1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vind het gewoon een heerlijk spel. Zoiets mogen ze wel wat meer naar de arcade brengen. Gewoon relaxed een beetje aan je stad bouwen.

    Die twee Storm Troopers tegelijk waren idd wel humor. Eentje was de hele tijd aan het lullen, maar daar verstond ik echt niks van.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, ik dacht al dat ik wat gebrabbel hoorde. :+ Maar ik had mijn geluid niet echt hard staan, dus ik dacht dat er iets in mijn oor zat. 8)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net ff Assault Hero2 gekocht voor co-op , best lache maar niet voor te lang achter elkaar.

    Snap niet dat ze Madballs als "de" co-op game raten op Co-optimus vond er weinig aan, of word het later wat boeiender?
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze week aardig wat games gekocht:9

    - Monkey island
    - Shadow complex
    - Trials HD
    - Wallace & gromit ep.1
    - Sam & max
    - Splosion man
    - Worms 2
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sinds de Summer of Arcade heb ik deze gekocht
    • 'Splosion Man
    • Monkey Island
    • Trials HD
    • A Kingdom for Keflings

    Is voor mijn doen behoorlijk veel. :p Ik heb me wel al voorgenomen dat ik de volgende keer dat ik punten heb Peggle koop.
    Op de PC had ik de gecrackerde versie, en dat wil ik nu goed maken door op zijn minst de XBLA versie te kopen. :+ Tsja, ik heb een geweten.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lees dat je die ene achievement al hebt, dus dat ik geen banner meer hoeft te bouwen! Zal nog ff kijken, maar volgens mij heb ik zelf geen 20 banners, stuk of 14 denk ik, dus die achievement moet je nog ff verder voor zoeken denk ik!
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die heb ik gisteravond nog weten te halen. :) Gewoon een game joinen van een King, en voila. :9
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dankzij...? :+

    Ik ga vandaag denk ik de game uitspelen. Ik heb een snellere manier van resources minen gevonden. In plaats van al die mannetjes naar de gebouwen voor logs etc te laten lopen, moet je ze alles neer laten leggen op de grond vlakbij hun mining plek (of het nu om bomen, schapen of rocks gaat). Omdat jij veel meer tegelijk kan dragen loop jij dan om de zoveel tijd al die dingen heen en weer en voila. ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Och, moet het jochie een schouderklopje? :+

    Ik vind het leuker om traag te gaan. :p Dus ik laat ze meestal gewoon lekker heen en weer lopen.
    Soms doe ik het op jou manier, maar dat is dan als ik snel een bos omgekapt wil hebben.

    Wat is trouwens het verschil tussen de game die ik nu speel en de Sandbox mode?

    edit: Argh, ik heb een Kefling nodig om een gebouw te activeren, maar ik kan er eigenlijk geen missen. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  10. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 2100 MS Points gekocht voor het eerst. Leek me wel een keertje leuk wat arcade games downloaden.
    Maar Welke zijn nou echt de moeite waard waar je ook aardig wat uurtjes tijd in kan stoppen, zowel online als offline!

    Ik Koop zo ie zo A Kingdom for Keflings :D
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja zijn er zoveel. Ligt sowieso aan welke soort games jij leuk vind. Persoonlijk vind ik Castlevania Symphony of the Night een must have als jij die nog nooit gespeeld hebt.
     
  12. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf helemaal weg van Pinball FX, hoewel ik wel meer kasten zou willen hebben.

    Ik had me iets anders voorgesteld bij die arcade.

    Ik wil arcadegames die ik zelf heb gespeeld in de tachtiger jaren. Maar die zijn er maar weinig.

    1942 bv, die is er wel, maar is maar 5 levels.

    De grote vraag blijft:

    Waar blijft bagitman?????
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.865
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Battlefield 1943 en Shadow Complex zijn wel must-haves. Trials HD is ook erg positief ontvangen, maar persoonlijk koop ik die later nog wel een keertje...

    Binnenkort komt er een nieuwe pinball-game in HD uit, met allemaal oude klassieke kasten. ben de naam even kwijt en te lui om het op te zoeken, maar de game is al eerder verschenen op de Wii, PS2 en PSP.

    Ik heb de game zelf op de PSP en is wel leuk. Op IGN hadden ze de nieuwe HD versie al gespeeld en waren er ook weer vrij positief over.
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar??????????

    Uit mijn hoofd heet die game geloof ik: Gottlieb pinball classics? toch?

    DIe heb ik nog nooit gespeeld, heb alleen een DS en 360. Maar de originele kasten hebben mij allemaal veel knaken gekost, behalve die hele oude kasten natuurlijk.

    Maar dat is even vet nieuws Yi-Long, thanks mate. A must buy!!!!
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.865
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Nee, het is de WIlliams Collection. Hier de IGN preview: http://xbox360.ign.com/articles/101/1016564p1.html
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    This week on Arcade: NBA 2k10 Draft Combine and Watchmen 2


    NBA 2K10 Draft Combine (400 points) and Watchmen: The End is Nigh Part 2 (1200 points) will be available this Wednesday
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    3 keer kut dus :+! Maja, mag deze keer best, na de afgelopen TOP arcades :thumbs:!!
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het veel te druk zeggen om echte games te spelen. Moet nog 2 achievements voor Peggle, een paar voor Aegis Wing en nog eentje voor BF1943. En dan wil ik ook nog 'splosion man halen :thumbs: Ach ik spaar nu wel geld uit want de komende paar maanden gaan zeer prijzig worden voor mij :{

    Is er trouwens geen deal of the week deze week?
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat moet ik me daar bij voorstellen?
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Deal of the week is The Lost & Damned (uitbreiding van gta 4) van 1600 puntjes naar 1200 puntjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina