Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Game Licenses is wel een beetje een ruim begrip. ;) Dat zijn álle downloads die ik ooit op de 360 heb gedaan. Dus inclusief Trials, trailers, XBLA games, trailers, themes, trailers, gamerpics, trailers, demo's enz.

Het heeft iig gewerkt! :)

2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft natuurlijk alleen dingen opnieuw te downloaden die nog niet aan je nieuwe console gelinkt waren. Maar het is inderdaad erg omslachtig en hopelijk verbeteren ze dat nog een keer. Ik heb een keer iets van 200 downloads van RB opnieuw moeten downloaden. :+

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En dat was best veel. :+

Pff, al die moeite voor zo een prutgame. :p Maar goed, het gaat om het principe. Ik heb er voor betaald, en wil het ook kunnen spelen.

40 minuten achievement heb ik geen zin in, maar waar kan je die Chaos Emeralds krijgen? Aan het einde van een level of aan het eind van een zone?

Als het aan het eind van een level is hoef ik niet de gehele game opnieuw te gaan spelen.O-)

Sonic dus...

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet aan het einde van een level 50 ringen of meer hebben en dan door de gouden ring springen aan het eind van het level.

Dan in de bonus stage de emerald pakken

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zo irritant dat je op de marketplace op xbox.com niet op nieuwste games kunt selecteren...

Zo maar eens Defense Grid trial downloaden om te checken op de 360.
    Heb de game al tijd geleden voor $22 gekocht op de pc. En nu is die maar €7,-.
    Kopen dus mensen. :)

6. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Hello folks, ik heb een probleempje.. mijn worm armageddon save game word elke keer gewist als ik hem opnieuw opstart (de teams die ik gemaakt heb blijven er wel instaan) maar me campain word gewist en elke keer vraagt de game of ik de tutorial opnieuw wil doen omdat het de eerste keer is dat ik het speel.

ow en als ik offline ben kan ik alleen de demo spelen niet de unlocked versie die ik voor 800 puntjes gekocht heb. Ik moet wel zeggen dat ik hem op een andere xbox gekocht heb bij een maatje van me toen ik mijn profiel daar had gerecoverd

Bij voorbaat dank voor uw hulp hehe

gr Sebas

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Als het om deel 1 gaat, dan moet je minimaal 50 ringen hebben aan het eind van een act (1 of 2). Daarna spring je door de grote ring. Je krijgt dan een bonusronde waar je een emerald kunt verdienen.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Defense Grid: The Awakening. De eerste review is al binnen, van IGN. Een 8,9. Een goed begin is het halve werk. :thumbs:

Laat je niet misleiden door de lage moeilijkheidsgraad in de trial. Het echte spel is een stuk langer en vooral op het eind behoorlijk lastig.

EDIT: Bonus maps in deze versie? Count me in...

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Defense Grid is goed! Ik ga denk ik puntjes bestellen en de volledige versie kopen. Eindelijk een leuke Tower Defence game. De Trial is ook niet bepaald kort te noemen. Ik raad sowieso iedereen aan om de trial te proberen.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Defense Grid is een leuk spel inderdaad, maar wat was er mis met Final Fantasy: Crystal Defenders? Dat is toch ook zo'n spel?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De tower defense kenners vinden hem tegenvallen. Zelf heb ik de trial van FFCD gedaan, maar vond ik er niet veel aan. Ik vond hem ook behoorlijk duur voor de geboden content.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um. En ik heb best wel veel tower defense games gespeeld. Defense grid raadt ik je dan ook sterk aan! Maar die final fantasy vond ik tegenvallen...wel leuk en afwisselend maar erg weinig keuze en beperkt. en snel saai

15. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    net de dishwasher uitgespeeld (arcade) echt een topgame 1 van de betere xbla games als het aan mij ligt.
    moet nog 1 achiev. alleen op samurai difficulty maar dat word wel pittig waarschijnlijk..

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Defense Grid: Barrier to Entry walkthrough (laatste level in de trial):

Het leuke van Defense Grid is dat er ook levels tussen zitten waarbij je zelf het doolhof van torens mag maken. Dit is de walkthrough van laatste level in de trial (level 7 in het volledige spel). Je kunt zo'n level op tientallen manieren winnen en de hierboven getoonde strategie is er één van. Totaal anders weer als mijn aanpak, waarbij ik een zo'n lang mogelijk pad (leid de aliens eerst naar de linker bovenhoek) tussen torens door naar de cores maak. En dan moeten ze de hele weg terug weer afleggen. ;)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    4 bonus maps maar... zijn dat moeilijke levels?
    Verder niks he?

18. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ook een zo lang mogelijk pad gemaakt met normale guns, en de rest daarna helemaal volgeplant met guns, die beestjes kwamen niet eens meer in de buurt van me cores :+ Zelfs eindbazen gaan plat met die guns, als je er maar genoeg hebt. Dat deed me dan ook gelijk weer twijfelen over kopen, het lijkt erop dat het niet echt uitmaakt wat voor torens je neerzet :'-(

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Veel succes daarmee in de latere levels. :+

20. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die ken ik dus niet, heb alleen de trail geprobeerd, maar ik vond het zeker tof. Dus de latere levels wordt het wel een must dat je goed nadenkt over wat je plaatst?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina