Das iets van apple. Als ik op f12 druk krijg ik een scherm waar allemaal handige programatjes instaan. 1 daarvan is de Chuck Norris Widget, die steeds met domme uitspraken komt.
Tis niet veel met XBL de laatste tijd. Wanneer komt eigenlijk weer de volgende "topper", maakt niet uit welk genre?
Mr Driller Online komt eraan en uiteraard Ikaruga. (achievements van beide spellen zijn al vrijgegeven) Zijn wel twee must-haves volgens mij.
Nu we het toch over Ikaruga hebben. Hebben jullie al eens dat filmpje gezien van een Koreaan die Ikaruga 2-player game in zijn eentje speelt, dus met beide handen? Ongeloofelijk,hoeveel coordinatie deze kerel over zijn lichaam heeft. EDIT: Vreemd het filmpje werkt niet. Dan maar op de oude manier: NASA Spacemonkey. Daar buig ik voor!
Dat lijkt maar zo. Een wit schild beschermt tegen witte kogels, een zwart schild tegen zwarte kogels. Hij switcht steeds beide schepen precies op tijd om met het goede schild en vangt daarmee de bijpassende kogels op. Vandaar dat ik dat zo knap vind, want ik heb al moeite met het wisselen van het schild van 1 schip in dit spel (en de meeste mensen denk ik met mij)... laat staan dat ik me waag aan 2 schepen, 1 per hand! EDIT: (Aan het einde van het filmpje zie je trouwens wel dat ie een keer afgaat met 1 schip. Bijna perfect dus.)
Woensdag Mr Driller online Ik weet nog niet of ik hier blij mee moet zijn. Ik ga het zeker even proberen Edit: Na wat research lijkt dit me wel een leuke game
Het spel Mr Driller op de Dreamcast vond ik geweldig. Wat dat betreft zit het wel goed. Maarja, ik ben het zat met Microsoft. Ik kan al sinds midden november niet meer bij mijn XBLA content (tenminste, alles van wat ik voor die tijd gekocht heb). Dit vanwege het kapotgaan van mijn xbox 360 en er een andere voor terugkrijgen. TALLOZE telefoontjes later is het nog altijd niet opgelost. Microsoft stuurt me de hele tijd met een kluitje het riet in. Dus mijn boodschap is: LET OP, je bent NIET zeker van je bezittingen als je iets met microsoft points koopt, je kunt het buiten jouw schuld om kwijtraken. Realiseer je dat als je iets koopt (of is het huren?).
Blehh, ik ken er zo nog een. Ik wacht ook nog steeds op mijn Xdoos, zes weken al. Waar ie ergens is kwijtgeraakt, in DLD, in NL? Niemand die het kan zeggen. UPS niet en de klantenservice van Xbox ook niet. Ik hoop deze week op compensatie. Mijn harde schijf heb ik gelukkig nog thuis liggen...
Goede games op arcade? Met stipt op één: - Aegis Wing - Worms - Castlevania Symphony of the night - Marble Blast Ultra - Chess
Ik ben benieuwd naar de Arcade Game van Happy Tree Friends die eind April uit moet komen, lijkt me wel geinig. *)
Ik wacht nog even het spellen aanbod af. De prijs mag van mij ook nog iets lager. Wilde hem sowieso halen omdat de blue-ray drive die erin zit kwalitatief erg goed is, zelfs beter dan de veel stand alone spelers. En blue-ray dringt nu eindelijk goed door. Zelfs bij ons in de videotheek liggen nu eindelijk blue-ray films... Back on-topic, is er al iets bekend over de release datum van Castle Crashers XBLA?
Kan je de spellen niet opnieuw downloaden dan? Toen mijn Xbox kapot was geweest had ik ook wat problemen. Toen waren al mijn full games trial geworden. Maar bij al die spellen stond toen wel een 'V' zodat ik ze opnieuw kon downloaden zonder kosten. Kan dat bij jou niet?
Ik kan het wel opnieuw downloaden gratis, maar dan blijft het een trial. Dat is niet ongewoon, er zijn talloze vermeldingen op het internet te vinden van mensen met hetzelfde probleem. Misschien kreeg jij hetzelfde exemplaar terug in plaats van een ander?
Nee, ik kreeg wel een ander exemplaar. Maar dan heb ik blijkbaar geluk gehad als ik jou nu zo hoor. Dan houd ik ook maar een tijdje op met het kopen van arcadegames. Je koopt voor een fortuin aan spellen, niet echt netjes als je dat zomaar kwijt kan raken. Ik heb nog 950 punten op mijn account staan. Morgen waarschijnlijk Mr. Driller kopen, maar dan voorlopig niets. In ieder geval totdat ik berichten heb gelezen dat dit soort dingen niet meer kunnen gebeuren. De consument is dan de dupe omdat Microsoft geen normale Xbox kan bouwen met die ROD problemen. Ik had ook geen 360 gekocht als ik dit van tevoren had geweten. Maar afgezien van de ROD problemen is het wel een prima apparaat
Afgezien van de hardware problemen en dit gedoe met licenties van gekochte spullen met microsoft points is het inderdaad wel goed. Maarja, dat zijn wel behoorlijk pittige nadelen. Ik hoop nog steeds dat het uiteindelijk wordt opgelost (na 6 maanden ofzo), maar dan nog verdien ik zo onderhand wel een stevige compensatie voor hun wanbeleid. Hoe dan ook, ik houd jullie op de hoogte. Het kan jullie immers gemakkelijk ook gebeuren.
Gisteren SotN gekocht. Zit nu op mijn werk, maar kan niet wachten om het spel straks weer te spelen. Gebeurt niet snel bij een spel
En dat ook nog bij een Arcade game. Over de 'problemen' met arcade games: Mijn 360 is vele malen teruggestuurd, en heb nooit problemen gehad met de arcade games. Ze doen het allemaal nog gewoon perfect.
@Sen: Als het goed is, zou je al je arcade games gewoon kunnen spelen als je op Xbox Live ingelogd bent. Mijn 360 is ook opgestuurd en de arcade games die ik daarvoor had kan ik alleen nog maar spelen als ik ingelogd ben op Xbox Live. Mocht ik dus tijdelijk geen internet hebben of ligt Xbox Live plat, kan ik ze niet spelen . Gelukkig heb ik nu een permanente verbinding, maar het is natuurlijk erg slecht dat het zo moet.