1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, waar blijft die! Heb het even opgezocht en dit is het laaste 'nieuwtje' dat ik tegenkom;

Quake 3 for xbla is 'very close' to being finished.
    Posted: 25/02/2009

Quake 3 Arena for the Xbox Live Arcade was announced at QuakeCon 2007, so it makes sense that people are wondering where the hell it is. Well, the wait is just about over, says id Software's John Carmack.

He recently told Joystiq that they are "actually very close to finishing up," though he drops no specific dates. It's not like they have to rush, though. It's not exactly a new game. Destructoid Contributor Adam Dork responds: "It is nearing completeion....and then it needs MS certification so...2010

Die laatste zin mag dan wel oorspronkelijk misschien half ironisch bedoelt zijn, het is alvast waarheid geworden.. Ze mogen er wel eens werk van maken!

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En op hun spelling letten :)

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm quake 3 is nog wel cool. Als de uitbreiding er bij in zit zit die skullmode er ook bij. Maar dat zal wel niet.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Quake 3 die skip ik wss

Ik hoop dat ik de hand op de knip kan houden en Quake 3 kan skippen. Quake 3 is altijd de concurrent geweest van UT99. Niet lang gleden kwam UT3 uit en dat verkocht zeer slecht op de X360. Ik verwijt Epic Games hier dat ze met matige marketing kwamen en dat er nauwelijks extra maps voor het spel waren. Belachelijk gewoon.

Quake 3, tja 90% van de gamers op xbox live zal het wel niet kennen en dus niet kopen. Ik voorzie lege servers etc. Hetzelfde dat we nu ook zien bij het superieure UT3. Jammer maarja...

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wait, what? Gamers die Quake niet kennen? Ik neem aan dat je dit anders bedoelt...

Zelf ben ik van mening dat Quake echt een PC ding is. Ik ben zelf een console gamer maar Quake komt echt tot zijn recht op een PC omdat het toch wat te snel is voor de consoles. Als je dit aan gaat passen, wat ongetwijfeld gebeurd, dan haal je juist het gedeelte weg wat Quake zo tof maakt. Ik heb zelf Quake 1 regelmatig gespeeld maar daarna heeft het mij nooit echt meer weten te boeien, mede omdat ik al vroeg over ging op de consoles en Quake daar nooit lekker op aan voelde. Dus ik zal deze ook overslaan.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Queka 3 zit ik al lang op te wachten, en zal ik ook net als Serious Sam direct kopen als ie er is. :cool:

Quake is niet te snel voor op de consoles, Quake is te snel voor jou Cookie. :+

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stijve piemel!

heeft iemand nog suggesties voor arcade games die niet teringmoeilijk is om 200/200 te halen en ook gewoon een leuk spel is? (het liefst ook niet te duur)

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zeg jij niets met je "Queka" :+ Maar ik vind Quake wel degelijk te snel voor de 2 pookjes, dit is echt iets voor een muis en toetsenbord. Het is geen Halo of COD waar je even rustig naar iemand toe kan lopen en hem neer kan knallen. Iedereen rent veel harder, springt sneller en om nog maar niet te spreken over de wapens en de maps. Als je dat direct zou poorten, met dezelfde snelheid, dat wordt de gameplay op een console echt waardeloos.

@Hierboven, 3D Ultra Minigolf :cool:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Och, ik maak eens een typefout. :+

Ik denk dat het prima kan. Dat een muis + toetsenbord fijner zal zijn bestaat geen twijfel over, maar eerst werd bv ook gezegd dat UT (of iedere andere FPS) niet goed zou werken op een Console; en kijk eens waar we nu zitten... :cool:

Maak de game íetsje minder snel en het werkt gewoon.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Quake 4 werkte ook te snel, vond ik tenminste

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Battlefield 1943 :thumbs:

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    achievements zijn alleen wel erg makkelijk:x

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Quake is gelukkig bekender dan ik dacht :), ben het wel metcookie eens dat Quake zoals je 'thoort te spelen mss te snel is voor de console. Quake 3 was toendertijd al sneller/ opgefokter dan UT99, UT3 was ook al iets te snel voor de console.

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Echt een waanzinnig leuk spel!

Ik ben helemaal verslaafd man en ik speelde nooit shooters!
    Zal je eerlijk zeggen: ik heb behoorlijk wat spellen, maar speel zelden iets anders meer. Heb zelfs nog een spel al 2 maanden in de verpakking zitten.

Battlefiels1943 is een koopje voor zoveel plezier en de achievements zijn niet moeilijk te halen :thumbs:

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    WTF! iemand 'Death by Cube' al gespeeld?
    alleen de naam al! 8)

16. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    megaman 9 zonet gekocht weer een lekker moeilijk spel zoals vroeger van de nes

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    OneBigGame has announced that its musical puzzler Chime will hit Xbox LIVE Arcade on February 3.

Chime's gameplay has a Lumines-like feel, with players placing blocks on a grid to create quads. When a quad is created, different musical samples are triggered depending on the shape; the size of the quad dictates the score. Chime features five tracks created by artists like Moby and Orbital's Paul Hartnoll.

[GT]59683[/GT]

The game was developed by Zoe Mode for OneBigGame... for free. All of Zoe Modes' royalties for Chime will go to Save the Children and Starlight Children’s foundation. Ironically, what wasn't announced was the title's price; we're checking in with OneBigGame and we'll update when we have more details.

18. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ja moet je van houden blokken plaatsen voor muziek

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk aan Serious Sam toe gekomen...jezus wat een game zeg. Gewoon non-stop knallen en ontwijken, en ook lekkert ouderwets moeilijk, ff niet opletten en je bent eraan.
    Ook in co-op heeft iedereen z'n eigen pickups dus qua ammo zit je altijd goed.

Heerlijke game, die 1200 punten vond ik het iig waard.

Nu nog 2 andere voor de Serious Co-Op Achievement *hint* :b:

Serious Co-op
    [​IMG] Complete a co-op game on serious difficulty and extra enemy strength on 400%. - 136 TA - 35(G)

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina