1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is het gewoon Portal, maar dan met een paar extra kamertjes en wat nieuwe achievements. Je moet wel een heel grote fan zijn, als je daar 1200 punten voor wilt gaan betalen, terwijl je ook he Orange Box hebt.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Anders check je de trial even! :) Geweldige game maar 1200(P) is mij nu ook nog even te veel. Zodra hij op 800(P) duikt koop ik hem.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Doom 2 nu uit op xbox live arcade?er stond 4de kwartaal in december.Maar heb hem nog niet gezien:eek:
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgende week Serious Sam HD \o/

    Heb nog 1510 (P) over, maar ik wilde eigenlijk ook de ACII DLC en een nieuw shirt voor mijn avatar :eek:

    Eens checken of er al een releasedate voor de AC DLC is. :9

    Deze week:
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Ben benieuwd, vond de full Matt Hazard game ook wel funny. Zeker de trial even proberen en misschien ook wel halen. Iemand al een prijs ervan?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat werd ook wel eens tijd. Ook een must bye voor mij, heb nog 1220 punten. Maar je ook dan geen uitzondering voor een potje online co-op? [noparse](A)[/noparse]

    A Kingdom for Keflings is deze week maar 400 punten. Echt een verslavend spel, absoluut een aanrader :)
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat ik hem nu dan koop. Heb die game al echt 5 keer opnieuw gedownload (de trial) omdat ik iedere keer hier mensen er over zag praten en iedere keer dacht ik van... nee toch net te simpel en saai (zonder tegenstander etc) voor 800 punten.
    Voor €3 euro nogwat ga ik de sprong toch maar wagen.

    Nog mensen hier die die uitbreidingspakket(jes)/(ten) hebben gekocht? (2 van 100)
    Of weet iemand daar een reviewtje van? 1tje was voor "gevorderde spelers" misschien wel interessant.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op youtube staan een aantal reviews:


    Ik heb zelf nog altijd genoeg aan het normale spel maar het zijn wel gewoon degelijke uitbreidingen. Dus als je uiteindelijk nog meer wilt, na het uitspelen van het spel, dan is het een mooie prijs om ze eens te proberen.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, die van Matt Hazard wil ik echt proberen. _O_
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was even aan het kijken op Xbox.com en zag dat World Of Goo ook op de 360 verschijnt als arcade game:

    World of Goo achievements

    Ik weet wel dat weinig mensen deze game 100% zullen halen. Alles OCD is echt vet lastig om te doen. :eek:

    Edit: Of is dit weer een game voor alleen de PC?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.majornelson.com heeft hem als 5e gespeelde game.
    Maar het is al een lange tijd uit op de pc en het is geen windows live titel.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Oow Serious Sam volgende week & Matt Hazard in aantocht!

    _O_ Ff snel punten inslaan
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is een PC-versie en voor zover ik weet zijn er (nog) geen plannen voor een X360-versie. Heb hem zelf laatst ook gekocht aangezien veel van de nieuwe Games on Demand met 50% korting te krijgen waren. Toen heb ik hem kunnen oppikken voor 800 [​IMG].\o/
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je had hem ook op de pc kunnen kopen voor 2-3 euro weekje terug. :)
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik game nauwelijks meer op de PC dus ik hou alle prijzen ook niet meer bij. Maar ik vind € 7,- ook een mooie prijs want volgens mij is de game best groot en als je alle OCD vlaggen gaat halen ben je volgens mij ook wel een tijdje bezig. Ik vind het ook leuk dat deze versie achievements heeft. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een slechte demo en slechte game die Matt Hazard.

    Vind de gameplay niet echt bij de difficultysetting (op medium ieg) passen. Als je snapt wat ik bedoel. Ik heb genoeg moeilijke games dus dat is het niet.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een weekje tot Serious Sam HD :) zelf hoop ik nog vaak op een Jazz Jack Rabbit 2 arcade game, liefst inclusief expansions. Andere arcade games waar ik naar uit kijk zijn bv remakes van Warcraft 2 of Diablo 2, Roller Coaster Tycoon.

    Of... een remake van Unreal _O_, inclusief de co-op mode.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina