1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch maar opgepikt. Ik heb hem "vroeger" al meerdere keren uitgespeeld, maar voor 400 punten kon ik hem toch niet laten liggen. Staat toch wel weer leuk op mijn gamercard. O-)
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    2 Nieuwe arcade games:

    Metal Slug XX (1200 MSP)
    [yt]NNRuHhebU0[/yt]

    Aqua (800 MSP)
    [yt]FEUOWQxjciY[/yt]
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waaaahhh goed nieuws!!!!!!!!!!!!

     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar 1 geweldig spel wat ik dus *natuurlijk* ook al heb.
    Maar het goed het zet een goed begin neer, hopelijk gebeurd dit nu vaker. Normale spellen worden ook goedkoper dus.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk gaan ze's afprijzen :) Misschien is de bak lood eindelijk gevallen daar? Hopelijk volgen er meer!



    EDIT: Er is gelekt dat SEGA met een nieuwe Virtual On komt maar dan als vol disc spel.

    Filmpje van Virtual-On op XBL [yt]63_i3gGUMsE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Cloning Clyde 400ms :thumbs::thumbs:

    dacht er vandeweek net aan dat ik die game ook nog es moest halen. Voor 400 ga ik em meteen halen :cool: Was destijds best grappig. In 2006 1 van de leukste arcade games.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Cloning Clyde is ook awesome inderdaad met goede coop :thumbs:
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog steeds geen Aqua reviews uit? Wil graag weten hoe lang de game en zo is en of de game het waard is/blijft.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Braid voor 800 puntjes.... ik weet niet... misschien omdat het nu gewoon te lang geleden is dat hij is uitgekomen, maar ik wacht nog wel wat langer op een deal of the week ofzo...

    Ze hebben te lang die game overpriced verkocht, en nu heeft hij eindelijk een normale prijs, zoals hij die eigenlijk had moeten hebben bij de release... dus dan kan ik nog wel even wachten tot hij echt een koopje wordt.

    Ben sowieso nog druk bezig met al mijn andere Arcade-games (Splosion Man, Castle Crashers Co-Op met met vriendin, Battlefield 1943, TrialsHD net 3 weken geleden gekocht, Shadow Complex moet ik nog spelen, etc etc)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Braid is nooit overpriced verkocht. Wanneer iets 1200 punten kost is het niet gelijk evil hoor.

    Niet alle games zijn altijd het geld waard en soms is 1200 ook wel te veel omdat er wel een stigma aan zit van 1200 punten en bepaalde waarde/soort games maar wanneer iets 1200 punten kost al zou je er 100 uur mee bezig zijn springen er overal mensen op de kast die SHUN SHUN SHUN roepen puur omdat het meer dan 800 punten kost...
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is dat ik Cloning Clyde al heb, voor 400 punten heb je een leuke platformer.

    Misschien Braid nog eens een keer proberen, MS mag wel vaker meer xbla games voor vast afprijzen (vooral games die al een paar jaar beschikbaar zijn en nog steeds voor de originele prijs opstaan).
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ha, ik speel nauwelijks full XBLA games, maar (via de demo) stuitte ik op Defence Grid, en ja die heb ik wel aangeschaft. Ik had eigenlijk nog nooit Tower Defense games gespeeld maar de Reviews van DG waren erg goed en ik heb na de demo de full game gekocht. Heerlijke game. Veel game voor relatief weinig geld (800p) Heb nu op level 1-8 aardige scores, zeg maar top 1000 van zo'n 100.000+ gamers die de game hebben (als ik de leaderboards mag geloven)

    Er zijn zeker ook andere XBLA games die erg goed zijn of grappig, alleen lijk ik aan de full games niet echt toe te komen (bv BF1943, TrialsHD of Braid)

    Mijn kinderen kunnen vreselijk lachen om Cloning CLyde, nu ik lees dattie slechts 400p is kan ik hem wel aanschaffen:)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    XBLA is ook niet meer wat 't geweest was, laatste paar maanden nauwelijks arcade games gekocht. Hup Microsoft, zet Risk online en daarna echt leuke games :)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt meer over jouw smaak. ;)
    Ik zie genoeg goede games hoor. :)

    - Chime, uniek.
    - Toy Soldiers, mega aanrader
    - Final Fight, 2 games in 1
    - Zeno Clash, erg uniek en ook aanrader
    En nog wel een paar.

    Aqua van gisteren is ook leuk, voor 800 punten een prima game lijkt me. Ik wil nog ff reviewtje zien over lengte dan maybe kopen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    QFT.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoor goede verhalen over Braid.. Cloning Clyde vond ik tof om toen de trial te spelen. Ga ze denk beiden halen, al moet ik nog steeds Castle Crashers, Splosion Man en Sam & Max uitspelen..
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  18. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde gisteren de demo van South Park en die is toch wel erg leuk. Je kunt echt zien dat er veel energie en liefde voor de serie in is gaan zitten. Nu nog even ergens goedkoop punten vandaan halen en dan ga ik hem zeker scoren. Jammer van die aanbieding een tijdje terug die ik had gemist voor 400 pnt, maar denk dat hij 800 punten ook wel waard is.

    Iemand enig idee of South Park (tower defence) ook nog online gespeeld wordt?
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja in al die games heb ik geen interesse :). Ik vond dat er vorig jaar meer leuke games op XBLA kwamen. Ik wil weer een game zoals Aegis Wing, Castle Crashers, een goede Castlevania remake... En zoals zovaak gezegd Risk....

    Wat ik nog regelmatig speel als ik een XBLA doe is Worms Armageddon, super spel misschien wel m'n favo op XBLA...
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, ik weet dat het niet de meest geweldige vernieuwende game is maar die review is wel erg slecht geschreven.
    Ook nog een andere gelezen die een 8 geeft.
    Ik wacht nog ff, misschien weer lang genoeg voor een DOTW maar kopen doe ik hem wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina