1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of was het bericht voor 21 Juni geschreven?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee het was gisteren geschreven, maar nu staat er dit:
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een leuke arcade game voor 400 punten. Een arcadegame zoals Marble Blast, Geometry Wars, UNO. Gewoon een bijzondere, leuke game met het liefst ook nog goede graphics (like Marble Blast).
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Assault Heroes en/of Zuma.

    Of 4200 erbij kopen en wachten op BF 1943, Perfect Dark en Shadow Complex. :)
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat dit weekend silver users gratis 1 tegen 100 mogen spelen. Nu heb ik gold, maar ik kan nergens deze game vinden.

    Kan iemand mij helpen misschien?

    bvd
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    only available in USA of je moet een USA acc hebben
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  7. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is op dit moment een waardige aankoop in de Xbox Live Arcade shop? Ik zit eraan te denken Rocket Riot te kopen, maar vraag me af hoelang dat leuk blijft. De demo sprak me in ieder geval wel aan!
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    worms is een erg leuk spel. Rocket Riot raad ik af, is te makkelijk en de multiplayer is ook slecht uitgewerkt.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je ff geduld heb zal ik vanmiddag mijn stukkie over XBLA games ff updaten en vernieuwen met wat extra info erbij. :)
    Moet het zelf ff goed bijhouden. :+

    ps. wie was die flippo hier met die enorme lijst XBLA games, ut was een mod....
    Post nog eens in spoiler. Dacht altijd van WHOA wat een lijst, eens kijken hoe dicht ik zelf nu eigenlijk in de buurt zit. :+

    ps. worms absoluut niet kopen, er komt een nieuwe worms aan met veel meer inhoud.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Misschien bedoel je mij? Ik heb er wel een heleboel.

    Heb geen rocket riot...
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze week komt die nieuwe Worms toch?

    En rocket riot is wel een leuk spel. Zo makkelijk vond ik Rocket riot nog niet, in het begin wel, maar in latere levels worden de vijanden wel wat "slimmer". Maar als je de singleplayer hebt uitgespeeld (=80 levels), kun je nog endurance mode spelen. Dit is een soort survival, elk nieuw level moet je meer vijanden doodmaken (dit kan met 4 man maximaal meen ik, maar niet online).
    Daarnaast zit er nog multiplayer in:
    Deatmatch
    Golden guy- Wie het langst een gouden pak aan heeft wint.
    Rugby riot
    En een mode waarin je een object moet beschermen, maar je moet ook andermans object kapotmaken.
    Ik probeer het dagelijks nog online te spelen, maar ik vind nog weinig matches online.
     
  12. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil Worms erg graag kopen, maar wacht denk ik maar af tot deel 2 uit is.. Zonde om nu nog deel 1 te kopen.
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Met deel 1 heb ik me goed vermaakt, en hij is maar 400 geloof ik.
     
  14. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat Wolfenstein 3D uit is.Vroeger heel vaak uitgespeeld op DOS op de PC.Maar blijft leuk.Weet iemand of er ook nog Blake Stone of zo of Rise Of The Triads uitkomt?Dat waren ook vette shooters van vroeger vond ik zelf dan
     
  15. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij Xbox Live Arcade games een limiet op hoeveel systemen je de games kan downloaden? (Zoals PS3 heeft)

    Zal vast wel een keer gevraagd zijn, maar de zoekfunctie hier werkt niet zo goed ;-)
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zoveel systemen als je wilt.

    Het unlocken van de full versie moet je wel per systeem betalen. Tenzij je xbox kapot is en je een nieuwe neemt. Je mag 1 keer per jaar je xbla over zetten op andere console
     
  17. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan niet inloggen op m'n broers Xbox en mijn gekochte arcade games downloaden? (Zodat we ze allebei kunnen spelen)
     
  18. Digital_Eargasm

    Digital_Eargasm [Lets Buy Happiness]

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Rocket Riot al gecheckt? Heb em eergisteren gekocht en hij is best wel nice. Het is meer een multiplayer game imo. Maar is wel leuk voor een potje met maten.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat kan wel. Maar zodra jij niet ingelogd bent op live werkt het spel niet meer als full versie.

    Dus je kunt niet met jouw account bij al je vrienden games gaan downloaden zodat hun ze ook hebben.

    Je hebt of de console nodig waar hij aan gekoppeld is of de account
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Deze week:

    Worms 2 Armageddon
    The King of Fighters 98 Ultimate match

    Allebei 800 punten

    Zeker weten Worms 2 downloaden. Dat is gewoon megacool online, zeker nu je een volledig wapenarsenaal hebt. Dat was met deel 1 echt een fiks minpunt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina