Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Shadow complex is een hartstikke coole Xbox Live arcade game. Gelijk gekocht en bedankt voor jullie hulp voor mijn Splosion man probleem
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]54541[/GT]

    Baas. :cool:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, bij die Friend achievement bij A Kingdom for Keflings (Collect 10 unique player banners from other giants during Xbox LIVE play), moet ik dan onbekende mensen binnen laten in mijn koninkrijk en dan maar hopen dat ze zich gedragen én dat ze een banner maken?

    Is toch niet mogelijk? :+ (buiten het feit dat mijn koninkrijk veel te chaotisch is ingericht en ze de workshop waarschijnlijk niet eens zullen vinden :p)

    Play in an online game where 20 different player banners appear
    Is gewoon geluk hebben dat je in de goede game terechtkomt , dus met veel proberen en wat geluk moet dit kunnen.

    (blijft een heerlijke game om te ontspannen als je net Trials hebt gespeeld. 8))
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar misschien kun je ook 10 friends inviten die de game ook hebben. Dit is de enige achievement die ik nog moet voor de game, zit volgens mij op 4 andere banners.

    Verder is Kingdom for Kevlings een erg verslavend spel, voor je het weet ben je weer een paar uur verder (dit had ik tenminste altijd :)). Alhoewel ik de game niet veel meer speel.
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Castle Crashers zou ik wel willen kopen maar ik vind 1200 punten tog wat te veeel. 800 is het maximale voor een arcade game vind ik.:+
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan mis je een aantal van de beste XBLA games.
    Waar ik ook wel 2000 punten had voor betaald als dat de prijs was voor Shadow Complex, CC of zo.
    Niet te veel denken oh het is 4 cijfers.... dat is heel duur... je krijgt geweldige games (mits je de goede pakt) voor een prima prijs. (bij de meeste).
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Rare heeft vergelijking screens gepost van de originele N64 versie en de XBLA remake.

    N64
    [​IMG]
    XBLA
    [​IMG]

    N64
    [​IMG]
    XBLA
    [​IMG]
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is een duidelijk verschil met Perfect Dark. Ziet er nice uit!
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    En komt er dan ook online multiplayer in? :eek:
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er erg mooi uit :D
     
  11. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker:thumbs:!
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met monkey island. Geweldig spel! Beste remake op xbla tot nu toe vind ik. Met name de graphics en de toegevoegde voice acting:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Money Island, haha
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik kom wel ff een bannertje bij jullie zetten hoor ;)! Had die achievement overigens best snel, gewoon zelf bij wat random people een banner zetten en dan vragen of ze dat bij jou ook ff doen! Kreeg m overigens al toen ik pas 7 banners had :9!
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ik kan ook nog meehelpen als het moet, wil het spel sowieso nog wel eens spelen :) Als iemand een nieuwe banner heeft geplant, save hem dan gelijk. Er lopen echt onwijs veel idioten rond die die dingen direct gaan slopen, trieste gasten altijd :emo:
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb met Splosion main online Co-op echt heel erge lag, ik zie de ander heel wappie over het scherm heen glitchen en hij mij, enig idee hoe of waneer dit gefixt word? Niet te spelen zo, we zitten op level 3-5 en we komen niet verder door dat halvewege het level twee keer tegen elkaar op moeten springen en door de lag die je dan krijgt gewoon niet te doen is.

    En als iemand nog tips heeft voor een goede co-op arcade laat het ff weten. We hebben zelf weinig gevonden ,de meeste arcade games zijn gewoon bagger maar games zoals splosion man geeft weer hoop.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er mooi uit! Maar.. zaten er aliens in Perfect Dark?
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je ff aantal pagina's terug gaan, misschien wel 5-10 maar er staan ergens een boel suggesties door mij in elk geval.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    WEl leuk dat ik al een uurtje Dulle zit te helpen in z'n game, maar ik moet die achievement zelf ook nog. :+

    Kunnen jullie niet even langskomen voor de 20 banner achievement? :p
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, ik wil ook wel een banner neerzetten:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina