1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bionic Commando Rearmed is een aanrader, daar sta ik helemaal achter *)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @tricker: Ik zou je graag antwoord willen geven, maar je zal er niks aan hebben als ik zeg dat je beide gewoon niet moet nemen? :+

    Peggle expansion:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Zoals ik al zei in de andere topic: Voeg me maar toe ;)

    En Bonbridge, wil je niet m'n mooie groene balkje verkrachten met die lelijke letters? :eek:
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Aahhhh heb day al op de pc dus tja alleen voor night zou dan zonde zijn....
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waarom zijn Portal en Rez HD geen aanraders :mad: Portal was zo'n beetje overal GOTY for gawd's sake
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Bonbribe, voor Totem ball heb je een vision camera nodig, dus als je die niet hebt, kun je het spel niet spelen.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg mooie openingspost :)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Teh Invincible Tiger krijgt lage user ratings, maar ik vond de trial desondanks best leuk. Je moet er wel wat Bruce Lee films voor gezien hebben om het te kunnen waarderen.

    EDIT:

    Enter the dragon. Ik heb de trial al 20x gespeeld, hij is echt zo leuk. Lekker old-skool, bijna MSX-achtig. Jammer dat de prijs iets aan de hoge kant is, dat zal wel een aantal mensen afschrikken. Must have voor mij.

    [GT]47764[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Aanraders zijn wel heel subjectief. Ik zou persoonlijk heel andere titels kiezen. Bionic Commando vond ik bijv juist een tegenvaller.
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadow complex is in iig echt mega geweldig. Het voelt bijna als een volwaardige retail game maar dan voor maar 15 euro.
     
  11. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de aanraders ook een beetje subjectief. Maak dan een nieuw topic aan, en laat mensen stemmen, en bij 5 (of meer) stemmen mag hij dan in de lijst, ofzo.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hebben we al op XBLA.... zie mijn vorige post... zeer nutteloos dus.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja dan haal ik ze wel weg, ik had sowieso al gekeken wat de meerderheid echt leuk vond. Ik heb niet zomaar titels aangegeven met aanrader. Het was meer de bedoeling dat de mensen dan geen vragen stelden van: "Ik heb nog xx aantal punten over welke zijn nou echt de aanraders." Aangezien die vraag 100x wordt gesteld in de Arcade game topics. Dus is dit misschien een makkelijke manier om dat te voorkomen.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is er iemand die de rating op Xbox Live dan serieus neemt? Daar ga je toch niet op oordelen.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke gedachte maar mensen gaan het toch vragen.
    Beter als je een stukje typed over hoe mensen naar XBLA kunnen gaan en dan op highest rated kunnen selecteren. Kunnen ze zelf altijd actueel zien welke games als beste beoordeeld worden etc.

    Tuurlijk neem ik die serieus. Waarom niet? Er zullen vast een paar anti en fanboys zitten die expres 1/5 of 5/5 raten maar als een game er een tijdje staat komt dat wel goed.
    Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en niet elk spel zomaar blind kopen ook al is die hoog gerate. Even filmpje kijken, review lezen trial spelen etc.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik geef iedere game iig wel een serieuze rating. Of anderen dat doen weet ik natuurlijk niet.

    Al komt de gemiddelde rating meestal wel overeen met mijn mening van de game
     
  17. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak ik een amerikaanse account aan en hoe krijg ik ze dan op mijn europese zodat ik er achievements voor kan halen op mijn europese account?:)
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    Ik heb ook een amerikaans account en heb gister die NBA Draft gekocht, heb de points gekocht via offgamers.com, kan je betalen via ideal,paypal, etc etc. Ik kan hem daarna te hebben gedownload gewoon via mijn europese account spelen, echt relaxt:9,
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat moet ik van die game verwachten?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    [gt]55138[/gt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina