Maw is best geinig. Ik had het idee dat ik mijn hond aan het uitlaten was. Het principe was best leuk, maar het is geen titel die je vaak gaat spelen. Dus kopen gaat me wat te ver.
Ik vond de demo van MAW echt vermakelijk, alleen jammer dat er niet iets van multiplayer in zit. Als je m uitspeeld speel je m dan nooit meer.
The maw maar gekocht, ik had nog 800 punten. Het is een leuk spel, levels zijn qua omgeving wel wat eentonig, maar voor een xbla game ziet de game er erg goed uit. De game heb je wel ontzettend snel uitgespeeld. Ik had hem gisteren gehaald, na een half uurtje 2 levels gehaald. Vandaag in een kleine 3 uur de overige (volgens mij) 7 levels. Wel unlock je door de game uit te spelen een premium theme en tijdens het spelen unlock je nog 2 gamerpics.
De demo is inderdaad erg fun en grappig, maar ik zal mijn punten gaan spenderen aan de Fallout 3 en GTA IV dlc.