1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Darwinia heeft meerdere prijzen gewonnen op de PC. Het is een rts lite game in een Tron-achtige wereld.

Darwinia Plus is in twee delen opgesplitst:
    * Darwinia: single player campaign met 10 maps en een extra tutorial map. SP campaign is ongeveer 8 a 10 uur lang.
    * Multiwinia: multi player gedeelte, met veschillende modussen om online te spelen, zoals o.a. king of the hill. Ook is het mogelijk bots in te zetten om menselijke spelers te vervangen of offline te spelen. Het aantal maps ligt op +/- 50 stuks, dus variatie genoeg.

1200 Punten en absoluut dit bedrag waard. De MP lijkt mij ontzettend leuk en de grafische stijl is opvallend. Er zit ook veel humor en zelfs een beetje spiritualiteit in Darwinia Plus verwerkt, dus wat wil je nog meer? :thumbs:

Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Youtuben! :b:
    [yt]9u3Vxw2tFJ0[/yt]

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat het ietsje eerder kwam. :):

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil graag dat Perfect Dark nou eens een keer komt. Straks komen Heavy Rain en FF 13 uit, en dan hoeft van mij Perfect Dark niet meer te komen. Ze houden je wel flink aan het lijntje met dat spel.

Eigenlijk wel debiel hoe snel je Splosion Man kon kopen met 50 procent korting. Ik had hem allang al, maar dat is echt een koopje voor dat spel.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit ook nog steeds te wachten op Perfect Dark. Iedere keer komt er wat info en dan wordt het weer stil rond die game. Hij zou in de winter komen. Dus dan hebben we nog ruim 1,5 maand....

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hij is in ieder geval at X10 volgende week.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, wat is Chime een ontzettend vet spelletje. Net een #6e plek neer weten neer te zetten op een level. Daarvoor ook al op een andere map de #7 plek gepakt. Verder heb ik best veel #18/20 scores. Echt leuk om steeds je score te verbeteren.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Evenement van Microsoft.

Rare heeft aangekondigd dat Perfect Dark voor de Xbox Live Arcade collectie op de X10 te zien valt. Via een e-mail bericht liet Rare het volgende weten:

"Iedereen kan op de X10 kennismaken met Joanna, inclusief haar verbeterde uiterlijk en haar supergladde 60 FPS frame-rate"

Perfect Dark op de Xbox Live Arcade wordt een remake van de klassieker die uitkwam op de Nintendo 64. In de nieuwe versie worden de graphics opgepoets en de game krijgt een online multiplayer optie. De X10 wordt 11 februari in San Francisco gehouden.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zojuist Chime gespeeld. Ben erg verrast door de leuke opzet, al lijkt het mij niet een moeilijk spel. Mooi geluid ook! :) Voor degene die willen weten naar welke goede doelen het geld gaat, dat kun je terug vragen in het hoofdmenu onder de license optie.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Ik heb begrepen dat je blokken/vierkanten moet vormen, maar hoe zorg je er nou voor dat er delen verdwijnen?

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan de demo eens proberen.

Je moet in ieder geval blokken maken waarmee je punten krijgt, het blok die je klaar hebt verdwijnt en je print daarmee een kleur op de ondergrond. Dit is het aantal procenten grid die je vol moet maken. Kleur je de gehele ondergrond in ga je naar het zelfde volgende level en krijg je een dikke punten bonus. Je kan ook een multiplier opladen, dit doe je door veel blokjes te maken. Voor elk blokje gaat je multiplier omhoog. De kapotte blokjes verdwijnen als de beatline +/- 6 keer over een kapot blokje gaat. Wanneer hij de zesde keer het blokje raakt is ben je je multiplier kwijt. Je ziet aan de kleur van het blokje hoeveel het nodig heeft wil het verdwijnen.

De bedoeling is of om heel de grid vol te krijgen. Maar voornamelijk de hoogste score neer te zetten. Het leuke is dat de muziek helemaal veranderd naarmate jij je blokjes ergens anders hebt staan. Jij bepaald dus de muziek.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd erg vette game, zeker halen voor 400 punten en 60% van het geld gaat naar het goede doel, dus ook mooi.

Moet nu alleen nog 50 miljoen punten halen... zit nu rond de 20 en de laatste 3 min mode alles 100% halen... denk niet dat die gaat lukken maar ga het wel proberen:cool:

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Heb net een tutorial bekeken. Thanks voor de uitleg!

De game is heel anders dan ik eigenlijk dacht en lijkt erg bijzonder. Vanavond ff kopen :)

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Yeah, ik heb in de 6 minuten-time trial allemaal top 10 plaatsen bemachtigd. Met #5 positie als beste. De 3 minuut leaderboards zijn wel stuk beter dus daar ga ik ook niet echt voor. Misschien de 9 minuten mode nog. Wel verslavend hoor die leaderboards in dit spel.

Ik moet ook maar eens een poging wagen om de 3 minuten mode op 100% te krijgen, ik denk dat ik nummer 3 het moeilijkste vindt om op 100% te halen, de rest zal wel lukken denk ik.

EDIT: Volgens mygamercard.net heb ik de meeste achievements van Nederland in dit spel (11/12)

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moby is ook echt een baggernummer :eek:. Ga voor de 200/200 Gold Rush!

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    \o/ Wereldrecord! \o/

Moby
    3-min. mode
    SCORE: 2.380.900

Nu kan ik later toch zeggen dat ik ooit een wereldrecord heb verbroken :+:D

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Echt ziek gast, 1e op 3 min Moby in Chime _O_. Ga niet eens proberen daar overheen te komen 8).

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Leuke game chime. Hoop dat de games van deze week ook in de smaak vallen.

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Erg netjes, hoeveel punten had je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina