1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ga hem gewoon halen gast, dan kunnen we multiplayeren en co-oppen. Ik heb ook liever Goldeneye, omdat de singleplayer veel leuker is (imo), maar dit is de enige 360 shooter die ik ook daadwerkelijk online zal spelen. _O_

VOlgens mij kan het gewoon met guest accounts. ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wauw, met MP? Lekker old skool MP _O_ (Lijkt mij dat de MP net zo was als Goldeneye ongeveer). Oké, ik haal hem wel dan. :cool:

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Qua SP - Goldeneye > Perfect Dark
    Qua MP - Perfect Dark >>>>> Goldeneye

Zitten een twintigtal bots in, maps van Goldeneye (Temple, Complex, Facility, etc.), alle wapens van Goldeneye + wapens van PD en tig functies om de multiplayer te tweaken. Het is gewoon de multiplayer van Goldeneye on steroids.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo, Fiasco is snel overtuigd. Je moet wel de filmpjes bekijken die hier gepost worden ;)
    In al die filmpjes komt naar voren dat je tot 8 man in de multiplayer kan.
    En 800 punten is echt een koopje als je ziet naar de hoeveelheid content die je krijgt.
    Zelfs Banjo was al 1200 punten, zonder online.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je laat de beste game ooit liggen :'-(

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tco: Is het niet gewoon zo dat het ook een beetje je smaak moet zijn? En ik heb geen duidelijk beeld van deze game, nog steeds niet trouwens, maar goed. Daarom vroeg ik of het ergens mee te vergelijken was.

@ Gforce: Ook een kwestie van smaak.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    @@ Tco: 1. Ja 2. Nee dus. :p

@@ Gforce: Als iemand zegt dat hij/zij The Godfather niet mooi vind omdat het zijn/haar smaak niet is schiet je die persoon ook neer waar die staat (indien mogelijk). }:]

Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Indien mogelijk ;) Zou ook betekend dat ik zelfmoord moet plegen :b:

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257

Mja mijn mening verschilt weer hier in!, De single-player van Perfect Dark is zeker wel meer uitgebreid dan die van Goldeneye, het hele Carrington Institute als extra bijvoorbeeld, de Single-player als ik me goed herinner is ook weer groter, maar ik vind de Verhaal ook weer beter, de Wapens zijn ook ontzettend gruwelijk!, Ik vind de Single-player van PD toch beter, maar dat is weer mijn mening :+

Ik heb vroeger echt ontzettend veel Perfect Dark gespeeld en ik ga deze zeker halen, ik denk toch echt wel wanneer dat dit spel uit is dat ik het echt 24/7 speel :+

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Tsja, ik vind de hele sfeer en de levels in GoldenEye gewoon veel beter, maar dat is slechts mijn mening. Daarnaast vind ik Deep Sea in PD een vreselijke missie, terwijl ik alle missies in GoldenEye geweldig vond (Ja, zelfs Control, ondanks het vreselijke beschermstuk op het einde).

En ik denk inderdaad dat hier nog meer tijd in gaat dan in de andere toppers die in deze maanden uit gaan komen. Het wordt weer ouderwets knallen om die tijden te halen voor de cheats en in dit geval waarschijnlijk ook achievements. Daarnaast ga ik waarschijnlijk behoorlijk wat keren gekillt worden door DarkSims voordat ik weer op niveau ben. :cool:

Eén voordeel: Er is nu een steady framerate, wat in de originele game nogal ver te zoeken was, vooral tijdens co-op. _O_

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De mogelijke achievements voot Perfect Dark:

Redelijk makkelijk, heb de game voor de N64 helemaal grijs gespeeld en had bijna alles behaald. Ook de schietbaan vond ik toen erg leuk en natuurlijk de laptop centry guns die aan het plafond of aan de muur gehangen konden worden.
    Zeker een must have, zelfs voor 1600 kocht ik deze meteen. Kan niet wachten, nostalgie :)

12. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat de achievements niet echt kloppen want normaal hebben arcade games toch 12 achievements ipv 15

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee tegenwoordig mogen ze er 15 hebben.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Die lijst is echt enorm oud. Die heb ik volgens mij al in december gepost. Toen hoopte en dacht iedereen nog dat ie fake was. Hopelijk is het nog steeds zo, want deze achievements zijn bagger. :mad:

Ik wil gewoon achievements voor de speed runs etc.

Edit:

Blijkbaar klopt het nog steeds niet:

http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/02/11/x10-hands-on-with-perfect-dark.aspx

Hands-on waarin ze dit zeggen:

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar goed ook want de Achievements die ik nu zie zijn wel heel erg simpel!

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Wat houd counter-operative mode in? Speel je dan levels in co-op waarbij je het beter moet doen dat je maat of is de ene de bad-guy en de ander gewoon die chick?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Niet alleen de bad-guy. De ene is de normale character en de andere controlled alle vijanden in het level. Als de ene dus dood is kan ie weer een andere besturen.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nice Cookie :+, ik antwoord er een beetje te laat op maarja, dat is zeker één van me Favoriete Gametypes in de game, het is enorm leuk want de meesten staan bij jou en je kan meer geheimen uitvinden als vijand

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die mode vond ik al vet toen ik daar jaren terug over in de PU las.

20. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Nou ik heb wel zin in die avatar game room lekker rond lopen heb ook al vet veel kleren gekocht voor me avatar. Hij komt in maart ik hoop de eerste woensdag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina