1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het stijltje best mooi maar de characters zien er iets te veel uit als Flash animaties, dat vind ik dan weer jammer. Maar voor de rest geen klachten, behalve dat de interface met use enzo nog steeds een beetje onhandig is. Je moet vaak nog steeds eerst de actie kiezen die je wilt gebruiken.
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Daar ben ik het mee eens,.,
    De interface vind ik kut in de nieuwe..
    Je kan wel via de vierpuntdruktoest acties geven maar dat werkt niet lekker,.
    je kan dan beter ff op select drukken zodat je de oude graphics krijgt en dan een aktie kiezen.
    Dat gaat veel sneller.

    Ik vind het nieuwe stijltje best mooi hoor.
    Alleen de items zie je weer veel beter liggen met de oude graphics.
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    weet iemand hoe en waar je het gratis deck kan halen dat je krijgt bij Magic: The Gathering?
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    monkey island uitgespeeld :thumbs:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik ben ook bijna op het einde.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Net voor de 2de keer uitgespeeld\o/
    1:27 minuten:lol:
    En alle achievements:b:
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    De tweede keer is dan ook een stuk makkelijker :+
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat was één chapter ofzo, en koste 800 MP?
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk jij 3 pagina's terug maar eens. :)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nu eigenlijk de leukste/beste XBLA-game?? Naast Battlefield 1943 die ik al ga kopen van mn punten??
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blabla subjectief, blabla reviewsites blabla etc.


    Games van nu.
    Ok update van alle XBLA arcade games die ik gekocht heb;

    Age of Booty - 800 punten

    [​IMG]


    Een leuke game met zeer leuke multiplayer.
    Het spel speelt zich af op een veld met een boel vakjes (wel gewoon realtime).
    Je hebt een thuisbasis en een boot en speed/armor/cannons upgrade.

    Je veroverd steden die grondstoffen (rum/hout/goud) produceren waarmee je je schip en de steden (defense only) kunt upgraden.
    Schieten gebeurd allemaal automatisch zodra je naast een schip/town komt.
    Als je een town kapot hebt geknalt kun je deze veroveren door er enkele seconden naast te liggen.
    Als een tegenstander ook de town direct aanraakt stopt de timer en begint deze pas met lopen als er nog maar 1 team de stad aanraakt.
    Online deel je de recources dus beetje opletten wanneer je wat upgrade en gun je teamleden ook wat.

    A.i. in singleplayer niet subliem de singleplayer speel je redelijk snel uit en dan ga je online. :)

    [​IMG]




    Assault Heroes 1 & 2 - Deel 1: 400 punten - Deel 2: 800 punten

    [​IMG]

    Dit spel heeft een geweldig verhaal, hier komt die; er zijn tegenstanders... kill ze!!!!

    Ik raad sterk aan gelijk op hard te spelen. De game is dan naar mijn eigen veel beter op niveau zonder echt overdreven moeilijk te worden.

    Je rijd rond in een wagentje met een kanon, machine gun, flamer (en icegun in deel 2) + granaten en nukes. Elk wapen heeft 3 niveau's.

    Dit is een dual stick shooter. Je rijdt met de linkerstick en schiet met de rechter (beweeg de stick naar onder en je schiet naar onderen)
    Zo rij je alle levels door terwijl je van wapens switched om de vijanden het snelste te killen.
    Als je wagen kapot gaat ben je een soldaat te voet, je hebt nog maar 1 simpele machinegun maar als je nog een tijdje overleeft spawned er weer een wagen en verlies je geen leven.
    In deel 2 heb je meerdere soorten voertuigen waar je tijdelijk in kunt stappen.
    Niks schokkends maar wel leuk.

    Er zit ook een volledige co-op functie in deze game off en online.
    Goedkope games die waarde voor hun geld bieden.

    [​IMG]




    Banjo Kazooie - 1200 punten

    [​IMG]

    De klassieker van de N64.
    Wie deze game nog nooit gespeeld heeft moet hem onmiddellijk kopen.
    Achievements erbij en vele objecten in de game om te verzamelen.
    Geweldige humor in de game en zeker 1 van de beste platformgames die er is.
    Mustbuy.


    [​IMG]



    Bionic Commando Rearmed - 800 punten

    [​IMG]


    Een game waar de demo me niet direct aansprak maar welke ik toch (gelukkig) gekocht hebt. Ik raad dus ook aan om even door te spelen indien je dat ook hebt.

    Een game die best moeilijk kan zijn (op een goede manier) en waar je Bionic arm een grote rol speelt. Dit is een mechanische arm waarmee je een klauw kunt uitschieten en door de levels heen kunt slingeren. Maar je kunt er ook powerups mee pakken en zelfs vijanden of tonnen welke je daarna weer terug kunt gooien of rollen.

    De game heeft een goede tutorial want de besturing is even wennen maar zeker te doen.
    Er zit naast een singleplayer mode ook een uitgebreide <> in, hierin probeer je zo snel mogelijk een level te voltooien en vergelijk je je highscores met mensen online.
    De hele game is ook in co-op te doen. Voor 800 punten enorm veel gameplay.

    [​IMG]




    Braid - 1200 punten

    [​IMG]


    Duidelijk 1 van de beste games op XBLA. Een GEWELDIGE puzzel/platformer game. Laat je absoluut niet tegenhouden door de 1200 punten, de game is niet ontzettend lang maar je zult je zeker een flinke tijd vermaken met deze game.

    De game lijkt op sommige punten op andere platformers maar dit is geen rip-off dit is duidelijk een homage aan die games.
    Je kunt in dit spel niet dood want je kunt de tijd terugspoelen, helemaal tot het begin van het level en bijna alle puzzels maken hier gebruik van.
    De puzzels zijn ingenieus en al zul je sommige sneller oplossen dan de andere als je een goede puzzelaar bent er zitten een aantal pittige tussen.

    Als je de tijd terugspoelt en de tijd weer vooruit gaat zie je een shadow van jezelf alle acties die jij deed ook weer doen, dit levert prachtige oplossingen voor zeer lastige puzzels.

    Er zit een simpel maar leuk verhaal in de game.
    De sfeer, muziek en de graphics zijn fantastisch, het is gewoon een platformer maar alles is zo mooi gemaakt, de achtergronden.
    Vergeet die 1200 punten, deze game is echt 1 van de beste aankopen die je kunt doen op XBLA.

    [​IMG]




    Castle Crashers - 1200 punten

    [​IMG]


    Op dit moment zijn er meer dan 1 miljoen exemplaren van Castle Crashers verkocht.
    De game bevat meer dan 20 characters, wapens en pets. 4 player co-op off en online.

    Het is een hack en slashgame waar je met vele wapens, een boog of magie de tegenstanders om zeept helpt.
    Je kunt pets vinden die je het level doorvolgen en die een extra stat bonus geven, de tegenstander lastig vallen, verborgen schatten kunnen vinden etc.

    Het is een RPG en je kunt tot level 99 levelen. Elk level krijg je een statpoint die je in strenght, defense, agility of speed kunt stoppen.
    Ook unlock je een moeilijker niveau nadat je de game hebt uitgespeeld en dat is zeker een stuk pittiger.

    Het spel is bevat redelijk wat uurtjes speelplezier maar heeft enorm veel replayvalue. Je kunt meer dan 20 characters unlocken en online is de game zowat oneindig speelbaar.
    Of je nu alleen of met vrienden/online speelt een prachtige aanwinst voor je gamecollectie.

    Trailer;




    [​IMG]



    Ikaruga - 800 punten

    [​IMG]


    Dit is 1 van mijn persoonlijke favorieten. Een shoot 'm up game van enorme kwaliteit.
    Het eerste wat ik wil zeggen buiten het feit dat dit 1 van beste games op XBLA is dat dit spel enorm moeilijk is. Dus als je een uitdaging wilt kopen!

    Je hebt een ship dat je met de linkerstick bestuurt, je hebt één schiet knop, één special attack knop en een switch knop.
    Het spel werkt met een heel mooi systeem. Alle vijanden zijn of wit of zwart en schieten dezelfde kleur kogels af.
    Ben je in het "witte" ship dan absorbeer je alle witte kogels en schiet je zelf witte kogels die extra damage doen tegen zwarte en normaal tegen witte vijanden. Maar 1 zwarte kogel en je bent bent een leven kwijt.
    Druk je op de switch knop dan verander je in een zwart schip en kun je die kogels absorberen en afschieten.

    De levels bevatten enorm veel vijanden en nog veel meer kogels, je bent constant aan het switchen, ontwijken en knallen.
    Moeilijk is het zeker en je zult misschien wel weken/maanden bezig zijn voor je het 2e of 3e level ziet.
    Deze XBLA versie kan ook met co-op en online worden gespeeld.

    [​IMG]



    N+ - 800 punten

    [​IMG]


    N+ is de console versie van N.
    Dit is een puzzel platformer waar je simpel gezegd van punt A naar B moet gaan.
    Alleen staan daar tussen in mines, afgronden, turrets en vele andere obstakels.
    Je hebt een vaste tijd en door muntjes te pakken verleng je die tijd.
    Er zitten heel veel levels in het spel en je kunt voor zo'n 200 punten 200 levels downloaden en er zijn 3 packs (waarvan 1 gratis)
    Af en toe kan het frusterend zijn als je een level niet haalt maar restarten gaat snel en je kunt altijd nog online gaan spelen.
    Online kun je co-op spelen en race, surival.


    [​IMG]


    Schizoid - 800 punten

    [​IMG]


    Schizoid is echt een spel waar je veel plezier aan kunt beleven als je dit co-op doet (off of online).
    Dit is 1 van de allerbeste co-op games die er is en waar co-op echt co-op is.
    Je MOET elkaar helpen.

    Het spel werkt als volgt. Je gebruikt alleen je linkerstick om je rode of blauwe ship te besturen.
    Het rode ship kan alleen rode vijanden killen (gewoon door ze aan te raken/rammen) en gaat dood door blauwe, precies andersom voor het blauwe ship natuurlijk.

    Je krijgt vele tientallen levels voor je neus waarin een veelvoud van rode en blauwe vijanden zitten, je moet elkaar constant beschermen.
    Elke 7 levels hervullen je levens en dit zul je nodig hebben. Haal een level zonder dood te gaan en je kunt deze skippen indien je dood gaat.

    De a.i. voor de singleplayer is beter dan je denkt maar het blijft een a.i. dus voor echte fun speel co-op. Ook zal het in de latere levels met de A.I. als 2e speler steeds lastiger worden.
    Er zit ook een Uberschizoid mode in waar je met beide sticks zelf beide ships bestuurt. Dit is echt BRAINFREEZE mode, alleen voor de uberhardcore gestoorde mensen.
    2 verschillende kleuren schepen besturen en verschillende kleuren vijanden killen is ENORM lastig maar wel vet, ik zal het nooit van me leven uitspelen op deze manier maar ok de mogelijkheid is er. :)

    Een prachtige game voor co-op.

    Trailer;




    [​IMG]




    En de nieuwe games sinds toen;


    Gel: Set & Match - 800 punten

    [​IMG]


    Een puzzelspel dat zoals zoveel spellen met de connect 4 blokken van dezelfde kleur mechaniek werkt maar wel weer met enkele twisten.
    Je kunt blokken schuiven, oppakken, neerzetten of gooien.
    Zodra je 4 blokken of meer hebt samengevoegd beginnen ze te smelten.
    Daarna kun je ze enkele seconden nog steeds oppakken en verplaatsen om combo's mee proberen te maken.

    De game omvat 2 singleplayer modes.

    De Puzze mode waarin je probeert met een aantal moves een puzzle op te lossen. Doe je dit met een beperkt aantal moves dan unlock je bonus maps.
    Extra moeilijk wordt het door bewegende blokken, hekken en dergelijke.
    Er zijn meer dan 100 levels in deze gamemode.

    De action mode is mijn favoriete mode. Deze bestaat uit 25 levels waarin je een pad probeert vrij te maken voor een langzaam bewegend voertuig.
    Door allerlei blokken te verbinden en obstakels uit de weg te ruimen zorg je ervoor dat het voertuig nergens tegen aanramt (dit kan 5 keer).
    Doordat je constant de druk voelt van het bewegende voertuig moet je snel werken om alles van het scherm te krijgen.

    Er is ook nog een multiplayer mode welke ik niet geprobeerd heb, hier kun je elkaar bekogelen met blokken en er is een co-op mode.

    Gewoon een leuk puzzle spelletje dat wat anders is dan anderen en meer dan genoeg levels heeft voor 800 punten.

    [​IMG]

    [​IMG]




    Zuma - 400 punten

    [​IMG]


    Veel mensen zullen deze game wel eens op internet tegengekomen zijn als 1 van die reclame's. Je ziet een kikker met een knikker in zijn bek terwijl er een sliert van knikkers in een spiraal rondgaan.

    En het is nog de basis voor een leuk puzzle spelletje ook nog!
    Je zit in het midden van de map en er komt een constante stroom knikkers via een pad naar het eindpunt toe. Je taak is te voorkomen dat de knikkers dat punt bereiken.Je probeert door gekleurde knikkers af te schieten en 3 van dezelfde kleur met elkaar te verbinden deze ketting kleiner te maken.
    Als je genoeg punten scored stopt de constante stroom en hoef je alleen de rest nog op te ruimen.

    Snelheid en nauwkeurigheid zijn van groot belang want het kan erg snel en druk worden. Ook komen ze in sommige levels van 2 kanten.
    Gelukkig zijn er enkele knikkers die powerups hebben (slow, terugrollen etc) die je helpen.

    Naast de singleplayer mode is er nog een survivalmode.

    Voor 400 punten is dit een prima puzzel spelletje.

    [​IMG]



    Rocket Riot - 800 punten

    [​IMG]


    Een combinatie tussen Worms en Soldat.
    Het verhaal..... een piraat is ontsnapt en heeft iedereens benen gestolen!!!! Dus heb je nu een jetpack op je reet!

    Dit spel is een dual stick shooter. Je beweegt je met de linker stick en schiet met de rechter. Door deze even in de juiste richting te houden en los te laten schiet je een raket weg met een bepaalde kracht.
    Een paar schoten en je snapt het systeem al. Het werkt erg soepel en na een tijdje schiet je op grote afstanden tegenstanders neer.

    Alles in een level is ook volledig te vernietigen, je kunt alles kapot knallen. Het level repareert wel automatisch maar dit juist goed. Je hebt meer dan tijd genoeg om een geheime route ergens doorheen te knallen om aan de andere kant te voorschijn te komen.

    Het spel heeft maar 1 wapen maar dit stoort (voor mij ieg) helemaal niet.
    Er zijn ook 20 powerups. 5 positieve (groen), 5 negatieve (rood), 5 beschermende (blauw) en 5 rare (geel).

    Het spel heeft 80 singleplayer missies welke erg lastig kunnen worden en je wel eventjes zoet mee bent. Er zijn ook verschijdende gamemodes tijdens de singleplayer welke de juiste afwisseling bieden tijdens alle deathmatch levels.

    Multiplayer is helemaal geweldig. Met gamemodes als Golden Suit waar je 2 minuten een pak (powerup) aanmoet houden terwijl je niet kunt schieten en alle andere spelers je powerup proberen af te pakken. Tuurlijk kun je ook deathmatch doen of rugby. Er zit ook een co-op endurance mode in.

    Een game die voor 800 punten een solide singleplayer en multiplayer ervaring bied.

    [​IMG]




    Magic: the Gathering - 800 punten

    [​IMG]


    Dit is een card game versie welke precies zo speelt als de echte MTG card game.
    Met als voordeel dat je niet alle kaarten lost hoeft te kopen in de winkel en constant booster packs (extra kaarten) moet kopen zodat je nieuwe monsters en spells hebt.

    MTG bevat veel regels en de game bevat een zeer goede en uitgebreide tutorial welke je alles leert.
    Het doel is om de tegenstander van 20 HP naar 0 te krijgen. Dit doe je door spells of creatures te gebruiken. Door landkaarten (mana) te gebruiken activeer je deze spells of val je met je creatures aan. De tegenstander kan weer spells gebruiken om dit tegen te gaan of jouw aanvallen proberen te blokken.

    Een creature met 3 aanval verliest tegen een creature met 4 verdediging, maar met spells kun je die creature weer 6 aanval geven waardoor hij toch wint.
    Er zijn vliegende creatures welke weer alleen door bepaalde creatures geblokt kunnen worden. Er zijn ook vele powerups die je eenmalig of permanent aan het spel of een creature kunt toevoegen.
    Er zijn meerdere soorten decks in het spel welke verschillende kaarten bevatten.

    Het spel heeft een campaign waarin je vele tegenstanders van verschillende kleuren/decks uitdaagt.
    Ook is er een co-op mode en een multiplayer modus.

    Een verrassende game voor mij welke ik heel snel gekocht heb na het spelen van de trial. Cardgames zijn :thumbs:.

    [​IMG]




    Outrun Online Arcade - 800 punten

    [​IMG]


    Dit is een spel waar ik heel erg over heb zitten twijfelen om te kopen.

    Het is een arcade racer waarin je binnen 99 seconde het volgende gebied moet bereiken. Daar krijg je weer wat extra tijd erbij en dit probeer je vol te houden tot je de finish van het 5e gebied hebt bereikt.
    Maar buiten enkele tegenstanders rijden er ook nog heel veel andere mensen om de weg.

    De key feature van deze game is driften, je kunt hiermee door vele bochten "glijden" zonder veel snelheid te verliezen. Dit is enorm makkelijk om te doen en voelt gewoon goed aan.

    In de singlelpayer modus heb je de Outrun mode waarin je de finish probeert te bereiken van het 5e gebied. Na elk gebied kun je of links (makkelijk) of rechts (moeilijk). Dit zorgt ervoor dat via vele paden bij 1 van de 5 finishen kunt komen.
    Voor die gene wie het leuk vinden is er ook een Time attack modus waarin je probeert de snelste tijd neer te zetten om deze highscores dan op het internet te vergelijken.
    Een erg leuke mode is de Heart attack modus. Hierin probeer je zoveel mogelijk hartjes te scoren om je vrouwelijke bijrijder te plezieren.
    Dit doe je door zolang mogelijk achter een auto te blijven rijden, niet te crashen, een lange rij pionnen om te rammen, een blauw strook over de weg te volgen etc. Hier kun je verschijdende ratings in krijgen zoals A, AA, AAA, B, C etc.
    Ook kun je nog online racen met anderen.

    De trial gaf mij geen goed beeld van het spel. Het is kort, 1 gamemode en de rest van de tracks verschilt enorm met de 1e track welke nog erg recht en makkelijk over te racen is.
    Toch ben ik blij dat ik het volledige spel heb gekocht want dat driften door die enorme bochten is gewoon zo cool.

    [​IMG]




    Lode Runner - 1200 punten

    [​IMG]


    Een remake van een oude legendarische puzzelgame.
    Lode Runner biedt enorm veel waar voor zijn geld.

    Je hebt een campaign (journey) mode, een puzzel mode, survival (hang-on) mode, multiplayer mode met co-op en competitieve mode.

    In elk level moet je goud vinden (zie screen).

    In de campaign moet je een aantal goud vinden voor het level gehaald is, tegenstanderd proberen je tegen te houden. Je kunt links en rechts onder van je blokken wegbranden. Daar kan de tegenstander dan invallen zodat je heel even 1 tegenstander minder hebt. Maar hij klimt er later weer uit, het blokt komt vanzelf weer terug.

    In de puzzel mode heb je geen tegenstanders en moet je met een beperkt aantal moves het level halen.

    In de hang-on mode blijft het goud respawnen en is het de bedoeling een zo groot mogelijk hoeveelheid goud te verzamelen voor je de pijp uitgaat.
    Hier kun je gouden, zilveren en bronzen medailles mee halen. Deze mode is nog best moeilijk.

    En je hebt speciale co-op levels waar je met zijn 2en samen puzzels moet oplossen.
    Ook is er nog een multiplayer mode waar in je probeert te overleven van de monsters, als je gepakt wordt verander je ook in een monster.

    Het spel bevat enorm veel levels voor de campaign, puzzel levels en survival levels. En als dat nog niet genoeg is, is er ook nog een level editor waarmee je heel makkelijk je eigen levels kunt maken.

    Zonder twijfel 1 van de beste puzzelgames op XBLA.

    [​IMG]




    The Dishwasher: Dead Samurai - 800 punten

    [​IMG]


    Als je op zoek bent naar een vette moeilijke bloedigere actieplatformer dan heb je hem nu gevonden.
    Van een afwasser transformeer je naar een brute dode killingmachine.

    Door middel van enorm vette en bloedigere combo's verpulver je de vele tegenstanders die je het beletten je wraak te halen.
    Je kunt meerdere wapens door het spel heen krijgen welke allemaal hun eigen doel hebben. Door middel van het wisselen tussen 2 wapens kun je hele mooie combo's aan elkaar linken.

    Na een paar levels krijg je zelfs wat magie erbij, maar het slachten met wapens blijft het hoofd onderwerp.

    Met meer dan genoeg levels, een co-op mode, een challenge mode en een lekkere hoge moeilijkheidsgraad (of je gaat op easy spelen) een prachtige actieplatformer.

    [​IMG]




    Puzzle Quest - 800 punten

    [​IMG]


    Een puzzle game met RPG elementen. Kan dat? Ja dat kan zeker, kijk maar naar deze game.

    Je speel het spel via een landkaart (worldmap) waarop je met je Hero questen voltooit. Het begint erg simpel met een simpele quest maar ondertussen beginnen de donkere machten het koninkrijk binnen te dringen en veranderen de questen langzaam.

    Iedere keer als je een gevecht aangaat veranderd het scherm naar een puzzel.
    Het doel hier is om 4 of meer van dezelfde kleur gems te combineren.
    Elke kleur heeft een bepaalde functie. Groen, rood, blauw en geel is mana. Als je deze veel combineerd kun je die mana gebruiken om spells te casten welke je op vele manieren kunt leren. Spells geven je extra damage, vernietigen alle gele gems, poisonen de tegenstander en nog veel meer.
    Je kunt ook gold, experience en skulls combineren. Deze laatste doen direct schade aan de tegenstander.
    Je speelt hier om de beurt tenzij je 5 op een rij krijgt of dankzij speciale skills nogmaals mag.

    Je kunt je hero skills, wapens, armor en nog meer geven. Ook verdien je stats waarmee je je hero nog verder kunt verbeteren.
    Je kunt steden veroveren, beesten berijden en nieuwe party members krijgen.
    Je kunt gevangenen nemen en hiervan nieuwe skills leren.

    De game bevat enorm veel quests, tegenstanders, party members, en is een sublieme mix van RPG en puzzle.
    De game maar 800 punten en voor iedereen die van puzzelgames houdt of RPG moet deze game een kans geven.

    [​IMG]


    [​IMG]




    Sam & Max Save the World - 1600 punten

    Nog wat meer spelen voor ik hier een stukkie over schrijf.

    Battlefield 1943;


    [​IMG]




    Net gekocht, nog geen stukkie.



    Games toekomst;
    Games waar ik naar uit kijk;

    Even aandacht genereren voor games waar ik naar uit kijk en mogelijk ga kopen omdat deze zoveel mogelijk aandacht en kopers verdienen. En dus zoveel mogelijk mensen hebben om mee te spelen. :p

    Shadow Complex;


    [​IMG]







    Zombie Apocalypse;


    [​IMG]






    Razskulls;


    [​IMG]






    Darwinia+

    (Darwinia & Multiwinia samen voor XBLA)


    [​IMG]











    Trine


    [​IMG]






     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Raskulls lijkt me ook een leuk spel, kende het helemaal niet. :eek:
    Trine ziet er ook erg leuk en mooi uit. Edit; komt die wel uit op XBL dan? Er staat PC en PSN.. edit 2; op internet staat dus dat hij later komt dan de PSN en PC versie.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    + Monkey Island en Sam & Max, maar die laatste is wat duur.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Blabla, bedankt, blabla... Ik houd 900 punten over, jammer genoeg niet voldoende voor Castle Crashers... Wel voor Secret of Monkey Island :) Hoe lang doe je hierover? Heb de game nog nooit gespeeld...

    Weet dat ik wel terug kan gaan zoeken hier, maar er is vast wel iemand die me antwoord kan geven :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Als je de game nooit hebt gespeeld kun je er wel een uur of 5-10 over doen.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel nice :) Ik last iets over dat er nog meer delen komen van Monkey Island?? Zit die 5-10 uur alleen in het deel dat nu op XBLA staat??
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nee, dat is de nieuwe pc episodic game. Die zal later misschien ook wel op XBLA verschijnen.

    Hier gaat het om een remake van het eerste deel van Monkey Island uit begin jaren 90.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke! Dan koop ik deze game misschien wel voor mn 800 punten... Of heb je andere suggesties??
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond het spel Wik: Fable of Souls erg gaaf en uitdagend. Misschien moet je daarvan eens de trial proberen?
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania vind ik tot nu toe ook nog steeds 1 van de betere games op XBLA. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina