1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt hem inmiddels gewoon opstarten, maar nog steeds niks kopen... Erg jammer.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    UPDATE: Major Nelson heeft via zijn Twitter laten weten dat het Game Room-probleem is opgelost en gamers de arcadehal nu echt kunnen uitproberen.
     
  3. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Nou ik noem dat geen wereld waar je met je avatar kan rondlopen.
    Maarja zal ook moeilijk gaan als er geen trap omhoog is of omlaag.

    Op naar just cause 2 dan maar.
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    En het werkt! Heb nu ook echt kasten kunnen kopen en al een challenge verstuurd! Helaas nog niet echt veel games die ik echt MOET hebben. Hopelijk komen er snel meer games die ik ook echt ken :)

    EDIT: Ik heb een aparte topic aangemaakt voor Game Room... Ik hoop dat dit geen probleem is en anders merk ik het snel genoeg wel ;) Als je meer info wilt/hebt voor in de startpost, let me know!

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140860
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [yt]NNaCy6ZD6aI[/yt]
     
  6. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou al bekend wanneeer Raskulls uitkomt? Ik kan geen date vinden, alleen "early 2010".
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Begin deze week maakte ontwikkelaar Atomic Games nog bekend dat ze voor hun omstreden “Six Days in Fallujah” de online firts-person shooter Breach uit ging brengen. Nu druppelen de eerste details binnen. De game maakt gebruik van een cover-systeem en heeft verwoestbare omgevingen. Breach telt vijf klassen en werkt met een ervaringssysteem waarbij je met je verdiende ervaringspunten gadgets kunt kopen. Verder heeft het spel vier maps en 23 wapens.




    Breach komt deze zomer naar Xbox Live Arcade. Eerder berichtte Atomic Games nog dat Breach naar "consoles and personal computers" zou komen. Het is even afwachten of de titel exclusief voor de Xbox 360 blijft.
     
  8. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nou een idee wanneer Doom II uitkomt?Die zou al vorig jaar in december uit moeten komen
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Door Joeri Hertogs op 25 Maart 10 om 13:34
    Het is al een tijdje stil rond de heruitgave van Doom II op de Xbox Live Marketplace. Bethesda meldde gisteren echter dat de game er toch nog zal komen.

    Doom II zou al meer dan een jaar beschikbaar moeten zijn op de Xbox Live Marketplace. Aangezien de game nooit op de online service is verschenen, had niemand nog verwacht dat het spel zijn opwachting zou maken. Vandaag zei uitgever Bethesda echter tegen Destructoid dat de game er toch nog zal komen. Een releasedatum kon nog niet worden gegeven.

    Doom II is het vervolg op Doom dat sinds 2006 op de Marketplace beschikbaar is. Je kruipt in de huid van de anonieme ruimtemarinier uit het eerste deel. Wanneer je terug op aarde landt, merk je dat de hele planeet is overgenomen door de troepen van de hel. Het is dus aan jou om de mensheid te redden van deze monsters.

    Ondertussen blijft het uitkijken naar Doom 4. Wanneer dit spel precies zal verschijnen is nog niet bekend. Voor meer informatie kan je terecht op de gamepagina.
     
  10. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus de game komt wel op de xbox live arcade?Ben benieuwd wanneer bedankt voor de info
     
  11. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    komt aankomende woensdag nou megaman 10?
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Jaaaaaaaaa:thumbs:
    Cant Wait

     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm niet echt mijn spel qua sfeer etc, snap door de review wel waarom sommigen het zo leuk vinden. Het is echt zo'n spel dat voldoening geeft als je het hebt uitgespeeld.

    Zelf wacht ik nog geduldig op Risk, de afgelopen maanden gewoon geen enkele arcade game gezien die ik interessant vond:'-(
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [GT]62316[/GT]

    _O_ Vette trailer _O_


    [GT]63749[/GT]


    [GT]63747[/GT]
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is denk ik doordat je weinig leuk vindt. Er zijn best goede games uitgekomen.

    Is Megaman 10 wel al uit op de PS3? Ik dacht dat ik hem al online zag staan.
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat is Alien Breed een heerlijke game zeg! Heeft helemaal de sfeer van vroeger! _O_
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ziet er vet uit!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zag de trailer vanochtend ook. Vind het qua visuele stijl wat op Pixeljunk Shooter lijken. (of ligt dat aan mij? :p)

    Ziet er wel goed uit; eindelijk weer eens XBLA game die ik wel wil. :+
     
  20. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Maar ook wel iets van world of goo en patapon
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina