1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Pub Games was idd mijn grootste misser op XBLA ooit.
    Overmorgen Monkey Island _O_
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie aan Turtles of Time was juist dat het dezelfde stijl had als de tekenfilmserie waar ik destijds helemaal aan verslaafd was.
    Dit heeft imo gewoon niks meer met de turtles te maken.

    Zal wel weer verkopen als een tiet, maar ik hou liever m'n oude herinneringen in stand. Pass! _0/

    Idd nog 2 dagen voor Monkey Island! \o/
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  3. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Monkey Island ga ik zo hard kopen dat de A-knop van m'n controller het niet kan overleven.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Welk deel van monkey island komt er eigenlijk op xbla?

    Ik heb ze alle 4 nog hier voor de pc;)
    Top games..:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Remake van het origineel:

    [yt]HO0rCAiXGZo[/yt]

    Overigens even iets anders. Telltale (van Sam & Max) heeft op de pc het eerste deel van Tales Of Monkey Island uitgebracht. Dit is een episodic versie van MI, zoals de recente Sam & Max serie. Nu hoop ik dat ze deze ook snel naar de 360 brengen:

     
  6. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit er dik in dat ie wel op XBLA komt, want Sam & Max en Wallace & Gromit zijn ook op XBLA. Alleen zal je wel een tijdje moeten wachten. Als je een halfway decent PC heb kun je ook de PC versie kopen, niet echt grafisch zware games ofzo.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat had ik al lang kunnen doen, maar ik speel m liever vanaf m'n bed op de 360. PC gaming is bij mij een beetje afgelopen.
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Oh vet.
    ik wist helemaal niet dat het een remake was van het orgineel:)
    Dan ga ik hem denkik wel halen:b:
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had ook liever de oude Turtles in Time, en dan voor 400 punten. Nu moet je extra betalen voor de geupdate graphics, terwijl de oude stijl een stuk mooier is. Ik ga het wel halen, maar dan voor de PS3. Want mijn Xbox is stervende.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo bekijkt is het inderdaad niet het kopen waard. Ik hoef 'm sowieso niet :). Eerst volgende dat ik koop is de expansion van Gears 2 :b:
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb veel slechte ervaringen met Gamehubs gehad (extra bestelkosten, out-of-stock terwijl ik ruim op tijd had besteld). Misschien wel als het om een XBL points of gold abo gaat, maar voor fysieke games kan ik Gamehubs niet aanbevelen.

    EDIT:

    De nieuwe update van Turtles spreekt me ook minder aan. Het ziet er op zich wel leuk uit, maar het ademt veel minder de cartoony look uit van de oude tekenfilmserie. Dit klinkt raar, maar ik vind de oude sprite turtles ook veel meer persoonlijkheid hebben. Die lachen tenminste nog (de ogen staan ook veel liever), terwijl de nieuwe versie alleen maar ruig en kwaad kan kijken. Deze nieuwe turtles zijn te bad ass en niet cute genoeg! :eek:

    En over Monkey Island Remake.... mensen, als die verder hetzelfde is als het origineel (naast grafische update en inventory update), dan wordt ie super goed. Monkey Island is echt een klassieker als het om adventures gaat. Wie herinnert zich nog die zwaardgevechten waarbij het om de scheldpartijen ging in plaats van snelle reflexen. Echt hilarisch... en van deel twee mogen ze van mij ook meteen een remake maken.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nooit problemen gehad, altijd op voorraad, soms zelfs binnen een week binnen.

    ---

    Woensdag maar eens met deel 1 beginnen, hopen dat de oudere delen ook allemaal een remake krijgen of ieg op XBLA gerelaunched worden.
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat Ikaruga 400 punten maar kost voor gold members, ik ga die maar eens halen \o/

    Even een vraagje, weet iemand of Super Puzzle Fighter 2 HD remix nog een beetje gespeeld wordt online?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  14. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7


    Ik weet niet of het al bekent is maar als je skip naar 2:47 hoor je dat de orginele CoD 1 naar PSN en XLA komt
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :+ Wil ook zo'n nightvision goggle :)

    Zal wel een paar eurotjes gaan kosten though.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    YES dat nieuws wil ik al zo lang horen! CoD1 op XBLA \o/ al wordt het een kutpoort, ik koop m voor de nostalgie.:thumbs:

    edit://

    Komt die code voor cod1 alleen bij prestige edition of ook bij die gewone steelcase?
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Een post van me in het Modern Warfare 2 topic. ;)
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dan ga ik de hardened pre-orderen :cool: speciaal voor cod1, anders had ik wel de gewone gepakt i guess
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vet pakket voor Warfare 2. Zal wel erg prijzig worden.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    150 euro fsow
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina