1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had vroeger:TMNT The Hyperstone Heist. Hoop dat deze morgen net zo leuk is/wordt :)
     
  2. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hyperstone Heist was een beetje de Megadrive versie van Turtles in Time. Sommige levels waren hetzelfde, de graphics waren nagenoeg identiek en de muziek werd ook deels hergebruikt. Maar er waren wel unieke levels in beide games.
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed nieuws :)
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Was het niet turtles in time op de SNES en Hyperstone heist op de Megadrive?

    Edit: te laat zie ik. hoe dan ook, morgen komt de arcade versie van turtles in time, dus ook die is weer net anders dan de SNES versie was.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    ja? wat verschilt eraan dan?
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    Shadow Complex Exclusive Creators Developer Diary

    [gt]53741[/gt]
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    minder levels en sommige levels hebben een andere boss.

    zou Turtles fijn spelen met een arcade/fight stick?

    Het is een arcade game tenslotte
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    ok dat wist ik niet heb altijd de snes versie gedaan arcade nog nooit maar dat mag de pret niet drukken toch het is niet dat slechtere versie was ofzo toch?
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jawel.

    Kwalitatief niet slechter, maar minder content dan de SNES versie.

    Ik vind zelf minder levels altijd slechter (of de extra levels moeten wel heel irritant zijn bij een game:p)

    kwalitatief was hij wel beter. Je kon in de arcade met 4 man spelen, SNES versie maar met 2. Ook waren de graphics in de arcade iets beter
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    hmm dat is wel minder dan maargoed hij kan 4 man co op dat maakt hoop goed :)
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    maak me alleen zorgen om dat freerun. Bij de andere versie kon je niet 360 graden vrij lopen en vechten.


    een vijand boven je kon je alleen raken door eerst naar boven te lopen
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    ja dat klopt kan ik me ook nog wel herrineren en er zit toch ook iets van survival mode in?
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    The levels of the SNES port of the game, discussed further down, were close to those of the original arcade game. The SMD/SG port of the game had drastically different levels, but did at times reuse parts of the arcade game's levels.[11]

    The first levels of the game are set in New York City, in the present. The game begins on a high-rise construction platform in the level "Big Apple, 3AM", and then moves on to the streets in "Alleycat Blues". Followed by, "Sewer Surfin'", the first of two surfing levels in the game. While it is a normal stage in the arcade game, in the SNES port it was changed to a bonus stage in which the Turtles can pick up question-mark pizza boxes and kill enemies for extra points.[6] Furthermore, in the arcade version, this level has no boss. Instead, Shredder's face appears against the far wall, and he immediately sends the Turtles into the time warp. In the SNES version, the level has a boss, Rat King, and in the following cut scene the Turtles watch as the Technodrome rises up from the ground, and they jump in.[6]
    The second part of the "Technodrome: Let's Kick Shell!" level, which was added to the SNES port of the game. The Turtles remain on the platform, and at each level new enemies enter through the doors on both sides.

    Next in the SNES game is a two-part level set in the Technodrome called "Technodrome: Let's Kick Shell!" This level is not present at all in the arcade version.[6] The first part of the level is a normal side-scrolling level, like most others in the game. The second part of the level is an elevator-type level, the only one of its kind in the game. The Turtles remain on the screen-wide elevator as it goes up, and at each floor new enemies come in to attack. When the elevator reaches the top level and the last enemies are defeated, the right-side door opens, and the Turtles exit to face the Shredder and his machine as a boss. After they defeat him, Shredder sends the Turtles into the time warp, and the game proceeds as in the Arcade version.

    The first time-travel level of the game, "Prehistoric Turtlesaurus", is set in the distant past, 2.5 billion years ago. The next two levels are "Skull and Crossbones" and "Bury my Shell at Wounded Knee" (a play on the book Bury My Heart at Wounded Knee), and they are set on a pirate ship in 1530 and a train in the American Old West in 1885, respectively.

    The next two levels of the game are set in the future. The first, "Neon Night-Riders", is set in a science fiction version of 2020. It is also the second surfing level of the game, and in the arcade version is a side-scrolling level much like "Sewer Surfin'". In the SNES version however, it exploits Mode 7 to gain a third-person view from the back of the Turtles, save for the boss battle which switches back to the normal side-view.[6] Furthermore, like "Sewer Surfin'", this is a bonus level on the SNES, and there are question-mark pizza boxes that the Turtles can pick up for extra points.[6] Finally, the last time-travel level is "Starbase: Where No Turtle Has Gone Before", where it takes place in the year 2100 on a space colony. The name "where no turtle has gone before" is a play on the famous Star Trek quote "Where no man has gone before".

    The game returns to the present (1991) (1992 in the SNES version) in for the final boss battle of the game. Unlike the other levels, "Technodrome: The Final Shell-Shock" is composed only of the boss battle, and there is no area for the Turtles to walk through beforehand. The Statue of Liberty, which Krang stole in the beginning of the game, is visible in the background of the fight arena.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    ja dat stuk heb ik gezien(niet gelezen) daaronder wel een schema gezien met de verschillen in die versies

    in die review zijn ze toch wel positief dat is goed om te lezen:)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  16. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Niks mis mee, die review. Mooi zo, ik heb er zin in.

    Ik hoop vanavond zo rond 21:30uur online te kunnen komen voor wat co-op fun.
    Zet de download vanmiddag vanaf mijn werk wel vast klaar via de site:)
     
  17. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  19. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Helemaal vergeten:

    dibs on Michelangelo!\o/

    Met wie speelden jullie vroeger het meeste (maw wie speel je vanavond het liefste?)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Leonardo of Donatello
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina