James Bond zal er niet inzitten aangezien ze de licentie niet hebben. Het Dam lvl zat er in het origineel niet in. PD had compleet nieuwe SP maps. Toilet lvl en Complex zitten er wel in, maar dat wist je natuurlijk al aangezien je PD als gespeeld had
Zal wel een game worden die je dan gratis kunt spelen om mensen iig één game te kunnen geven die Natal ondersteund, ofzo.
Worms 2: Armageddon Ik speel nu ook weer veel Worms Armageddon. Geen zin in een shooter of race game, geen zin in een rts en dan houd je iets als Worms Armageddon over. Net een PRO ranked match gehad van 15 minuten waarbij het ene moment ik weer leek te winnen en het andere moment de tegenstander weer leek te winnen. Uiteindelijk wel gewonnen. Uiteraard een bericht naar mijn tegenstander gestuurd dat hij goed had gespeeld en dat het een leuk potje was. Dit mis ik wel een beetje op Xbox live ik weet nog van Warcraft 3 dat je dit in de meeste gevallen standaard deed. Bij het begin altijd GL/ HF(goodluck/ have fun) en aan het einde GG. Edit: dit gebeurde ook veel bij UT99 Assault mode! Weet iemand of er nog DLC voor Worms komt?
Maar nog altijd beter dan thuis het bord opbouwen terwijl er niemand is Denk dat omdat er geen uitbreidingen zijn er niemand meer speelt. Bij Carcassonne vind ik nog regelmatig spelers, maar daar zitten wel uitbreidingen bij. Denk dat Catan toch meer geliefd is als die game.
Haha anders ik wel. Alleen weer kut dat die het laatst op de 360 komt! Hier nog eentje..:b: Mega Man 10: Sheep Man demo
Ach, een extra bevestiging is nooit mis. Helemaal als het om Perfect Dark gaat, want die moet iedereen kopen! \o/
Volgens Gamespot komt Shank naar de 360 en PS3, lijkt me een ideale Arcade game. Enige minpuntje is dat er denk ik geen co-op in komt. http://vimeo.com/6775991
Net weer op XBLA gekeken, weinig boeiends. En oude games zijn vaak nog 800 punten, flink wat games mogen al 400 worden imo