1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja en toch koop ik hem waarschijnlijk niet... Ziet er allemaal wel slick uit maar ik ben de fighters nu wel weer beu, helemaal die ik een decennium geleden al gespeeld heb.

    *hoort een stem in z'n hoofd* "Spidersense is tingling!"

    Ik kijk wel :lol:
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik koop hem. potje doen morgen?
     
  3. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom koop ik hem juist ik was toen 13.. echt geniaal veel gedaan. Ik ga morgen met mijn kameraad deze kopen. Ik speelde deze game namelijk vroeger met hem.. ja ken hem al lang!

    Ik heb er zin in.
     
  4. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    'Splosion man uitgespeeld en Hardcore mode geunlocked maar daar waag ik me niet aan. Is d'r ergens een site waar je kunt zien hoeveel mensen in de wereld die achievement al hebben dat je hardcore mode hebt uitgespeeld?
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij 5 augustus. maar ik weet niet of dat dan ook de Europeese release is.
    Is overigens niet de SNES versie, maar de Arcade versie. Dus net even andere eindbazen (qua plaatsing en bazen zelf) lijkt er verder wel behoorlijk op. Had zelf ook liever de SNES versie gehad, maar goed.

    Ik ga hem in ieder geval meteen halen als ie er is. 4 player co-op woeha!
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: bedoel je niet: COWABUNGA!:+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eurogamer waardeert MvsC2.

    "The game demands that sort of devotion and investment, but repays it in spades. There's a reason why Marvel vs. Capcom 2 has been so eagerly awaited, and so revered, still being played on the pro-gaming circuit after the best part of a decade. This really is the fighting game evolved to the level of artform, and while mastery can be a long, tough slog, it's also its own reward. There are few fighting games better."

    Ik heb gehoord dat de trial versie MP only is. Klopt dat? Ik heb net mijn gold abo gecancelled. :mad:

    EDIT: Ehh, ben een beetje verward. Herinner me dus net pas dat hiervoor ook al een aparte topic was aangemaakt. Wordt er sowieso tegenwoordig voor alle grote XBL releases een nieuwe topic gemaakt?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, offline multiplayer. Had de trial ook gedownload, maar nog niet gespeeld, want alleen de multiplayer is beschikbaar in de trial.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Capcom is zo lekker bezig tegenwoordig :thumbs:

    Hopelijk krijgen we ook nog Street Fighter III: Third Strike te zien, of is dat teveel gevraagt? *)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie liever Killer Instinct. Er zijn al genoeg SF games op de X360.
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    meh ik hoop dat er snel wat nieuwe bordspellen komen op xbla.
     
  13. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever rise of the triads of blake stone of kings quest of dark seed.
    Leuke games waren dat vroeger op DoS
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja inderdaad, die suffige vechtspellen heb ik niet echt een boodschap aan. Zeker als het spellen zijn zoals marvel vs capcom 2 die ik al heb...
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe mij meer games zoals Ikaruga. :cool:

    Der was wat gedoe over dat een bedrijf in Japan zou kijken om een popu shooter naar XBLA te brengen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals? Ze mogen trouwens ook wel eens uitbreidingen voor de Kolonisten uitbrengen. Basis spel suckt :mad:
     
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de wat toffere bordspellen ipv alleen de basic kolonisten en carasscone. Er zijn tegenwoordig zoveel coole spellen zoals smallworld, last night on earth, lord of the rings en veel meer. Zeg nou zelf, een bordspel met een zombie thema(last night on earth) zal het toch veel beter doen op xbla dan kolonisten?:)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar kolonisten is geniaal ;)
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar drie andere spelers om insane mode in Aegis Wing uit te spelen.
    Voeg me maar toe: Kaasstengel
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat zou echt leuk zijn. Ik had eerst echt goede hoop. Dacht, ze gaan vast niet alleen het basisspel uitbrengen, dat zou wel heel dom zijn... I was wrong...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina