1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Laadtijden heb je bijna niet bij S&M, verbaas me er heel erg over. Framerate problemen heb ik alleen maar 3x gehad nadat S&M uit hun kantoor lopen. Maar dat is nog niet eens 5 seconden lang.
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk al door iemand gepost hier, maar Garou: Mark of the Wolves komt waarschijnlijk ook hier uit aanstaande woensdag. De gamerpics zijn iig al te downloaden...
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind Sam and Max ook heel leuk, maar sommige puzzels vind ik heel onduidelijk. Bijvoorbeeld in chapter 2 waar je dat toneelstukje moet spelen met die koe. Je moet alsmaar uit onduidelijke dingen kiezen. Kies je verkeerd, gaat die kip weer zeiken en moet je het weer opnieuw doen. Na 20 keer ben ik het wel een beetje zat. En dat koken en zingen, ik heb geen idee. Dan heb ik alweer de neiging om er een walkthrough bij te pakken, maar dat verpest ook weer het spel. Ik vind het leuker als je items moet zoeken en die bij de juiste gelegenheden moet gebruiken.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat met die kip was zo simpel. Ook dat koken en het zingen was compleet random, geloof ik, zolang je maar het goede item of de goede info had.
     
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar werkt het wel, zodat ik er 5 minuten van kan genieten voordat ik weg moet rennen omdat ze me in elkaar komen slaan?
     
  8. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    De echte die hards van een bepaald spel, film ofzo vinden een vertaling naar een ander medium over het algemeen nooit goed. Magic is hartstikke leuk om te spelen. De besturing werkt erg goed en je hebt overzicht. Beetje jammer is dat de landkaarten op tafel later in de game moeilijk te tellen zijn (of kijk ik verkeerd). Ik moet er in ieder geval niet aan denken om het 'echte' spel te spelen. Steeds met die kaarten kutten en zo.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me lastig als je veel kaarten hebt waarbij je een landkaart naar keuze mag pakken.

    Moet je iedere keer je kaarten schudden
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Serieus, was echt een uur bezig met die kip. :lol:

    Voor de rest is het wel goed te doen. Episode 5 vond ik wel ongelofelijk slecht, geen humor en het boeide totaal niet. Andere 4 waren wel erg tof, 1 en 3 blijven voor mij tot nu toe het beste.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2009
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    This week on Arcade: Garou and Droplitz

    Garou - Mark of the Wolves and Droplitz will be available this Wednesday for 800 points each.

    Major Nelson
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sam & Max was best een geinig spelletje (leukste was toen ik em afsloot ;)), maar blijft het alle episodes zo?
    Dat je op je gemak alles kan bedenken en doen? Eens een game waarbij je niet opgejaagd wordt?

    Al zou ik het trouwens wel fijn vinden als ik Sam zelf kon besturen, gaat wat sneller
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Op je gemak ja. Alle Episodes zijn geniaal, vooral 1 en 3. Episode 5 vond ik wat minder maar niet slecht. In ieder geval erg leuk om te spelen, is weer eens wat anders.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hmm een fighting game weer, interessant
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    garou lijkt me niet zoveel aan, gewoon een fatal fury game toch?
     
  17. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    wel 1 van de betere Fatal Fury games, ik had hem op de dreamcast. Voor de liefhebber van SNK toch wel een game die je even moet proberen. (Al is het alleen de trial even om de mooie sprites te bekijken :+ )
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die woorden ga je inslikken. Garou is één van de vetste 2D fighters die ik ooit gespeeld heb. :thumbs:
     
  20. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Droplitz raar puzzelspel

    zat meer te hopen op de turtles die vroeger op de snes was

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina